Hop til indhold

Sexy Irina Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej Drenge.

Nåh, på besøg i Aalborg og efter en lang dag, tænkte jeg det ville være passende med et besøg på hotellet. Jeg fik i løbet af dagen orienteret mig om hvilke piger der var i området. Valget faldt på Irina.
Jeg tog imod Irina ved hotellet - og var overrasket over hvor petit hun var - og endnu mere forbløffet da hun først fik smidt tøjet efter et hurtigt bad. Jeg var ikke skuffet!

Irina giver et lækkert blow hvor hun tog sig tid og det ikke blev jappet igennem på 2 min - efterfølgende i lidt forskellige stillinger, som endte med et brag;)
Alt i alt 10/10, sød lækker pige, hvor der ikke sidder et gram forkert og det som må være en top 5 oplevelse.

God aften :)

Skrevet

Har også nydt Irina’s selskab. Enig i at hun er en lille smuk ung kvinde. Billeder er helt retvisende. 
Ikke for at hælde grus i maskineriet, så er det en oplevelse helt uden indlevelse, og GFE er det aldrig i nærheden af. (Ej i nærheden af hendes egen tekst beskrivelse) 
Så nyd det søde, venlige væsen, og smukke kvindekrop med et ganske fint superfransk men forvent ikke yderligere. 

Redigeret af LillePalle99

Skrevet
  • Author
LillePalle99 skrev, for 21 timer siden:

Har også nydt Irina’s selskab. Enig i at hun er en lille smuk ung kvinde. Billeder er helt retvisende. 
Ikke for at hælde grus i maskineriet, så er det en oplevelse helt uden indlevelse, og GFE er det aldrig i nærheden af. (Ej i nærheden af hendes egen tekst beskrivelse) 
Så nyd det søde, venlige væsen, og smukke kvindekrop med et ganske fint superfransk men forvent ikke yderligere. 

Øv øv - en helt anden oplevelse jeg havde :(

Skrevet
Lystenstiger skrev, for 2 timer siden:

Øv øv - en helt anden oplevelse jeg havde :(

Det er jo ikke øv. Tværtimod havde du jo en god og lækker oplevelse, i modsætning til min overfladiske. 

Skrevet
Lystenstiger skrev, den 8.2.2023 at 22:47:

det som må være en top 5 oplevelse

Fedt. For dig. Måske ikke for dem i top 5. Eller top 20. Eller top 100. 
Hvor mange handlede piger besøgte du eller fik besøg af i 2022?
20? 10? 40?

I look adorable in my cute lenjerie

Pyha. Godt irina har skrevet, at hun er INDEPENDENT. Så man kan slappe af og vide, at hun er her af egen fri vilje og lyst.

LillePalle99 skrev, den 8.2.2023 at 23:31:

Ej hvor træls altså. Måske var hun træt efter 15 mænd? Men du sagde vel til hende, at hun måske bør ændre lidt i sin annoncetekst så. I DK går man jo op i, at ting er sande og ægte og man holder, hvad man lover.

Skrevet
luca1234 skrev, for 6 timer siden:

Fedt. For dig. Måske ikke for dem i top 5. Eller top 20. Eller top 100. 
Hvor mange handlede piger besøgte du eller fik besøg af i 2022?
20? 10? 40?

I look adorable in my cute lenjerie

Pyha. Godt irina har skrevet, at hun er INDEPENDENT. Så man kan slappe af og vide, at hun er her af egen fri vilje og lyst.

Ej hvor træls altså. Måske var hun træt efter 15 mænd? Men du sagde vel til hende, at hun måske bør ændre lidt i sin annoncetekst så. I DK går man jo op i, at ting er sande og ægte og man holder, hvad man lover.

Hun har vel lært af den Danske regering. De holder heller ikke hvad de lover. 

Det smitter desværre. :D

Skrevet
luca1234 skrev, for 8 timer siden:

image.thumb.png.f31acbef8106f950ca2256725724f140.png

Ved ikke lige hvor du vil hen med disse kommentarer. Jeg beskriver blot at jeg havde en overfladisk oplevelse. En meddelelse på denne site for at vi alle kan få gavn af andres gode og dårlige oplevelser, for at træffe valg om hvem vi har lyst til at besøge. Jeg har ingen viden om hvor mange hun ser i forhold til andre GP og hun må jo skrive hvad hun vil uden jeg behøver at opdrage på hende. 

Som sagt en beskrivelse hvad jeg oplevede - man kan jo blot zappe forbi hvis man ikke vil bruge oplysningen. :) 

Glæder mig i øvrigt til at du LUCA1234 selv deler ud af dine eventuelle besøg (hvis du besøger nogen)

Redigeret af LillePalle99

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.