Hop til indhold

Useriøs glædespige der ikke holder aftaler

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/350627

har haft en aftale med denne pige siden morgen kl 1815 

så aflyser hun når man er kørt en halv time før ankomst hold jer væk og spar pengene hun er useriøs !

Skrevet

så vedhæft et link

Skrevet
2300Amar skrev, for 5 minutter siden:

så vedhæft et link

Linket er der du skal bare copypast hvis du er på pc og holde inde på linjen med fingeren hvis du bruger en mobil.. Man kan ikke forvente andre gør alt for en:P<3..

Skrevet
Husmåren skrev, for 37 minutter siden:

så aflyser hun når man er kørt en halv time før ankomst hold jer væk og spar pengene hun er useriøs !

Sad lige og læste  nogle af dine tidlige indlæg.  Spørgmålet er måske, om du ikke bare er mere "uheldig"  end andre. Det er jo ikke første gang at det sker for dig, 

Skrevet

Hvis det er et enkeltstående tilfælde kan hun jo reelt være forhindret, akutte ting sker også for os vi er kun mennesker på job som alle andre. 

Forstår din frustration, men lidt hurtig på tasterne vil jeg mene. 
Er i hvertfald glad for ingen af mine kunder, har hængt mig ud, de gange jeg har måtte aflyse med kort varsel også af og til efter de er kørt. 

Skrevet
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Sad lige og læste  nogle af dine tidlige indlæg.  Spørgmålet er måske, om du ikke bare er mere "uheldig"  end andre. Det er jo ikke første gang at det sker for dig, 

Så grundig var jeg så ikke. Men du har klart en pointe. Måske “uheldet” består i bevidst eller ubevidst at komme til at sende signaler som gør gp utryg eller blot aflyse fordi hun føler en useriøsitet og ikke vil spilde sin tid. 

Skrevet
Husmåren skrev, for 4 timer siden:

Enten lyver du, eller også passer det du skriver ikke. 

Skrevet

Hun plejer nu at holde en aftale, måske er der kommet noget i vejen?

Skrevet

Jeg har kun rosende ord at sige om denne pige. Hun er i mine øjne den sødeste, kønneste og mest servicemindede danske pige, der holder til i det jyske pt... No offence :D 

Men jeg vil sige at, hvis det værste der nogensinde er overgået dig i forbindelse med et GP besøg er, at pigen aflyser (Ikke at hun undlader at svare, Ikke at hun tager imod dig selvom hun er uoplagt og det der er værre, men aflyser) 
Så vil jeg i betragtning af din reaktion og dine tidligere indlæg mene, at hun nok har truffet den helt rigtige beslutning og hun har 100% min opbakning.  

Redigeret af Frileg

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.