Hop til indhold

Danske Stella - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Tja - hvad skal jeg sige:

Skuffende af "DETH" som var forbi mellem jul og nytår, ikke fik med i sin anmeldelse at pigen ikke er dansk, og at stort set alt hvad der står i annoncen er bullshit.

Skuffende at "Hardrock_west" ikke tog en for holdet og lavede en anmeldelse, som lovet hvis herrerne vandt VM guld i håndbold.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=356717&quick=1

Nå, men jeg var forbi i fredags, og det var en sidste øjebliks løsning, da jeg blev brændt af på anden aftale, og jeg skulle bare til GP - var stangliderlig som en ind i helvede.

Jeg fik standeret en aftale med "Stella" og kom til lejligheden i det centrale Aalborg.

Kunne ret hurtigt konstatere at Stelle ikke var dansk, og hun fortalte da også at hun var svensk. Så talte jeg lidt til hende på svensk, men det var der ikke den store reaktion på, det gik bedre på engelsk, og mit gæt er hun er fra Baltikum.

Jeg spurgte ind til ydelserne i annoncen og dem bekræftede hun, og så fik vi afregnet.

I annoncen står "Jeg er til dybe og lange tungekys" så det kunne vi ligge ud med, men det var som alt andet falsk markedsføring. Hun mestrerede på det fornemmeste at vippe hendes egen tunge tilbage i ganen, så det var intet bevendt. Så bad jeg hende om at starte op med BJ, men det var helt og aldeles talentløst, så jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne komme i gang med at få kneppet hende. Hun trækker g-strengen af og sætter sig på sengen, for at sætte gummi på kalorius, og en ram stank fra hendes skræv rammer mig i ansigtet. Sat'me godt jeg ikke i en hurtig vending var dykket ned for at hilse på kajakmanden, så var jeg sgu tippet rundt. Der skrives flere gange i annonces om hvor meget hun elsker at få slikket fisse, men jeg nægter at tro på at det er sket for nyligt.. Nå men jeg havde stadig blod i blyanten, så jeg bed tænderne sammen og fik ordnet det jeg var kommet for...

Pigen 1/10 

Hygiejnen 0/10

Sex 0/10 - totalt uinspirerende og intetsigende sex

Lejligheden 7/10

Gentagelsesfaktor 0/10

Skrevet

Nej Stella er ikke dansk, næppe svensk, men nok fra Baltikum, som du skriver. Det burde hun(den der skriver hendes annonce) have skrevet...

Da hun var i Århus for 14 dage siden var der absolut ikke noget galt med hendes fisse og røvhul -så hele lystboxen fik en grundig slikketur og hun endte med at presse mit hoved ned og låse det mellem lårene(så kan kvinden altså godt li det ,-)

Hendes numse var lidt større end jeg havde regnet med, men OK. Hendes numsehul skulle lige varmes op, men herefter kunne hun levere gapes på stribe, når jeg trak den ud...

Hendes sex var nok lidt uengageret - hun endte mest i doggy med ansigtet i puden og sagde ikke meget.

Hun passer godt på sig selv med gummi, at det der har været i numsen ikke må komme i fissen og hun tørrer sig grundigt af indimellem.

Alligevel er det nok fordi hun har fået noget infektion af en slags at hun ikke lugtede godt da du var der - 14 dage med nye fremmede mænd hver dag=masser af bakterier

Normalt laver jeg ikke anmeldelser herinde og du må heller ikke være skuffet over at andre ikke gør det.

Sex er en subjektiv ting - hvad den ene synes er godt, synes den anden ikke om o.s.v.

Redigeret af InterLegs

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.