Hop til indhold

Dislret sted i odense

Featured Replies

Skrevet

Søger et stedhvor der er diskretret når man kommer som håndværker

Skrevet
elfyr skrev, for 56 minutter siden:

Søger et stedhvor der er diskretret når man kommer som håndværker

Du tager bare værktøjskasse i hånden når du går ind. :)

Skrevet

Måske noget med firmanavn på arbejdstøj eller bil

Skrevet

Hvad lægger du særligt vægt på, når du skriver diskret? Øde beliggenhed, parkering, naboer, muligvis andre faktorer…?

• 2 weeks later...
Skrevet

1 gode parkeringsmuligheder hvor det er gratis:smile:

2 diskret indgang , ikke en svalegang,  hvor alle naboer,  ved hvad der sker inde ved  naboen :roll:

Skrevet

Synes Mosegårdsvej og det gode sted i Skt. Jørgens gade er ret diskrete lokationer.....henh. en kælderindgang og en totalt afskærmet indgang..fungerer fint for mig...eller Thai Tanja på Fåborgvej....eller bagindgangen på Åløkke Alle´.....alle for mig, rimeligt diskrete steder...måske Villabella på Tolderlundsvej, hvis du er til meeeeget ældre damer:P...mindst diskrete sted i Odense for mig er Kochsgade, hvor bl.a. Lille Blondine og hendes veninde, Emma huserer....her er man virkelig til offentligt skue..ikke så rart.... ellers bare nogle forslag:)

Ellers må du:

blob.png.e13e8b10859010849772c55d27708530.png

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet

Sjovt nok, havde ogse tænk på, villabella, og få prøvet mine lyste af. De kan derres kram:-) de får gode anmeldelser.

Skrevet
GIANT COCK skrev, den 24.2.2023 at 14:47:

Synes Mosegårdsvej og det gode sted i Skt. Jørgens gade er ret diskrete lokationer.....henh. en kælderindgang og en totalt afskærmet indgang..fungerer fint for mig...eller Thai Tanja på Fåborgvej....eller bagindgangen på Åløkke Alle´.....alle for mig, rimeligt diskrete steder...måske Villabella på Tolderlundsvej, hvis du er til meeeeget ældre damer:P...mindst diskrete sted i Odense for mig er Kochsgade, hvor bl.a. Lille Blondine og hendes veninde, Emma huserer....her er man virkelig til offentligt skue..ikke så rart.... ellers bare nogle forslag:)

Ellers må du:

blob.png.e13e8b10859010849772c55d27708530.png

Kan man godt møde uanmeldt op på åløkke allé?

Skrevet
Blacksuperman skrev, for 12 minutter siden:

Kan man godt møde uanmeldt op på åløkke allé?

Nej, det tror jeg bestemt ikke.....kender ikke nogen steder i Odense, hvor man kan møde uanmeldt op.

Skrevet

Kræver da ogse lige, man er stedkendt på Ålykke alle,  inden man bare dukker på på adressen B)

Skrevet
latex skrev, for 3 timer siden:

Kræver da ogse lige, man er stedkendt på Ålykke alle,  inden man bare dukker på på adressen B)

Man får da nummer på hus ved henvendelse, og besked om at bruge bagdør, så syntes ikke man behøver at være stedkendt. Der er mange sideveje man kan parkere på 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.