Hop til indhold
Big3lover

Thai-pige med store naturlige bryster (Nr. Aaby)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/333956

Skal lige siges at der har været flere forskellige piger på denne annonce det sidste stykke tid, men....

Har nogen besøgt Candy som er i overstående link nu 09-02-23, og kan fortælle lidt om deres oplevelser? Jeg har iøvrigt set de billeder før....kan bare ikke huske hvor.

Der har været lidt dårlig omtale af pigen i annoncen, men måske det var JeeJee eller andre som tidligere har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Satans også, ja jeg har set hendes billeder flere gange.

Første gang på en annonce i Frederikshavn men det var for langt at køre for mig, i sidste uge eller forrige var hendes billede på en annonce i Fredericia men jeg var for langsom.

Hun er rigtig køn i min optik og jeg ville ønske at jeg havde været lidt hurtigere ude da jeg så hende i Fredericia…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der virkelig ikke bare én af de friske fynske fyre som har aflagt hende et besøg???

Jeg håber lidt at hun vender tilbage til Jylland med et par gode ord på vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 1 time siden:

Er der virkelig ikke bare én af de friske fynske fyre som har aflagt hende et besøg???

Jeg håber lidt at hun vender tilbage til Jylland med et par gode ord på vejen.

Nu så jeg hende ikke idag, men Ryya, sagde at hende den anden pige som er der, mindst er 10 år ældre end Ryya, og så er billeder helt sikkert ikke ægte, så et lotteri hvem du så møder på den annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo men nu står Ryya jo til at være 25 år i annoncen.....+/- 35 ifølge Mildur som har besøgt Ryya....så det kan jo i realiteten være omkring de ca 45 år. Ved Thai'er kan man tit trække mindst 10 år fra, så hvem ved ;-) .

Jeg har i hvertfald set de billeder for nogle år siden er jeg sikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 12 timer siden:

Jo men nu står Ryya jo til at være 25 år i annoncen.....+/- 35 ifølge Mildur som har besøgt Ryya....så det kan jo i realiteten være omkring de ca 45 år. Ved Thai'er kan man tit trække mindst 10 år fra, så hvem ved ;-) .

Jeg har i hvertfald set de billeder for nogle år siden er jeg sikker på.

Jeg har, efter mit andet besøg korrigeret mig selv. Hendes alder passer altså meget godt med de 25 må jeg sige. Ihvertfald ikke noget der ligner 45 år. Første gang vat jeg nok lidt fokuseret på det sjove, og ikke så meget på Ryya. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 12 timer siden:

Jeg har, efter mit andet besøg korrigeret mig selv. Hendes alder passer altså meget godt med de 25 må jeg sige. Ihvertfald ikke noget der ligner 45 år. Første gang vat jeg nok lidt fokuseret på det sjove, og ikke så meget på Ryya. 

Præcis....og så kan hendes veninde Candy jo sagtens være omkring de 35, hvilket i min optik ikke er meget for en thaipige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Præcis....og så kan hendes veninde Candy jo sagtens være omkring de 35, hvilket i min optik ikke er meget for en thaipige :)

Jeg mener nu at Ryya er en del ældre end 25, men ja de er svære at bedømme alder på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var ved Ryya for få dage siden -så jeg Candy -hendes alder kan sagtens være 35år. Og Ryya fylde 25 år lige før hun kom til dk. sidst år;-) De bilder begge pigerne har i deres annoncer er tvivlsomme, om det er af dem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...