Hop til indhold

Isabella BIGCOCK24cm

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil sige at billederne snyder, men hun er ikke så maskulin at det var en dealbraker men klart noget man skal være klar over.

man bliver helt sikkert gennemkneppet, og domineret.. mit besøg var 5 minutters med hendes store pik i munden og så 25 minutter hvor jeg bed i puden imens min røv blev gennemkneppet.

hun er lidt for dominerende til min smag men er jeg i det rette humør og isabella ikke er i byen så ville jeg gøre det igen.

Skrevet

Wow hende må jeg helt sikkert besøge :wub: 

Det kan ikke blive hårdt og råt nok når jeg besøger en TS, og en gang imellem en fyr, så skal jeg bare underkaste mig og domineres og gennemkneppes i begge huller indtil jeg ikke ved andet end at jeg kun er et kneppehul hvis eneste formål er at pikken skal tømmes i mig, uanset hvor lang tid det tager og hvor ondt det gør i min røv <3 

Så tak for info, @Henrikholm1111 ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.