Hop til indhold
luca1234

Hvor stor er samlet omsætning i prostitution/sexarbejde i DK på et år?

Recommended Posts

Omsætningen er nok på størrelse med Moldaviens bruttonationalprodukt..

Men hvorfor dette spørgsmål - skal du skrive en stil til skolen?  

Jeg ville være mere interesseret i at vide, hvilke bagmænd der organiserer og kører pigerne rundt i Europa.

For helt sikkert må der stå en større international organisation bag. Ikke at jeg tror pigerne gør det mod deres vilje - de tjener jo rigtig gode penge.

Redigeret af Johannes Dypperen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ved der ca. 3000 udlandske piger i dk. 

de er i gennemsnit 5 kunder om dagen. 
det giver 15000 besøg. 
a ca. 1000 i gennemsnit. 
giver 15000000 om dagen. 
i 20 dage om måneden. 
og ca 240 arbejdes dage om året. 

så 240x15000000. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerzelle999 skrev, for 7 minutter siden:

Ved der ca. 3000 udlandske piger i dk. 

de er i gennemsnit 5 kunder om dagen. 
det giver 15000 besøg. 
a ca. 1000 i gennemsnit. 
giver 15000000 om dagen. 
i 20 dage om måneden. 

så 240x15000000. 

Husk at trække diverse udgifter fra for at få nettoprovenuet. Bl.a. kondomer, glidecreme, køkkenruller, massageolier, make-up, lingerie, husleje, telefon, etc. etc.

Redigeret af Johannes Dypperen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, for 2 minutter siden:

Husk at trække diverse udgifter fra for at få nettoprovenuet. Bl.a. kondomer, glidecreme, massageolier, make-up, lingerie, husleje, telefon, etc. etc.

Det var jo ikke hvad pigerne tjener der blev spurgt om. 

men omsætning. 
Og det er før udgifter. 

men hvis du vil have et tal for hvad de tjener. 

kan du trække 50 %. fra til bagmænd. 
og når de har betalt div. Udgifter som noget af det du selv nævner. 

har de ca. 25-30 % tilbage til dem selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
en_anden skrev, for 51 minutter siden:

Men kræver så man har læst bogen...

Hitchhiker's Guide to the Galaxy..Svaret er 42.....

Men der er det vist netop ikke klar hvad der bliver spurgt om ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerzelle999 skrev, for 39 minutter siden:

Ved der ca. 3000 udlandske piger i dk

Gerzelle999 skrev, for 39 minutter siden:

Tak, ved hvorfra? Skøn fra....? 240 dage kun? Troede de "udenlandske" arbejde dagligt?

Gerzelle999 skrev, for 41 minutter siden:

så 240x15.000.000

3.600.000.000

Selv med udgifter (3000 bor ikke i 3000 lejligheder: 300 steder?) er det altså en rimelig milliardindustri i lille Danmark? Og nemt tjente penge....

Johannes Dypperen skrev, for 40 minutter siden:

kondomer, glidecreme, køkkenruller, massageolier, make-up, lingerie, husleje, telefon

Arg, 20.000 ruller toiletpapir smadrer næppe budgettet; handler de i Rema, Irma eller stjæler bagmænd disse ting?

covfefe skrev, for 22 minutter siden:

Kortlægning af markedet for mænds heteroseksuelle sexkøb, 1. udgave, september 2010

Ja tak

Gerzelle999 skrev, for 37 minutter siden:

kan du trække 50 %. fra til bagmænd. 
og når de har betalt div. Udgifter som noget af det du selv nævner. 

har de ca. 25-30 % tilbage til dem selv. 

troede bagmænd fik væsentligt mere, men det er afhænger måske af deres "aftale"? 

GP tjener penge efter hun har betalt "gæld"/lån/forskud eller GP betaler 50% af al indtjening?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, 1 time siden:

Jeg ville være mere interesseret i at vide, hvilke bagmænd der organiserer og kører pigerne rundt i Europa

brølfraundergrunden skrev, den 3.8.2022 at 22:08:

As I already did before. Hopefully this is more clear.  

@ppd @dhnmdst @skunken @BUC2610 @nørden @underdog40 @Listepik Feel free. 

Latina not done - Side 6 - Generel debat - Eroguide.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
luca1234 skrev, for 9 minutter siden:

Tak, ved hvorfra? Skøn fra....? 240 dage kun? Troede de "udenlandske" arbejde dagligt?

Ja men så vidt jeg ved har de det røde en gang om måneden også. 

og er hjemme og besøge deres børn familie mm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Igen en (i mine øjne en idiotisk tråd) men som Illona spør pænt, hvorfor spør du og jeg tænker måske lidt det samme? Hvad vil du Ts bruge det til? Vil du ha det træls hvis Gpèn tjener millioner om året og blot ha det træls med det eller vil du få det bedre jo mindre hun tjener eller hvordan, jeg forstår slet ikke hvor man vil hen med sådan Tråd, hvilket kun kan bero på kedsomhed? Der udover kan det dog igen igen igen undre mig at MÆND herinde ved mere om Gpèrs indtjening end de selv gør? I tiden er det absolut en kendsgerning at det for tiden er populært bla mænd hvad der gør deres sko flade, hvilket gør Eg til et sted som mange forlader :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
luca1234 skrev, for 11 minutter siden:

troede bagmænd fik væsentligt mere, men det er afhænger måske af deres "aftale"? 

GP tjener penge efter hun har betalt "gæld"/lån/forskud eller GP betaler 50% af al indtjening?

Gælden lån eller hvad du kalder det skal betales af efter de 50 % 

Og deres faste udgifter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 3 minutter siden:

Der udover kan det dog igen igen igen undre mig at MÆND herinde ved mere om Gpèrs indtjening end de selv gør?

Ja enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, for 1 minut siden:

I tiden er det absolut en kendsgerning at det for tiden er populært bla mænd hvad der gør deres sko flade,

Tror du ikke, at du skulle øve dig i at skrive forståeligt dansk, hvis du gerne vil have en mening ud?

Mortenkok skrev, for 2 minutter siden:

Igen en (i mine øjne en idiotisk tråd)

Skulle du ikke bare hoppe over den så, eller er det vigtigt for dig at rende ind i alle GENEREL DEBAT tråde og fortælle, hvad du synes er idiotisk og hvad, der ikke er?

Mortenkok skrev, for 2 minutter siden:

Hvad vil du Ts bruge det til?

Tror ikke du pr automatik skal hoppe i samme båd som Illona. Hun spurgte. Helt simpelt. Så virker det pænt, respektfuldt, interesseret. Du, derimod, ævler løs med noget uforståeligt vrøvl og mener, det er vigtigt i eet ønske om bud på samlede indtægt via sexarbejde i DK på et år, at høre, at du synes, det er idiotisk. 

Madame Illona skrev, 1 time siden:

hvorfor spørger du efter det

Nysgerrig. På at forstå omfanget generelt på dag, uge år årsbasis. Og incitamentet til at tjene på sexarbejde for bagmænd, bander og andet godtfolk. Og hvor stor del af kunder, der holder denne gryde i kog. Jeg tænker, gisner, gætter, at en ret stor %del af mandlige sexkunder "blot skal have taget trykket". Kneppet et hul. Og derfor slår hjernen fra (som mange har indrømmet på EG). Eller vitterligt er totalt ligeglad med, hvad der kan gemme sig af ubekvemme sandheder bag de søde, små annoncer og pigesmil. 

Fetisch: så betaler man vel gerne prisen og skal ikke asap skynde sig får at få lettet trykket?
GFE/ensomhed/nærhed/hudsult: fx pga handicap, et forlist forhold eller forhold uden dette, er vel lidt i samme boldgade: man kan godt vente en måned eller 2, kan spare, betaler gerne mere fora t være sikker på både at få behovet dækket men også på at vide, at Maria, Lone, Kirsten ikke er en del af noget med bagmænd.
Typesex: mørk, latina, petit skolepige osv

Hvis det er 3-5 mia på årsbasis og det virker til, at der stadig er titusinder af kunder, der mere eller mindre er ligeglade og at det ikke stoppes nok, kan stoppes nok, er ressourcer nok til at stoppe det....

Madame Illona skrev, 1 time siden:

hvorfor spørger du

Svar nok?

Del dette indlæg

Link til indlæg

VIVE - Det Nationale Forsknings- og Analysecenter for Velfærd:

"Kortlægningen viser, at der er ca. 4.500 borgere, der har solgt sex i Danmark i 2020. Dette tal inkluderer en beregning af den del af prostitutionen, der foregår via fx apps og chatrooms og derfor ikke er umiddelbart synlig via fx traditionel annoncering."

https://sbst.dk/udgivelser/2021/salg-af-sex-i-danmark-2020-en-kortlaegning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Casten skrev, for 1 minut siden:

4.500 borgere, der har solgt sex i Danmark i 2020

Tak, pænt af dig, nyere tal og ja, naturligvis må og vil der være et skøn og estimat, tænker jeg, mest i nyere tid pga "whatsapp, tiktok-aftalte-møder" (hørt fra venners døtre), hvor "naturalier" byttes for seksuelle ydelser. 

Min nysgerrighed var mest på omfanget (så tak) i antal arbejdere, antal "møder" og dermed jo også et estimat over samlet omsætning (penge betalt til sexarbejderen) i et lille bitte land som Danmark på et år, for at forstå, hvorfor handlede mennesker ikke bare kan stoppes. For at kunne sætte det i relief med andre omsætningsformer (fx Mink, antal frisører eller hvor tit, biler repareres). 

Antal sexkunder (estimat) i DK kunne også være interessant at vide. Mit gæt er at EG´s antal brugere en given dag skal ganges med....10.000? 20.000?

Antal lande i EU? 
Antal mennesker i EU?
Hvis DK kan skabe 3-5 mia og 50%+ er ned i lommen (på nogen) bag ved, kan man så blot gange dette tal med 40 lande eller 750 mio i Europa og få et svimlende beløb, der overstiger....de fleste andre beskæftigelser og omsætninger?

Spørger man ikke nogle, der ved lidt om det, bliver man sjældent klogere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Johannes Dypperen skrev, for 1 time siden:

Moldaviens bruttonationalprodukt

Nu du jo blot lalleglad gætter med vilje? Eller ved du reelt noget om det?

Moldova - BNP | 1990-2021 Data | 2022-2023 Prognose (tradingeconomics.com)

hvilke bagmænd der organiserer

Jamen fortæl, fortæl.....ved du noget eller skal vi bare alle gætte, synes, mene?

skal du skrive en stil til skolen?

Vidste ikke, man skulle forklare baggrunden til ens spørgsmål. Men nej, ingen skole, ingen stil. Blot ønske om at forstå ting lidt bedre, gerne fra folk, der ved noget eller kan give links (som flere har gjort) uden dumsmarte bemærkninger, gætterier, postulater eller vrøvl og 4000 grinesmileys. 

Kan se, du ikke kan bidrage med noget faktuelt brugbart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...