Hop til indhold

Episk Massage Randers

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg selv læst med på sidelinjen i længer tid og syntes jeg hellere selv må bidrage.

Efter flere overvejelser og en god portion skepsis, overtalte jeg mig selv til at bestille tid til episk massage https://www.episkm.com, hos Gry i Randers https://www.episkm.com/randers 
Da jeg ankom til aftalen, forsvandt min skepsis hurtigt.
Gry var imødekommende, rolig og professionel. 
Hendes behandling rykkede virkelig ved noget i mig.
Efter en times intens velvære og hårdt arbejde var jeg udmattet, ved siden af mig selv - og fyldt med en dyb følelse af velvære og kærlighed.
Hendes behandling har givet mig mulighed for at få løst en knude i mit liv.
Jeg er dybt taknemmelig /Mads
Skrevet

Er det korrekt forstået, at man ikke kan booke en tid, uden at de har dit rigtige navn og telefonnummer eller private adresse ?

Skrevet

Det virker som reklame fra en ny profil.......

Skrevet
reknas skrev, for 17 minutter siden:

Enig, kommer til at tænke på dette indlæg

Skrevet

Jeg har både besøgt Epic massage en gang i Randers og 5 gange i Aalborg.

Jeg nyder virkeligt at blive forkælet i den time hvor jeg bare kan slappe af og give mig hen til at nyde. De efterfølgende uger, kan jeg også mærke en væsentlig forskel i hvor længe min pik er stiv når jeg har sex, det aftager desværre stille og roligt, men så er det bare op på briksen igen

Skrevet
Kælepotten skrev, for 46 minutter siden:

Er det korrekt forstået, at man ikke kan booke en tid, uden at de har dit rigtige navn og telefonnummer eller private adresse ?

Ja det er korrekt 

Jeg har ikke oplevet problemer med det  , Du opgiver det også til andre seriøse steder du får behandling .

Skrevet
reknas skrev, for 47 minutter siden:

Det var rigtigt denne gang. MEN rapporter gerne i stedet for at skrive. Så bliver det tjekket. 

Vi lukker tråd her. 

Keeper

Redigeret af Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.