Asger87 319 Skrevet 14. Februar, 2023 Nogen nylige beretninger? Hvordan er markedet ift. pris og ydelser? Hvordan er stemningen hos pigerne? Får man stadig meget for pengene? I hvilket område skal man bo hvis man vil have fest og ballade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 804 Skrevet 14. Februar, 2023 lytter lige med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. Februar, 2023 anmelder skrev, for 9 timer siden: lytter lige med Det er jeg glad for du skriver. For hvis du ikke gjorde det, havde vi jo ingen jordisk chance for at vide det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 29. Marts, 2023 Asger87 skrev, den 14.2.2023 at 16:43: hvilket område skal man bo hvis man vil have fest og ballade? Med købesex? Bo relativt tæt på centrum og find annoncer. Gader og klubber er næppe det værd. De dyre hoteller kan have champagne-freelancere i baren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrsofus69 76 Skrevet 29. Marts, 2023 Bebop skrev, 1 time siden: Med købesex? Bo relativt tæt på centrum og find annoncer. Gader og klubber er næppe det værd. De dyre hoteller kan have champagne-freelancere i baren. Nogle ide om hvor omkring prisen ligger på disse champagne-freelancere ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 29. Marts, 2023 (edited) Nej, jeg har ikke selv erfaring, men fik for nogle år siden en anbefaling med telefon/WhatsApp til en specifik (jeg deler det ikke videre nu, så lang tid senere) - det lykkedes ikke at matche kalender for en aftale. Regn dog med at der er tale om luksuspriser på luksushoteller ... Anekdotisk mødte jeg iøvrigt selv en udvekslingsstuderende, som jeg fik forbindelse til via Tinder! Det blev til frokost fulgt af sex i min hotellejlighed. lidt som en sugardater - bare engangsfornøjelse. Se evt den tråd her for yderligere inspiration til alternative typer købesex: Redigeret 29. Marts, 2023 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 1. April, 2023 tvr skrev, den 15.2.2023 at 08:57: Det er jeg glad for du skriver. For hvis du ikke gjorde det, havde vi jo ingen jordisk chance for at vide det. Jeg vil også sige, det er en information, jeg ikke har interesse i at blive delagtiggjort i. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 1. April, 2023 tvr skrev, den 15.2.2023 at 08:57: Det er jeg glad for du skriver. For hvis du ikke gjorde det, havde vi jo ingen jordisk chance for at vide det. Ja, særligt når der er en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg