Hop til indhold

Recommended Posts

Jep, jeg er ny bruger, men har haft stor gavn af dette forum i nogen tid, så nu er det tid til at give tilbage. Måske nok mest fordi de 1.200 kr. jeg spenderede for hvad der skulle have været 30 minutters sjov, så trods alt på den måde måske kan gøre lidt gavn.

Jeg besøgte Lisa for noget tid siden: https://nympho.dk/n10974/3592/sweet-student-lisa-first-time-in-copenhagen/

BookingHurtig og effektiv via WhatsApp. Virkede professionelt og imødekommende, så det var som jeg vil have det.

Stedet: Aparthotel. Aldeles udiskret. Først skulle jeg vente i "elevator lobbyen", et liile rum på vel 2x3m, hvor der var en del trafik frem og tilbge til elevatoren. Man kan ikke blive "trykket ind", så jeg var nødt til at vente på at blive hentet. Efter hvad der føltes som laaang tid kom hun endelig, men da var der også en anden skulle med op. Det var virkeligt akavet, og han har nok gjort sig nogle tanker om den yngre pige og den halvgamle mand i hælene på hende, da vi steg ud. På vej fra elevatoren til værelset mødte vi iøvrigt flere andre i gangene. Håber de er udlændinge på gennemrejse.

Pigen: Det er hende på billederne, men de er meget forskønnet. Det er uklart om der er photoshop involveret, eller det blot er manglende sminke og tidens tand (jeg gætter på at hun nu er midt i tyverne) og 10 kg ekstra der gør forskellen. Hun var helt sikkert ikke min type. Intet spor af den fine flade mave på billederne (kunne man måske have regnet ud, hvis man havde regner på tallene i annoncen), og i  mine øjne slet slet ikke så køn, som på billederne. Jeg burde nok være vendt om i elevatordøren, men jeg er desværre ikke hurtig nok til at vurdere en situation og en fuldt påklædt pige og træffe beslutninger.

Service: Da jeg overhovedet ikke var tiltrukket af hende, virkede maskineriet ikke som det skulle. Det var hun tydeligt irriteret / frustreret over. Hun prøvede lidt halvhjertet med lidt blow og med hånden, men uden effekt. Jeg spurgte så om jeg måtte slikke eller røre hende, da jeg ved at det ville have hjulpet. Det ville hun absolut ikke have og hun ville heller ikke lægge sig ved siden af mig og kæle, så jeg måske kunne komme i stemning. Det hjalp hverken på mit humør eller på mit maskineri. Det er første gang jeg har besøgt en pige, hvor jeg hverken fik set eller rørt hende mellem benene, selvom hun var nøgen. Tænker på om hun måske ikke er der frivilligt, men hun virkede overhovedet ikke ulykkelig, så det tror jeg ikke, selvom det nok er svært at være sikker.

Konklusion: Jeg endte med at tage mit gode tøj og gå, uden at have fået andet ud af det end en dårlig oplevelse. Min manglende præstationsevne har selvfølgelig en stor del af skylden, men der er også nogle helt faktuelle mismatches mellem hendes annonce og den service, der leveres. En anden bidragende faktor var, at hun kan ikke engelsk udover enstavelses ord (heller ikke forstå ret meget - jeg fik "skæld ud" når jeg prøvede at sige noget til hende ...). Det eneste hun ytrede var (i rækkefølge): "shoes" (skoene skulle tages af i entreen, da jeg kom), "shower?" (siger sig selv), "money" - og så endelig "sorry", da jeg gik (så for hende var det heller super fedt). Hvis man tænder på en chubby pige, kan det sagtens være at man kan have en god oplevelse med hende, hvis man heller ikke er interesseret i GFE eller samtale. Jeg kommer dog ikke igen.

/Matthew

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen ;-)

Hun er indenfor mine normale “jagtområder”.

Ud fra billederne kan jeg godt forstå valget af hende, for hun ligner ds en lille lækker sag.

Men 10!kg. Oveni på en pige der ikke er særlig høj forandrer helt sikkert billedet. Så ja - burde have vendt rundt og forladt stedet . 

// Amar Lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@AgentLeman og @Amar Lover jeg ville nok tage denne anmeldelse med et gran salt. Jeg har været på adressen 2 gange og besøgt 2 forskellige piger. De var knivskarpt skåret og slet ikke bange for berøringer. Det lugter lidt af noget falsk anmeldelse, som hun også skriver på sin profil.

Det med elevatoren er dog nederen. Jeg endte også med at stå der i 20 min og glo på en broder, der tydeligvis skulle det Samme som mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det måtte jo komme - beskyldningerne og mistænkeliggørelsen af det første indlæg, hvilket er en af de væsentligste grunde til at jeg jeg ikke har anmeldt nogen tidligere og nok heller ikke kommer til at gøre det igen....

@Sweex2 Jeg kan jo kun beskrive min egen oplevelse, og den var ikke god. Derfor synes jeg at du skulle tage og bidrage til forum ved selv at besøge Lisa og anmelde hende, i stedet for at sidde med en sølvpapirshat på og gætte. For du har jo ikke mødt Lisa, men derimod to andre piger på et aparthotel med i omegnen af 200 værelser, hvis ikke mere. Udover elevatorshowet er det jo et ret oplagt sted for denne type aktiviteter, så har du tænkt på, at der måske kunne være flere uafhængige aktører ...

Jeg fulgte iøvrigt lidt med på nympho.dk i går, hvor der tilsyneladende var en, der var meget vred på hende og blev ved med at lægge svinere op, med beskyldninger om scam og andet (på engelsk), som så hurtigt blev slettet igen. Det kunne godt være en anden pige (som hun skriver), men jeg tror måske snarere det er en som er noget mindre afbalaceret en mig, som også har haft en dårlig oplevelse. Jeg vil dog klart tage afstand fra at uddele svinere på den måde - det er ikke fair imod pigen, medmindre hun decideret er ubehagelig/onskabsfuld, og det var hun ihvertfald ikke overfor mig. Men der blev ikke leveret som jeg mener man kan og bør forvente i forhold til annoncen og prisen (YMMV).

/Matthew

Del dette indlæg

Link til indlæg
Matthew skrev, for 8 minutter siden:

Ja, det måtte jo komme - beskyldningerne og mistænkeliggørelsen af det første indlæg, hvilket er en af de væsentligste grunde til at jeg jeg ikke har anmeldt nogen tidligere og nok heller ikke kommer til at gøre det igen....

/Matthew

Hey du skal ikke lytte. Jeg har fået en del brok for at være ordblind men der er mange flere der bane op.

bliv endelige hved med at skrive din anmelder de er værdsat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Matthew skrev, for 8 timer siden:

Det ville være ærgerligt, for du skriver rigtig godt. Tak for anmeldelsen og for din efterfølgende tilføjelse.

Ligesom @JonDo håber jeg på flere anmeldelser fra dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok skrev med en hulbror som har besøgt hende og han bekræfter @Matthew . han gider ikke skrive negative anmeldelser om pigerne ( wtf ) men nu gengiver jeg på hans vegne med tilladelse

han siger hun er tykkere end billederne og har en delle på maven og har en slasket krop . ansigtet er ligesom billeder lidt fyldigt men smuk

men hun har åbenbart rigtig dårlig attitude . slet ikke gfe ( øv øv ) og taler dårligt engelsk og bruger det som undskyldning for dårlig service . hun gav ham kondom på så snart de tog tøjet af og ville have ham hurtigt ud . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Matthew Tak for din anmeldelse og advarsel og øv! jeg havde selv haft kig på hende, men efter din anmeldelse og informationen fra @AgentLeman springer jeg over. Det kan ske at  set-up'et gør det svært at springe fra og det lader til at det var det der skete for dig. Hold det mentale billede i hovedet næste gang du møder en pige der ikke ligner hende på billedet eller du har en dårlig mavefornemmelse, så er det ofte lettere at sige "jeg tror jeg smutter igen" og spare både penge og ærgelser.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
Sweex2 skrev, den 17.2.2023 at 21:06:

@AgentLeman og @Amar Lover jeg ville nok tage denne anmeldelse med et gran salt. Jeg har været på adressen 2 gange og besøgt 2 forskellige piger. De var knivskarpt skåret og slet ikke bange for berøringer. Det lugter lidt af noget falsk anmeldelse, som hun også skriver på sin profil.

Det med elevatoren er dog nederen. Jeg endte også med at stå der i 20 min og glo på en broder, der tydeligvis skulle det Samme som mig. 

Der har også været en hetz mod denne pige på nympho.dk, hvor de har valgt at fjerne anmeldelserne. Så før der ligger en anmeldelse fra en meget kendt bruger, ville jeg ikke ligge så meget i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...