Hop til indhold
Eva Nadine

Valentines Day 2023 - 14. februar - Hvad skal I og hvad gør I og med hvem?

Recommended Posts

Hej Rødder og Gutinder <3 

Det er i morgen den 14. februar, og Valentins Dag. 
Det er det hvert år på den dato. 

For en hobby-elskerinde er det måske dagene omkring den dato, allerflest af de faste betalende elskere gerne vil gøre lidt ekstra ud af en date, hvis de kan er mit indtryk. 
Dem der er lidt sent ude med at "lægge billet ind" i kalenderen, virker relativt desperate efter at få links til en evt. vikar til i år :D 

Måske nogle danske mænd også så småt er begyndt at kunne se at een dag om året hvor man forkæler konen/kæresten/elskerinden osv. osv. er en god investering i resten af årets sexliv. 
Eller hvad? 

Her er lidt af eftermiddagens dialog med min egen "Årets Førstevælger-Valentinsmand i Skysovs" :wub:
Hvad med jer, piger og drenge?

Kh. Eva <3<3<3 

PS: Det sjoveste er egentlig "Jeg tager min dåse med"... gad vide om det er konen eller barberskum han mener?
Jeg kan næsten ikke få luft af bar spænding :D 

Valentinesday2023.jpeg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej tak til Valentinsdates for mit vedkommende. Jeg er så skide krukket at hvis min udkårne kun gider gøre noget særligt på mærkedage, så er vi ikke et match B)

Overvejer at smide denne tekst op på min profil i morgen: 

PRAKTISK INFORMATION TIL ALLE SOM ER FORELSKET I MIG OG FOR AT UNDGÅ SAMME KAOS SOM SIDSTE ÅR:

jeg er ikke hjemme på Valentinsdag!!!

Men det er fint hvis alle blomsterbuketter, kasser med chokolade, søde kort og gaver sættes ved fordøren.

Store gaver som rejser, hus og biler kan du med fordel sende anbefalet.

Kontanter på Mobile Pay B)

På forhånd tak og knus til jer

Del dette indlæg

Link til indlæg

- - på min postkasse skrevet står 

Kære Postmand Per

1. Rudekuverter NEJ TAK

2. Invitationer     JA TAK

Så for pokker - en alvorlig afsporing 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg var i forhold , havde vi uendeligt mange Valentines dage , på alle måneder , hele året rundt og også den der Bøf og Bj dag ,  dem havde vi dælem også mange af :)

Skulle jeg have haft en date , så havde jeg ikke gjort mere ud af den fordi det var valentines dag , nææ   hver date skal være speciel så ville gøre det hver gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 55 minutter siden:

Nej tak til Valentinsdates for mit vedkommende. Jeg er så skide krukket at hvis min udkårne kun gider gøre noget særligt på mærkedage, så er vi ikke et match B)

Hørt! Og fed humor i resten af dit opslag. :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går ikke så meget op i det nu hvor jeg er single. Jeg blev faktisk sådan helt "nå er det valentinsdag i morgen?" haha :D

Det er en sød tradition, men man burde jo som par gøre det mere end en gang om året og fordi man kan li det og ikke på grund af en mærkedag, som  pianistinden også pointere ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 4 minutter siden:

Jeg går ikke så meget op i det nu hvor jeg er single. Jeg blev faktisk sådan helt "nå er det valentinsdag i morgen?" haha :D

Det er en sød tradition, men man burde jo som par gøre det mere end en gang om året og fordi man kan li det og ikke på grund af en mærkedag, som  pianistinden også pointere ;) 

Helt enig. Er i øvrigt ikke tilhænger af arrangeret sex på mærkedage. Elsker de frække improvisationer - lige i nuet - eller de frække aftaler med GPs, som man går og glæder sig til i et par dage inden mødet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gør det og forkæler kæresten//konen med blomster eller chokolade eller middag. Ja det er en indført tradition, men jeg gør det for vores skyld. Jeg giver også blomster på Mors dag til min mor og øl til min far på farsdag. Det er en kærlig påmindelse. Hvis min kæreste/kone ( Pssst @Pianistinden ) ikke bryder sig om ekstra påskønnelse og en reminder omkring kærlighed, så må hun undvære, men hvornår får hun ellers en kærlig reminder?  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Det er i morgen den 14. februar, og Valentins Dag. 

Jeg elsker “Valentinsdag”:x

En dato 14 Feb. er min yndlingsdag :wub: fordi jeg er altid heldig)Faktisk det var/er tilfældigvis) 

Wow, jeg vil ikke tænke på det nu - men I hører nærmere :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Some1 skrev, for 7 timer siden:

Jeg gør det og forkæler kæresten//konen med blomster eller chokolade eller middag. Ja det er en indført tradition, men jeg gør det for vores skyld. Jeg giver også blomster på Mors dag til min mor og øl til min far på farsdag. Det er en kærlig påmindelse. Hvis min kæreste/kone ( Pssst @Pianistinden ) ikke bryder sig om ekstra påskønnelse og en reminder omkring kærlighed, så må hun undvære, men hvornår får hun ellers en kærlig reminder?  :-)

Det skulle hun gerne få i dagligdagen B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Jeg forkæler min kone og vores fælles elskerinde med ophold på Falsled Kro, FP 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Saint Valentine var Romersk præst, som viede Romerske soldater ca år 496 men angående år IKKE sikker, han fik forbud angående at gifte de Romerske soldater, da de blev anset for at blive være dårligere soldater og blev halshugget som konsekvens af sine handlinger, blev taget op senere og gjort til helgen for sine handlinger om at udbrede ordet i kærligheden !!! Har altid været bevidst om Valentine dag og den store betydning i ordet !!! Bekræftelse af Kærligheden !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis nogen sidder og småkeder sig lidt på sådan en Valentinsdag aften, så er det tilfældigvis faktisk både Valentins dag OG tirsdag!
Det sker vel cirka hvert 7. år gætter jeg på :D 

Tirsdag er så tilfældigvis også ugens mest faste EG-chatter-dag for nogle af os. 
Kom ind og chat hvis I lyster. Jeg kigger måske forbi i ny og næ... nu får vi se hvor meget frikvarter der bliver tid til i aften ;) 

Kærligst, Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Eva Nadine skrev, for 29 minutter siden:

FP = Fuld Pakke? :wub:

Yup fuld palle til os alle, ingen må forsømmes, godt jeg ikke har fem koner :D

Redigeret af Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min kæreste gik fra mig for få måneder siden så lukker radio og tv hele dagen synes ikke jeg har behov for at høre om hvor herligt alting er den 14 februar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Gbcr skrev, for 9 timer siden:

Min kæreste gik fra mig for få måneder siden så lukker radio og tv hele dagen synes ikke jeg har behov for at høre om hvor herligt alting er den 14 februar 

Ej hvor trist, gør lidt ondt at læse, når du kommer i plus til det så ud i livet og find en ny sød kæreste du kan blive forkælet af og selv forkæle..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bødlen skrev, for 30 minutter siden:

Ej hvor trist, gør lidt ondt at læse, når du kommer i plus til det så ud i livet og find en ny sød kæreste du kan blive forkælet af og selv forkæle..

Tak bødlen tro nu jeg tager en lang pause fra det denne gang gjorde virkelig av

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen
Gbcr skrev, for 5 timer siden:

Tak bødlen tro nu jeg tager en lang pause fra det denne gang gjorde virkelig av

Jeg syntes du “pauserer” lige så længe du vil, når du ikke vil mere, spmer du klar og husknat parkere skuffelsen hvor den hører hjemme, i fortiden, ikke insamtiden, eller fremtiden. 

alt godt 

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, den 13.2.2023 at 17:34:

Overvejer at smide denne tekst op på min profil i morgen: 

PRAKTISK INFORMATION TIL ALLE SOM ER FORELSKET I MIG OG FOR AT UNDGÅ SAMME KAOS SOM SIDSTE ÅR:

jeg er ikke hjemme på Valentinsdag!!!

Men det er fint hvis alle blomsterbuketter, kasser med chokolade, søde kort og gaver sættes ved fordøren.

Store gaver som rejser, hus og biler kan du med fordel sende anbefalet.

Kontanter på Mobile Pay B)

På forhånd tak og knus til jer

NU bliver jeg nysgerrig... Hvad var høsten så i år ? Og var der en Tesla eller en Audi iblandt bilerne ?

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...