Hop til indhold

Føler sig udnyttet af “GP”?

Featured Replies

Skrevet

Udspring i anden tråd “har i scoret en GP”.

Hvor mange har oplevet at give gaver og blomster mm til en “GP” og troede at i have en reel relation, og pigen var glad og tog imod alt med kyshånd. Men når alt kom til alt var det kun pengene/gaverne de vil have. Intet andet.

Det er der sikkert en del som har prøvet. Mig inklusiv. I kan læse min historie i det link jeg har tilknyttet til den anden tråd.

Del gerne jeres historier i denne tråd.

Redigeret af cockycockysuckysucky2

• Svar 94
  • Visninger 11.3k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• har prøvet lidt forskelligt men den episode jeg blev mest irriteret over var en gp som jeg har besøgt rigtig mange gange . vi har det rigtig godt sammen , vi snakker om alt , gør ting udenfor menuen ,

• Der ville jeg nok have givet mig til at grine og gå min vej og aldrig komme tilbage....

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Tror branchen samlet set vil sætte stor pris på det.. Kan vi evt sende en blomst og chokolade til den pige der lykkeligvis fik dig gjort indebrændt nok til dit valg om at ikke besøge piger længere.?

Skrevet

har prøvet lidt forskelligt men den episode jeg blev mest irriteret over var en gp som jeg har besøgt rigtig mange gange . vi har det rigtig godt sammen , vi snakker om alt , gør ting udenfor menuen , smser privat osv . en dag under et besøg ( efter akten ) sagde hun at hun var sulten og jeg tænkte ikke rigtig over det og forslog at vi købte noget mad vi kunne spise sammen hjemme hos hende . det gør vi så ( bestilte sushi og vin til over 1000 kroner ) og efter vi blev færdige mindede hun mig om at de 45 minutter vi spiste sammen altså kostede ekstra og jeg skulle betale for hendes tid også .. 

jeg betalte ja ja .. men det gik op for mig at selvom relationen og vores interesse for hinanden er ægte , så betyder pengene mest for hende . det er også fint og nu er grænserne i det mindste defineret for mig

Skrevet
AgentLeman skrev, for 3 minutter siden:

og efter vi blev færdige mindede hun mig om at de 45 minutter vi spiste sammen altså kostede ekstra og jeg skulle betale for hendes tid også .. 

Der ville jeg nok have givet mig til at grine og gå min vej og aldrig komme tilbage....

Skrevet

Kender dog en der var så dum (og stadig er det) som sponser en Thai pige.... sørgeligt

Skrevet

Som ret ny i det her game, kan jeg godt relatere til det, har selv lige haft en episode, hvor jeg var nød til at “teste” om hun bare var rigtigt dygtigt til sit arbejde eller der var noget oprigtigt, det er helt klart en leksikon jeg tager med mig frem over, tror det er MEGET vigtigt at jeg husker på det er en professionel relation for dem, en illusion som man betaler for. 

Skrevet
  • Author
Bøf'en skrev, for 7 minutter siden:

Som ret ny i det her game, kan jeg godt relatere til det, har selv lige haft en episode, hvor jeg var nød til at “teste” om hun bare var rigtigt dygtigt til sit arbejde eller der var noget oprigtigt, det er helt klart en leksikon jeg tager med mig frem over, tror det er MEGET vigtigt at jeg husker på det er en professionel relation for dem, en illusion som man betaler for. 

Vil du uddybe den situation du var igennem?

Skrevet

I mine øjne for alle GPer handler der kun om penge. Pigerne må synes jeg er en sød person, men det er så det. Selvom man har besøgt en pige en del gange, skal man ikke tro at man har en reel relation til hende. Pigerne kan være søde og sige du er rar, at du har en lækker stor pik, osv- men det er så det-I min optik er der aldrig følelser involveret.
Hvis jeg synes at en pige er meget sød kan jeg finde ud på at give hende en lille gave som f eks. chocolade, men aldrig mere end det.

Skrevet
AgentLeman skrev, for 16 minutter siden:

og efter vi blev færdige mindede hun mig om at de 45 minutter vi spiste sammen altså kostede ekstra og jeg skulle betale for hendes tid også ..

Jeg prøvede lidt af det samme hos en thai massør som jeg besøgte rigtig meget.
En dag spurgte hun om jeg ikke ville give mad på en restaurant, bare for at finde ud af at jeg efterfølgende - udover maden - også skulle betale for tiden vi havde brugt ude i byen.

Jeg betalte og gik med det samme, og har ikke besøgt hende siden... Jeg brugte mellem 6000 og 8000 kroner hos hende hver eneste måned gennem flere år.

Skrevet

Aktuelt og godt indlæg. Det er svært som mand, når GFE med sin yndligs GP bare kører derud af, at indse det basale i at der er penge i spil. Kender alle jeres indlæg også på egen krop, men er heldigvis kommet “ud af tågen” og tilbage til konceptet som det nu engang er. Og det er fint, bare man husker sig selv på det nu og da.

Citat

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 6 minutter siden:

I mine øjne for alle GPer handler der kun om penge. 

nu har jeg flere gange været med forskellige gper uden at betale for besøg . har svært ved at forstå hvorfor nogle gper insistere på ikke at tage penge eller giver meget ekstra tid gratis , hvis det ikke er fordi de gerne vil have ens selskab . 

min oplevelse med nogle piger er at selve sex akten koster men relationen / venskabet udover sex er gratis

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 20 minutter siden:

Vil du uddybe den situation du var igennem?

Nej enlig ikke, det er imellem mig og hende, det var mig der var en klovn at tro der kunne være mere i det. 

Skrevet
kaaldolmer skrev, for 11 minutter siden:

Jeg prøvede lidt af det samme hos en thai massør som jeg besøgte rigtig meget.
En dag spurgte hun om jeg ikke ville give mad på en restaurant, bare for at finde ud af at jeg efterfølgende - udover maden - også skulle betale for tiden vi havde brugt ude i byen.

Jeg betalte og gik med det samme, og har ikke besøgt hende siden... Jeg brugte mellem 6000 og 8000 kroner hos hende hver eneste måned gennem flere år.

øv øv . man føler sig rigtig udnyttet . der er så mange bedre måder for gperne at få ekstra penge ud af os på , men alligevel tyger nogle til den slags og i stedet udnytter en stærk relation i stedet . skyder sig selv i foden

Skrevet
  • Author
Bøf'en skrev, for 1 minut siden:

Nej enlig ikke, det er imellem mig og hende, det var mig der var en klovn at tro der kunne være mere i det. 

Du er Bestemt ikke nogle klovn, jeg har også været der

Skrevet

Kommer  med  et  input fra  den  anden  side... har  besøgt  en igennem  flere  år,  der kan sagtens  gå  op  til  1 år  før  han  kalder  på  mig.  Vi  har  aftalt  et  bestemt  beløb per  besøg,  så  det  er ikke opgjort  i  tid  eller  hvad vi  laver  sammen. Beløbet er  symbolsk.  

Ligesom  mange  andre er han  økonomiske  presset  og  har  skrevet  at  jeg  er  på  pause,  idet  økonomien  ikke  tillader  det,  men  jeg  er velkommen til  at besøge  ham  uden  økonomi. 

Har  da  fortsat  lyst  til  at  sexe  med  ham,  men  har  valgt  at  stille  det  i bero  indtil  hans  økonomi  er  bedre. 

Har  selv  tænkt  at  han  nok  betegner  mig  som  kynisk  og  pengefikseret,  men  vores  møder  er  bundet  op  af  den  aftale,  og  det  bliver  for  mig  en  glidebane. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Igen så påpeger jeg lige herinde også at det er JER der vil ændre præmisserne for aftalen der er indgået fra start.. Ikke pigerne..

ikke altid . udfordringen er når linjerne sløres undervejs . det er jo her forvirringen opstår . ikke alle har faste og definerede rammer som dig :D 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Igen så påpeger jeg lige herinde også at det er JER der vil ændre præmisserne for aftalen der er indgået fra start.. Ikke pigerne..

Jeg synes det ville være på sin plads at pigen også holdt sig til aften og sagde nej tak til evt. gaver Eller andre ting så hun ikke sender de forkerte signaler men forholde sig professionelt 

Skrevet
AgentLeman skrev, for 5 minutter siden:

ikke altid . udfordringen er når linjerne sløres undervejs . det er jo her forvirringen opstår . ikke alle har faste og definerede rammer som dig :D 

Men præmissen har vel for de fleste af denne form for bekendtskaber været "tid for penge".? Jeg har gæster jeg aldrig har haft penetrerende sex med f.eks så de betaler jo for noget andet end bare sexen og mere tiden.. 

Og som jeg skrev til Cockysomethingsomething før han begyndte bare at ukontrolleret råbe "luder" i den anden tråd så bliver vi kaldt alle mulige dejlige ting der nemt kunne få andre kvinder til at forvente guld og grønne skove men vi gør det ikke fordi vi respekterer det præmis der er for vores samvær.. Jeg har tit haft gæster der har lovet det ene og andet som aldrig er sket men jeg råber ikke "røvhul" i gevær hver gang det sker.. Faktisk gør jeg det aldrig.. Jeg giver dem heller ikke dårlig samvittighed når de kommer næste gang fordi præmisserne for vores forhold er som de er..

Skrevet

Hmmm kan jo ikke kun lægge skylden over på gp.... Man vælger jo selv at hive pengene op af lommen. Og det er jo egentlig som i alle andre forhold , om det en god, kassedamen fra Netto eller direktøren, at den ene føler sig mere forelsket end den anden. Misforståelser der gør at den ene part troede der var mere i det end som så... 

Falder man for en go ved jeg jo godt at hendes arbejde har en lidt anden rolle end direktøren, men der gør man jo vel også op med sig selv om man accepterer hendes job.  Husk man har selv valgt at aflægge hende det første besøg.  Får man følelser for hende så må man jo vælge at holde sig væk eller gribe chancen. Stadig ens eget valg

Skrevet
cockycockysuckysucky2 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg synes det ville være på sin plads at pigen også holdt sig til aften og sagde nej tak til evt. gaver Eller andre ting så hun ikke sender de forkerte signaler men forholde sig 

Dejligt at se du kan skrive pænt og ikke bare "luder":wub:..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Fuldstændig enig! 

jeg har selv været en klovn og tro anderledes, vil gerne prøve at forklare hvordan det skete for mig, det er IKKE pigens skyld, nogle af os (mig) har været i et langt destruktivt forhold hvor ens følelser og sexuelle drift har været undertrykt længe, pludselig besøger man en der bare giver alt det jeg har savnet, der røg jeg sku i med begge ben, du skal ikke have ondt af mig, det var bare det der skete for mig. 

hvis man giver gaver, skal det Aldrig være fordi man forventer noget igen, lige meget om det er i den her verden eller andre sammenhæng, det skal være fordi man har lyst til at give personen en gave. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Men præmissen har vel for de fleste af denne form for bekendtskaber været "tid for penge".? Jeg har gæster jeg aldrig har haft penetrerende sex med f.eks så de betaler jo for noget andet end bare sexen og mere tiden..

ja i starten . men efter nogle besøg bliver jeg spurgt om jeg ikke gider blive resten af aften uden betaling . eller jeg får gpens privatnummer til snak udenfor hendes arbejde . så er det ikke længere samme præmis " tid for penge " . 

Skrevet

Nu siger jeg noget meget usympatisk og provokerende. Kald det "tough love" hvis man vil.

Hvor jeg kommer fra har vi et ordsprog der siger: Man skal ikke være sur på spejlet bare fordi man er grim. Min egen variation til denne tråd er: Man skal ikke være sur på verdnen bare fordi man er dum.

Det minder mig om en dokumentar jeg så omkring Ukrainske købebruds bearuer. Mænd fløj verdnen over for at have et kemimøde, de sendte dem penge, gav dem gaver, restaurantbesøg og lign. Det endte oftest til syvende og sidst med at de blev ignoreret og alt kontakt skæret løst. 

Og så var der et mindeværdigt segment med de her garvede taxichauffører som kørte kunderne til og fra disse bearuer. De smilte og grinede lidt af hele situationen foran kameraet. "De her kvinder spiller et professionelt spil de her udelandske mænd ikke helt forstår".

Østeuropa og Thailand er to stærke eksempler på kulturer der har integreret denne "hustler" mentalitet, til ikke bare prostitutionsmarkedet, men parforhold generelt. Det er bytte-bytte-købmand. Og hvis man vil være den bedste købmand, så spiller man ind på kundernes psykologi og følelser. "Gaslightning" er et godt ord. 

Så om end ikke andet, som et plaster på såret, så syntes jeg ikke i skal tage det så personligt og være for hårde ved jer selv. 

Skrevet
Bøf'en skrev, for 10 minutter siden:

hvis man giver gaver, skal det Aldrig være fordi man forventer noget igen, lige meget om det er i den her verden eller andre sammenhæng, det skal være fordi man har lyst til at give personen en gave. 

helt enig og som du siger er det ligemeget om det er en gp eller ej . 

men nu kan man føle sig udnyttet af en gp ikke kun pga gaver

Skrevet
AgentLeman skrev, for 5 minutter siden:

helt enig og som du siger er det ligemeget om det er en gp eller ej . 

men nu kan man føle sig udnyttet af en gp ikke kun pga gaver

Nu har jeg fulgt med i dit skriv og kan sku godt forstå du er blevet forvirret ! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.