Hop til indhold

Recommended Posts

Nogle steder får man slet ingen pirring inden spørgsmålet om "han" skal have massage, andre steder får man lidt lige inden banditten skal tømmes.

Men er der steder I Aarhus hvor man får en god lang pirring løbende under det meste af massagen?

For mig er pirringsdelen næsten mere vigtig end selve massagen af banditten til sidst, så det er en afgørende parameter for mig.

Håber nogen kan lede mig i den rigtige retning :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
m64m skrev, for 1 time siden:

Men er der steder I Aarhus hvor man får en god lang pirring løbende under det meste af massagen?

Mit svar er næppe positiv og næppe noget du kan bruge men vælger at svare alligevel da jeg selv i tidernes morgen var vild med den langsomlig pirring (jeg taler naturlives af egen erfaring)  og beklager, vi skal faktisk 4 - 5 år tilbage i tiden for den slags, i dag er tiden en helt anden, ja tiden går lige pludselig stærkt og alle (også Thai mangler penge på kortest tid) hvilket betyder de ej har tid til at vente på at du ligger og bliver liderlig, de skal videre til næste og helst inden du når at få tøjet af (men dog har afregnet) de har nu om dage indgået en total håbløs aftale inden de forlader Thailand som de på ingen måde kan overholde så derfor er pirring i dag nostalgi (om jeg må være så fri) men nu du spørger så pænt vil jeg fortrække du skriver en pb til dem i Århus som ved bedre end jeg og beklager mit alt for lange skriv 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, 1 time siden:

de ej har tid til at vente på at du ligger og bliver liderlig, de skal videre til næste og helst inden du når at få tøjet af

Jeg hører hvad du siger, synes bare ikke rigtig det giver mening. Hvis jeg betaler for en times massage får jeg som regel også massage en time inkl. afslutning. Så om massøren starter eller slutter med pirring bør være et fedt. Jeg vil nærmest sige at med pirring i starten af massagen, ville hun i mit tilfælde nok få mig hurtigere ud af døren, da jeg ville bliver opstemt noget før end hvis hun sluttede med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok
m64m skrev, for 43 minutter siden:

synes bare ikke rigtig det giver mening.

Den tar du bare med dem fra Århus, selvom de pt er tavse, hvilket er naturligt begrundet men prøv med en pm 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...