Hop til indhold

Vildt sjove fake-fotos

Featured Replies

Skrevet

Hej rødder og rødinder!

Faldt lige over disse to - tydeligvis - manipulerede billeder af den samme skønne kvinde. Prøv at se dem hurtigt i rap efter hinanden og se magien udspille sig. :D

Billede 1

Billede 2

Jeg vil slet ikke afvise, at kvinden sikkert er smuk og dejlig, men denne manipulation er sgu spøjs.

Skrevet
dhnmdst skrev, 1 time siden:

Billederne er ens.,.

Billederne er ikke helt ens hvis du kigger ordentligt efter, @holmes71 har linket billede 12 og 13 til sammenligning hvis du kigger på hyperlinks som er opgivet.

Skrevet
Geffe skrev, for 2 minutter siden:

Billederne er ikke helt ens hvis du kigger ordentligt efter, @holmes71 har linket billede 12 og 13 til sammenligning hvis du kigger på hyperlinks som er opgivet.

Ja, og de kan virkelig få smilet frem....

Med munter hilsen

AM

Skrevet
Geffe skrev, for 1 minut siden:

Når jeg klikker på hyperlinks kommer jeg til forsiden….kan dog godt se nu at når jeg så klikker på billeder vises hhv billede 12 og 13

Kan dog ikke se at der er noget specielt ved disse manipulerede billeder…men det er nok bare mig ;) 

Skrevet

Jeg kan godt se billederne (12 og 13) ikke er ens.... men pigen ser godt ud - jeg tror jeg på en fact finding mission så jeg kan verificere på egen hånd :)

Skrevet

Mona her er i samme forretning. Det er billede af Mona men ansigtet er helt galt og Mona er lidt buttet i det i dag.
Fanta/Coco/xxxxx og hvad hun ellers hedder gør det samme

Redigeret af Den rejsende
Tekst mangler

Skrevet
holmes71 skrev, for 9 timer siden:

Hej rødder og rødinder!

Faldt lige over disse to - tydeligvis - manipulerede billeder af den samme skønne kvinde. Prøv at se dem hurtigt i rap efter hinanden og se magien udspille sig. :D

Billede 1

Billede 2

Jeg vil slet ikke afvise, at kvinden sikkert er smuk og dejlig, men denne manipulation er sgu spøjs.

Jeg genvejen med billederne virkede ikke ordentligt, men kigger man på billede 11 og 12 er de helt ens... på nær, at pigen pludselig smiler på det ene og får lidt større ansigt. :D 

Skrevet

Jeg har været i Frederikssund et par gange eller 4...og kan altså desværre host bekræfte at der på alle billeder her er meget photoshop.... Cat er så heldigvis både sød og god til at massere :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.