Hop til indhold

Smykke ISA Lyngby (ja hun skriver “smykke”)

Featured Replies

Skrevet

Jeg var der for lidt over et år siden. Umiddelbart før vi gik i gang smilte hun og sagde noget i retning af: nu er der kun os to her. Det lød sødt (man skulle have været der) og virkede som et ønske om at give en god service. Hun skriver hun er 30, som mange andre er der lagt lidt til. Det kan man godt fornemme men synes hun er køn nok. Smykke er nok en slåfejl, hun taler ok dansk. Jeg spurgte vist hvor hun kom fra. Kan ikke huske det, tror det var Cuba (eller Colombia). Ang. hvor mørk hun er så er billederne vellignende, det er hende på billederne. Hun er mørk og latina men ikke sort. Der er noget at røre ved, men hun er forholdsvis slank i forhold til en del andre latinaer i den alder. Igen giver billederne et godt indtryk.

Skrevet
latinas4ever skrev, den 16.2.2023 at 02:36:

Jeg var der for lidt over et år siden. Umiddelbart før vi gik i gang smilte hun og sagde noget i retning af: nu er der kun os to her. Det lød sødt (man skulle have været der) og virkede som et ønske om at give en god service. Hun skriver hun er 30, som mange andre er der lagt lidt til. Det kan man godt fornemme men synes hun er køn nok. Smykke er nok en slåfejl, hun taler ok dansk. Jeg spurgte vist hvor hun kom fra. Kan ikke huske det, tror det var Cuba (eller Colombia). Ang. hvor mørk hun er så er billederne vellignende, det er hende på billederne. Hun er mørk og latina men ikke sort. Der er noget at røre ved, men hun er forholdsvis slank i forhold til en del andre latinaer i den alder. Igen giver billederne et godt indtryk.

Har du et link 

Skrevet
Steven sydhavn skrev, for 8 timer siden:

Har du et link 

Hvad er det du spørger efter ? link findes jo allerede :P

• 1 year later...
  • 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.