Hop til indhold
Jensen

Hårklip hos Suphatsorn Thai Wellness

Recommended Posts

Har været der og var godt tilfreds. Ved dog ikke med voksbehandling, det var ikke noget, jeg bad om. Hvis du booker tid til klip og massage, så vær tydelig omkring, at du gerne vil begge dele, så den fornødne tid kan sættes af.

Phat er sød, men kan også være ret fjollet, hvilket man nok enten er til, eller ikke er til. Hun vil gerne gøre sig umage for at give sin gæst en god oplevelse, synes jeg, men nogen gange kan hun godt være lidt distræt. Men hun er reel nok, snyder ikke sine gæster på nogen måde, og er tilmed ganske rimelig prismæssigt, både mht klip og massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jens69 skrev, for 7 timer siden:

Er der klip & knep? :D

Det er muligt, jeg havde bestilt massage, FP, og haircut. Hun er rigtig nok sød distræt og venlig. - Efter en massage jeg ikke rigtig kan huske, sprang jeg FP over, men klipningen var en sjov oplevelse. 

Har kun været der en gang, og det var ikke lige mig.

Men jeg kører tit forbi på vej til job og har set kunder der mange gange. Så nok bare mig der har andre præferencer. Der blev forøvrigt også lukket en kunde ind i briks rummet, mens jeg blev klippet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...