Hop til indhold

Lilly beautiful blonde - Lingam

Featured Replies

Skrevet

Jeg har besøgt Lilly som er en meget smuk ung kvinde, naturlig blond med lækker hvid og blød hud. Hun har en meget smuk ansigt, er petit og utroligt vel proportioneret. Hendes krop er lige så lækker som på billederne vist i annoncen. Hun har nogle virkelig lækre faste bryster og fast krop.
Lilly giver en meget intens Lingam massage med den rigtig tempo. Hele oplevelsen føles ret sensuelt hvor man får lov til at udforske hinanden. Hun er nærværende med en rar og afslappende personlighed.

Lejligheden er på en boligkompleks, stedet er ren og centralt og ret diskret 

Helt sikkert en pige jeg ville besøge igen.

https://annoncelight.dk/showad/353113

Skrevet

Hun ser da SÅ dejligt ud, at jeg under ingen omstændigheder kunne nøjes med at blive masseret. 

Men det ser ikke ud til, at man kan få sex med hende - gjorde du det ?

Skrevet
  • Author
Kælepotten skrev, for 34 minutter siden:

Hun ser da SÅ dejligt ud, at jeg under ingen omstændigheder kunne nøjes med at blive masseret. 

Men det ser ikke ud til, at man kan få sex med hende - gjorde du det ?

Der var ingen sex, men alligevel ret intens- da hun er meget nærværende og man må røre hende.  Ja - hun er virkelig lækker :wub:

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 17 timer siden:

Jeg har besøgt Lilly …..

Lejligheden er på en boligkompleks, stedet er ren og centralt og ret diskret 

Tak for dit indlæg.

Jeg har forsøgt kontakt til pigen for at høre hende, i hvilket område hun befandt sig - dette af hensyn til planlægning og parkeringsmuligheder, men fik desværre intet svar. Hun er lys, slank, lækker og står højt på min ønskeliste.

Jeg forstår at hun befinder sig i centrum - altså indenfor ringgaden?

Skrevet
  • Author
DanishMember skrev, for 37 minutter siden:

Tak for dit indlæg.

Jeg har forsøgt kontakt til pigen for at høre hende, i hvilket område hun befandt sig - dette af hensyn til planlægning og parkeringsmuligheder, men fik desværre intet svar. Hun er lys, slank, lækker og står højt på min ønskeliste.

Jeg forstår at hun befinder sig i centrum - altså indenfor ringgaden?

Ja- da jeg besøgte hende var hun i Århus C 

Skrevet

Kun lingam til 700, hvor længe er det for og det er vel uden at røre hende.?

Skrevet

Har også besøgt Lilly i Aarhus. Hun er top lækker og sensuel. Hun er bestemt et besøg værd. Det er tantra. Så ingen sex, bj eller kys. 

Skrevet

Ok, men annoncen er tager ned nu.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.