Michelle 44 Skrevet 4. December, 2013 Kære Eroguide folk.. Jeg vil gerne udlove; en halv time med en valgfri pige hos os, Bellahøjpigerne. Hvis i finder på en konkurrence ????? Venligst Michelle.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1898 Skrevet 4. December, 2013 Glimrende Hvad med at lave en konkurrence om hvem der svare først i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 4. December, 2013 Jeg vil gerne udlove; en halv time med en valgfri pige hos os, Bellahøjpigerne. Rigtigt dejligt initiativ. Hvis i finder på en konkurrence ????? Tjaa, konkurrencen kan vel afvikles som tidligere konkurrencer. Dvs. admin opgører antal anmeldelser/indlæg osv.. Men det kræver selvfølgelig, at Admin er med på den, og vil/kan levere lidt arbejdskraft hermed. Alternativt, så kan I selv agere dommere? F.eks. pigerne hos jer i fællesskab vælger vinderen udfra hvilken anmeldelse på EG de synes er bedst. Eller måske bare en simpel lodtrækning, mellem "godkendte" anmeldelser? Har I tænkt over hvor lang en periode konkurrencen skal løbe? Venligst Michelle.... Hvad med at ligge et link til jeres flotte hjemmeside ind som signatur på din EG-profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michelle 44 Skrevet 5. December, 2013 Glimrende Hvad med at lave en konkurrence om hvem der svare først i denne tråd Hi hi hi hi, Ja det ville være godt for dig.... Men Admin laver et godt stykke arbejde for os o midt januar, så kig efter.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michelle 44 Skrevet 5. December, 2013 Rigtigt dejligt initiativ. Tjaa, konkurrencen kan vel afvikles som tidligere konkurrencer. Dvs. admin opgører antal anmeldelser/indlæg osv.. Men det kræver selvfølgelig, at Admin er med på den, og vil/kan levere lidt arbejdskraft hermed. Alternativt, så kan I selv agere dommere? F.eks. pigerne hos jer i fællesskab vælger vinderen udfra hvilken anmeldelse på EG de synes er bedst. Eller måske bare en simpel lodtrækning, mellem "godkendte" anmeldelser? Har I tænkt over hvor lang en periode konkurrencen skal løbe? Hvad med at ligge et link til jeres flotte hjemmeside ind som signatur på din EG-profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michelle 44 Skrevet 5. December, 2013 Jeg mener da jeg har lagt linket for hjemmesiden på min eg- profil... Og alle dine forslag er virkelig gode og jeg vil tænke over dem alle, tak... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg