Hop til indhold

Føler sig udnyttet af “GP”?

Featured Replies

Skrevet

Følelsen af at blive udnyttet er røve træls -når vi vælger at gå videre efter en(måske mange) god oplevelse sammen med en kvinde -skal vi sikre os ved, at forventningsafstemme hurtigst muligt -jo mindre skuffet bliver du -selv om det måske er en killer i forhold til den gode stemning. 

Måske skal man overveje først:

1) Prøver jeg at finde en kæreste? -ved at købe en?

2) Tror jeg at jeg kan rede hende?

3) Tror jeg at hun vil redes?

4) Kunne jeg forstille mig, at være kæreste med en GP?

5) Trænger jeg til at blive ydmyget/udnyttet?

6) Hvorfor er det fedt med GFE med en GP -og har jeg selv noget samvittighed, i forhold til pigens følelser (nedbrud af samme) -når jeg nu har købt/og betalt hende til det...

Grundlæggende er købesex forkert -selv om du betaler udnytter du så ikke kvinden alligevel? Så hvem er det der udnytter hvem??? Og hvem lader sig bevist/ubevist udnytte? Nogen GP sætter grænser til stor irritation for mange (beskreven i mange anmeldelser) De grænseløse/svage er tit populær og bliver rost herinde (men passer de godt nok på sig selv) Vi kunder er jo ligeglade, bare vi får det vi har betalet for -det er rimmelig dobbelt moralsk, men det er en bekymring der vokser hos mig...

• Svar 94
  • Visninger 11.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• har prøvet lidt forskelligt men den episode jeg blev mest irriteret over var en gp som jeg har besøgt rigtig mange gange . vi har det rigtig godt sammen , vi snakker om alt , gør ting udenfor menuen ,

• Der ville jeg nok have givet mig til at grine og gå min vej og aldrig komme tilbage....

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror branchen samlet set vil sætte stor pris på det.. Kan vi evt sende en blomst og chokolade til den pige der lykkeligvis fik dig gjort indebrændt nok til dit valg om at ikke besøge piger længere.?

Skrevet
  • Author
Heste Er De Bedste skrev, 1 time siden:

Nu siger jeg noget meget usympatisk og provokerende. Kald det "tough love" hvis man vil.

Hvor jeg kommer fra har vi et ordsprog der siger: Man skal ikke være sur på spejlet bare fordi man er grim. Min egen variation til denne tråd er: Man skal ikke være sur på verdnen bare fordi man er dum.

Det minder mig om en dokumentar jeg så omkring Ukrainske købebruds bearuer. Mænd fløj verdnen over for at have et kemimøde, de sendte dem penge, gav dem gaver, restaurantbesøg og lign. Det endte oftest til syvende og sidst med at de blev ignoreret og alt kontakt skæret løst. 

Og så var der et mindeværdigt segment med de her garvede taxichauffører som kørte kunderne til og fra disse bearuer. De smilte og grinede lidt af hele situationen foran kameraet. "De her kvinder spiller et professionelt spil de her udelandske mænd ikke helt forstår".

Østeuropa og Thailand er to stærke eksempler på kulturer der har integreret denne "hustler" mentalitet, til ikke bare prostitutionsmarkedet, men parforhold generelt. Det er bytte-bytte-købmand. Og hvis man vil være den bedste købmand, så spiller man ind på kundernes psykologi og følelser. "Gaslightning" er et godt ord. 

Så om end ikke andet, som et plaster på såret, så syntes jeg ikke i skal tage det så personligt og være for hårde ved jer selv. 

Disse ludere som udnytter situationen er helt væk. Har jeg noteret mig for fremtiden, sex og ikke mere. Aldrig at udveksle numre.

Skrevet

Jeg må altså også sige at hvis i som besøger en GP, hvor det jo er penge for tid og ydelse og i så lige pludselig skulle få følelser i klemme, det giver jer ikke på nogen måde ret til at blive sure på os fordi det ikke er gengældt :wacko:

Jeg er faktisk ret overrasket over at dette overhovedet kan komme bag på jer eller at i føler jer på nogen måde dårligt behandlet ved at det ikke er gengældt, jeg er helt paf faktisk :shock:

Når spørgsmålet så kommer om vi GP'er kun gør det for pengene, så er det vel lidt blandet. Kan kun tale ud fra mig selv. Jeg nyder når jeg har besøg, det er altid dejligt og elsker sexen, elsker at give en god oplevelse og forkæle en mand. Men det er kun for den begrænsede tid og jeg ville nu ikke gøre lige så meget ud af at forkæle eller lige så ofte :lol: hvis jeg ikke fik penge for det.

Og det er vel fair, er det ikke??

Skrevet
Møffe skrev, 1 time siden:

Grundlæggende er købesex forkert -selv om du betaler udnytter du så ikke kvinden alligevel? Så hvem er det der udnytter hvem??? Og hvem lader sig bevist/ubevist udnytte? Nogen GP sætter grænser til stor irritation for mange (beskreven i mange anmeldelser) De grænseløse/svage er tit populær og bliver rost herinde (men passer de godt nok på sig selv) Vi kunder er jo ligeglade, bare vi får det vi har betalet for -det er rimmelig dobbelt moralsk, men det er en bekymring der vokser hos mig...

Fedt det du starter med at skrive :) 

Men disse sætninger må jeg altså lige være mere eller mindre lodret uenig i, sorry. Men købesex i sig selv er ikke forkert, jeg bliver bestemt ikke udnyttet. Jeg har grænser som jeg holder fast på, det er ikke et problem og jeg har kun fået gode anmeldelser her inde.

Dem der er uerfarne og nok generelt har svært ved at sætte grænser, ja de kan komme galt afsted, ved at komme til at sige ja til for meget, det vil jeg give dig ret i. Men som jeg ser det er det ofte meget unge piger. Derfor synes jeg vi generelt skulle have en bedre legaliseret lovgivning, som hjælper os, samt en aldergrænse på minimum 25 år for at sælge sex. Man siger jo at hjernen først er ordentlig udviklet i den alder og man har lige fået lidt mere erfaring i livet :)

Skrevet
  • Author
Sexy Flora skrev, for 11 minutter siden:

Jeg må altså også sige at hvis i som besøger en GP, hvor det jo er penge for tid og ydelse og i så lige pludselig skulle få følelser i klemme, det giver jer ikke på nogen måde ret til at blive sure på os fordi det ikke er gengældt :wacko:

Jeg er faktisk ret overrasket over at dette overhovedet kan komme bag på jer eller at i føler jer på nogen måde dårligt behandlet ved at det ikke er gengældt, jeg er helt paf faktisk :shock:

Når spørgsmålet så kommer om vi GP'er kun gør det for pengene, så er det vel lidt blandet. Kan kun tale ud fra mig selv. Jeg nyder når jeg har besøg, det er altid dejligt og elsker sexen, elsker at give en god oplevelse og forkæle en mand. Men det er kun for den begrænsede tid og jeg ville nu ikke gøre lige så meget ud af at forkæle eller lige så ofte :lol: hvis jeg ikke fik penge for det.

Selvfølgelig gør ludere det kun for penge. 
så er det ligemeget om de kan lide manden eller ej. Ja, jeg skulle have vidst det. Man bliver bare klogere med tiden.

Skrevet
Sexy Flora skrev, for 6 minutter siden:

Fedt det du starter med at skrive :) 

Vi behøver helle ikke være enig;-) Jeg er slet helle ikke enig i det du skrev -men jeg er ikke sur over det ggg  Følelser er jo ikke noget man helt selv kan styre/har kontrol over -selv om man betaler en pige -som bliver betalt af andre også for sex -kan man pludselig føle, at hun er ens ejendom -og ingen andres... -hvad det er det gør det, og at nogen mænd bliver sure over pigen ikke er enig i det kan man jo ikke fortænke dem i (da det ikke er deres egen skyld) "shit happens" Erfaring hjælper dog til at forbygge det værste -hvis man ikke lærer af sine erfaringer så er man jo dum;-) Man er den første til at passe godt på sig selv, når andre ikke gør det...

Skrevet

Vi vil så gerne have en GFE - og når vi så finder en pige, der rent faktisk kan levere det, så tror vi det er gratis og for vores blå øjnes skyld?

Skrevet
Sexy Flora skrev, for 32 minutter siden:

Kan godt forstå, du er paf vedrørende følelser i klemme.

Men mandens psykologi, og i alt fald min må jeg desværre indrømme, er hele tiden at have mange udgange i livet ligesom ræven. Have en pige i baghånden for eksempel, hvis nu man skulle blive forladt eller skilt. Det piner mig at udlevere denne egoisme fra mit inderste, men jeg tror, at mange mænd i en moden alder har denne tanke, udover det dejlige ved at have sex med en ung og smuk kvinde igen. Vi bilder os ind, at en ung GP måske kunne falde for os, selv om det er naivt. Og yderst sjældent.

Derfor er jeg også begyndt at se GPs, hvor aldersforskellen kun er ca. 20 år. For man er jo stadig dejlig, synes man.

Dette indlæg for ærlighedens skyld. Og nuancernes. Det var ikke nemt at skrive.

Skrevet

Jeg har haft en oplevelse med en pige hvor jeg måske er blevet udnyttet lidt. 

Har besøgt hende en håndfuld gange og hun har givet mig sit private nummer hvor vi har skrevet lidt sammen - også når hun ikke har været i Danmark. Jeg har også hjulpet hende med spørgsmål der kræver lokalkendskab og fx med at finde et sted at arbejde. 

Hun bad mig på et tidspunkt om at betale for nogle annoncer til hendes veninde da hun ikke kunne bruge sit betalingskort. Jeg tænkte at det var lidt risky, men beløbet var ikke så stort, så jeg tænkte det kunne være ligemeget hvis pengene var tabt. Men havde da regnet med at kunne modregne dem når hun kom til landet. Det var en 3 dages annonce jeg betalte, men jeg fandt ud af at det faktisk var et abonnement jeg havde betalt og afmeldte derfor mit kort, så der ikke blev trukket flere penge.

Nu er hendes private nummer så ikke aktivt mere og jeg er måske blevet blokeret. Det aner jeg ikke, men tænker selvfølgelig lidt om hun har forsøgt at snyde mig. Hun har ikke været i landet siden selvom hun skrev at hun ville komme for et par måneder siden.

Jeg føler mig egentlig ikke snydt da jeg godt var klar over risikoen. Men havde nok regnet med at hun havde skrevet noget mere om hvornår hun kom til Danmark igen og jeg kunne få mine penge igen. 

Anyways, hvis hun kommer til landet igen, skal jeg klart forbi hende uanset om jeg får mine penge retur eller ej :)

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes det ville være på sin plads at pigen også holdt sig til aften og sagde nej tak til evt. gaver Eller andre ting så hun ikke sender de forkerte signaler men forholde sig professionelt 

Nu er der en del der jævnligt kommer med gaver her. Jul, fødselsdag, sågar valentinsdag som lige har været. Der er intet mere i det end en venlig gestus. Ser det blot som hvis kunden gav drikke penge. Så kan ikke se det er uproffesionelt. De vælger selv at komme med det. Hvis det for nogen er en måde at teste relationen på, skal I bestemt ikke forvente det er sådan vi ser det. Har i fået følelser i klemme er det langt bedre at tage snakken lige ud som komme med skjulte hints. 

Havde for nylig en kunde som under akten, sagde skal vi tage en time næste gang. Intet problem det kan vi godt. Du booker bare en time. Så kom men’et. Jamen kan vi gøre det til samme pris. Nej det kan vi så ikke. 
Selv samme kunde spurgte allerede første gang, får alle så “vild” en behandling. Og svaret var ja det gør de, så der burde ikke være nogen misforståelser om, at netop han var noget særligt. 
Ærlig snak er vejen frem, jeg kan sagtens finde nogen mere sexuelt tiltrækkende end andre. Og har jeg nydt selve sexen ekstra meget får de da også pæne ord med på vejen. Men det skal heller ikke forveksles med følelser. 

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 4 minutter siden:

Nu er der en del der jævnligt kommer med gaver her. Jul, fødselsdag, sågar valentinsdag som lige har været. Der er intet mere i det end en venlig gestus. Ser det blot som hvis kunden gav drikke penge. Så kan ikke se det er uproffesionelt. De vælger selv at komme med det. Hvis det for nogen er en måde at teste relationen på, skal I bestemt ikke forvente det er sådan vi ser det. Har i fået følelser i klemme er det langt bedre at tage snakken lige ud som komme med skjulte hints. 

Havde for nylig en kunde som under akten, sagde skal vi tage en time næste gang. Intet problem det kan vi godt. Du booker bare en time. Så kom men’et. Jamen kan vi gøre det til samme pris. Nej det kan vi så ikke. 
Selv samme kunde spurgte allerede første gang, får alle så “vild” en behandling. Og svaret var ja det gør de, så der burde ikke være nogen misforståelser om, at netop han var noget særligt. 
Ærlig snak er vejen frem, jeg kan sagtens finde nogen mere sexuelt tiltrækkende end andre. Og har jeg nydt selve sexen ekstra meget får de da også pæne ord med på vejen. Men det skal heller ikke forveksles med følelser. 

Det drejer sig om gp der udnytter mænd for at få gaver penge mm.

Man giver heller ikke en iPad til sin frisør vel.

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 8 minutter siden:

Det gør man ikke nej. Men hvis I giver så dyre gaver til gp’ere skulle I måske stadig lige træde skridt tilbage og selv tænke 2 gange inden i lader jer udnytte. 
Har også læst eksemplerne med, at spise sammen og helt klar pigerne burde have informeret inden om at tiden ville koste. Så ja nogen eksemplet er der klart fejl på begge sider. Men der er kun en til at sige nej og det er jer. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes det ville være på sin plads at pigen også holdt sig til aften og sagde nej tak til evt. gaver Eller andre ting så hun ikke sender de forkerte signaler men forholde sig professionelt 

Jeg er klar over at man selvfølgelig kan blive blind over for virkelighed når man har crush på en pige. Men reglerne er temmelig enkelte, hun giver dig samvær i en eller anden sammenhæng og du giver hende gaver, penge eller andet hun har brug for. Jeg ved ikke om du er en Brat Pit, men for almindelige mennesker er det sådan det er.

Redigeret af skunken

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 1 time siden:

Altså der findes jo Sugardating, og pigerne der er ligeså meget GPer som på et bordel. De modtager alt muligt :-) 

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 1 time siden:

Det gør man ikke nej. Men hvis I giver så dyre gaver til gp’ere skulle I måske stadig lige træde skridt tilbage og selv tænke 2 gange inden i lader jer udnytte. 
Har også læst eksemplerne med, at spise sammen og helt klar pigerne burde have informeret inden om at tiden ville koste. Så ja nogen eksemplet er der klart fejl på begge sider. Men der er kun en til at sige nej og det er jer. 

Der er også kun en pige til at sige fra og det er dem. Men ludere/Gold diggers whatever findes der mange af, millioner, desværre

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 7 timer siden:

Udspring i anden tråd “har i scoret en GP”.

Hvor mange har oplevet at give gaver og blomster mm til en “GP” og troede at i have en reel relation, og pigen var glad og tog imod alt med kyshånd. Men når alt kom til alt var det kun pengene/gaverne de vil have. Intet andet.

Det er der sikkert en del som har prøvet. Mig inklusiv. I kan læse min historie i det link jeg har tilknyttet til den anden tråd.

Del gerne jeres historier i denne tråd.

Den her tråd lyder barnlig :???:

Det er ikke noget rigtigt eller forkert.

Men det er nu helt forkert er at man pludselig føler sig udnyttet - og hvorfor ?

Lyder du som dig selv, skal du bare lade være med at give gaver og forhåbninger til andre(GP’er) Og hvis dette kan alligevel ske og lade sig gøre, burde du vide i forvejen at før aftalen går igang skal du i det mindste kunne være enig med personen om en eller to ting. 
At blive udnyttet og at man føler sig udnyttet, kan kun lade sig gøre hos dem, der har et godt hjerte, kærlighed, sympatisk og optimistisk folk(Få af jer har disse ting)

Så jeg kan ikke se, at “ Udnyttelse” kan ske hos jer mænd :idea:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Men præmissen har vel for de fleste af denne form for bekendtskaber været "tid for penge".? Jeg har gæster jeg aldrig har haft penetrerende sex med f.eks så de betaler jo for noget andet end bare sexen og mere tiden.. 

Og som jeg skrev til Cockysomethingsomething før han begyndte bare at ukontrolleret råbe "luder" i den anden tråd så bliver vi kaldt alle mulige dejlige ting der nemt kunne få andre kvinder til at forvente guld og grønne skove men vi gør det ikke fordi vi respekterer det præmis der er for vores samvær.. Jeg har tit haft gæster der har lovet det ene og andet som aldrig er sket men jeg råber ikke "røvhul" i gevær hver gang det sker.. Faktisk gør jeg det aldrig.. Jeg giver dem heller ikke dårlig samvittighed når de kommer næste gang fordi præmisserne for vores forhold er som de er..

Jeg er helt enig med dig <3

Skrevet
  • Author
Mook skrev, for 6 minutter siden:

Men det er nu helt forkert er at man pludselig føler sig udnyttet - og hvorfor ?

Lyder du som dig selv, skal du bare lade være med at give gaver og forhåbninger til andre(GP’er) Og hvis dette kan alligevel ske og lade sig gøre, burde du vide i forvejen at før aftalen går igang skal du i det mindste kunne være enig med personen om en eller to ting. 
At blive udnyttet og at man føler sig udnyttet, kan kun lade sig gøre hos dem, der har et godt hjerte, kærlighed, sympatisk og optimistisk folk(Få af jer har disse ting)

Ludere er spoleret oven i skalden. Tror bare jeg holder mig til normale hverdags piger som har respekt for sin krop fra nu af. 

Redigeret af cockycockysuckysucky2

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 11 minutter siden:

Ludere er spoleret oven i skalden. Tror bare jeg holder mig til normale hverdags piger som har respekt for sin krop fra nu af. 

Det kan jeg godt forstå din frustration B)

Skrevet

Mon ikke det mest fornuftige er at bare nyde den tid man betaler for og få gode oplevelser med gp'er. Husk drenge de brokker sig ikke over du ser andre, hvilket en kærester helt sikker vil 

Har man ikke nosser til at afslag eller at blive hustlet skal man ikke involvere sig i noget privat. Det jo eget valg at gå ind på den sti. 

Skrevet
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Vi behøver helle ikke være enig;-) Jeg er slet helle ikke enig i det du skrev -men jeg er ikke sur over det ggg  Følelser er jo ikke noget man helt selv kan styre/har kontrol over -selv om man betaler en pige -som bliver betalt af andre også for sex -kan man pludselig føle, at hun er ens ejendom -og ingen andres... -hvad det er det gør det, og at nogen mænd bliver sure over pigen ikke er enig i det kan man jo ikke fortænke dem i (da det ikke er deres egen skyld) "shit happens" Erfaring hjælper dog til at forbygge det værste -hvis man ikke lærer af sine erfaringer så er man jo dum;-) Man er den første til at passe godt på sig selv, når andre ikke gør det...

Man ejer ikke andre mennesker, ligegyldigt om man betaler for det. Medmindre det er en kink for begge. 

Selv da jeg var gift i 2 årtier ejede vi ikke hinanden. Det vildeste er vi aldrig var hinanden utro, og vi først blev seperet da vi voksede fra hinanden og ville prøve andre ting. 

Skrevet
Newbie01. skrev, for 30 minutter siden:

Man ejer ikke andre mennesker, ligegyldigt om man betaler for det. Medmindre det er en kink for begge. 

Selv da jeg var gift i 2 årtier ejede vi ikke hinanden. Det vildeste er vi aldrig var hinanden utro, og vi først blev seperet da vi voksede fra hinanden og ville prøve andre ting. 

-Du har ret -det var også en "følelse" slet ikke fornuft/realitet blandet ind i det;-) jeg har prøvet det flere gange -og jeg har også prøvet -at en kvinde mente jeg var hendes ejendom -det er sgu noget rod!

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 2 timer siden:

Tror branchen samlet set vil sætte stor pris på det:P.. Kan vi evt sende en blomst og chokolade til den pige der lykkeligvis fik dig gjort indebrændt nok til dit valg om at ikke besøge piger længere.?

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden:

Tror branchen samlet set vil sætte stor pris på det:P.. Kan vi evt sende en blomst og chokolade til den pige der lykkeligvis fik dig gjort indebrændt nok til dit valg om at ikke besøge piger længere.?

Luder snak. I forstår ingenting, din slags. 

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

Det kan ske for enhver, OGSÅ mænd. Så det er noget vås at sige. :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.