Hop til indhold

Ticha -Vejle hun er super dejlig

Featured Replies

Skrevet

hej - nyt herfra. besøgte Ticha igår og sikker en surpice, hun er en superflot og lækker pige. Jeg fik hård massage som jeg bad om, og derefter en dejlig omgang med det hele. Hun kan godt udfører god Massage . Hun har en virkeligt flot krop, og hendes bryster er ægte, dejlige store, som jeg bare fik lov til at lege med. hun kan varmt anbefales, jeg må besøge hende igen snarest. hun bor kendt sted, med mulighed for komme ind ad bagdøren, hvilket er godt. 

https://annoncelight.dk/showad/348365

Skrevet

Jamen, hvad må man ikke læse. Fantastisk retorik men dog med et lavt lixniveau.

Er AI også kommet til Eroguide anmeldelserB)

Skrevet

Nu er der 2 anmeldelser af Ticha. 

Spændende hvordan det udvikler sig. Hvilken der får flest likes. :rolleyes:

Skrevet
  • Author

hej med jer - det er lidt synd for pigen, jeg har lige bestilt tid igen, og nævnte sagen. hun kunne ikke forstå hvorfor, og som jeg har nævnt har jeg intet at beklager mht. hendens udseende og service - ha en god dag 

Skrevet

Hold da op, det var god behabdling jeg fik. 

3 kvarter, massage og hj.

Massagen var virkelig, virkelig god. Og hj var så jeg skød helt op til mit ansigt, hvilket kom bag på os begge.

Dwt grinte vi noget af bagefter.

Hun er både sød og lækker.

Jeg gav 1000 for det

Skrevet

1000 for massage og et HJ,  det er jo helt vandvigtigt synes jeg

Skrevet
sextossen skrev, for 22 timer siden:

1000 for massage og et HJ,  det er jo helt vandvigtigt synes jeg

Normalt er prisen - selv i Århus - vel omkring 700 - 800 for 1 time massage med HJ.

så mon ikke det er en skrivefejl :biggrin:

Skrevet

Jeg vil lige sige undskyld. 

Yderst begejstret for den meget lækre behandling jeg fik, og efter den meget store lettelse i både nosser og sind, tænkte jeg mig ikke om og fik ikke checket hvad jeg fik skrevet. Det er rigtigt at det er 800 kr. for den ydelse. Jeg gav ekstra som tak for den gode behandling. Det er noget jeg meget sjældent gør, da det giver priserne et hop, jeg ikke generelt er enig i.

Jeg var dog meget glad for den behandling jeg fik.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.