Hop til indhold

Recommended Posts

ja 30-35 

Annoncen siger 35 så det er hun mindst.

Redigeret af pacer
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en dejlig pige men er aldrig blevet tilbudt andet end (ret dyre!) handjob og b2b. Læste at andre havde fået både fp og anal hos hende sidste år, også fra første besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror der var nye profiler, som sikkert ikke eksistere mere, eller er inaktive, ses desværre tit, at nogle opretter sig for at gøre livet surt for en pige, og lover ydelser som ikke gives, også nedlægger profiler efterfølgende

Redigeret af Tømreren
Type fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det med det meste kan tilkøbes står for min regning. Det kan være forkert men det var mit indtryk. 
Hvorom alting er var hun ferm til handjob, godt med olie og et fast greb som jeg kan lide det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 7 timer siden:

pacer du har også skrevet tidligere om at du fik dansk hos hende … :) 

Det er længe siden, ting kan jo ændre sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange.

hvad du bliver tilbudt handler 100% om kemi. 
men efter min mening noget af det bedste dybdegående massage, og pirrende massage jeg har fået.

Jeg er stor fan - hun været sød, sjov og fræk ved alle mine besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig @Nysgerrigbruger beskrivelse af oplevelsen.

Jeg har også besøgt hende flere gange, og hun yder noget af det bedste massage jeg har fået sådanne steder....og som der bliver skrevet, så handler det om gensidig kemi hvis du bliver tilbudt ekstra ting.

@Gnaffe Stedet ligger i den nordlige ende af gågaden, men det er en flot wellness butik, og hvis hun ikke er optaget, så kan man gå direkte ind fra gaden, uden at skulle vente ved en låst dør til offentligt skue ;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende 2 gange. Begge gange fik jeg HJ, spurgte ind til mere, men vi havde åbenbart ikke nok kemi til andet end HJ. Men massagen er udmærket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mar86 skrev, den 17.4.2023 at 20:07:

Har besøgt hende 2 gange. Begge gange fik jeg HJ, spurgte ind til mere, men vi havde åbenbart ikke nok kemi til andet end HJ. Men massagen er udmærket.

Det er ærgerligt for dig , for man kan virkelig få ALT hos hende og hun er sindsyg dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Solskin skrev, den 8.2.2023 at 17:40:

30år cirkus 

Hun skriver selv 35 i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champ1 skrev, for 50 minutter siden:

krop

Du må ikke lægge billeder op, som du ikke har rettighed til. Jeg har anmeldt det til mod, som kan slette det, hvis du ikke når det inden fristen på en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 13.2.2023 at 20:46:

Ja det med det meste kan tilkøbes står for min regning. Det kan være forkert men det var mit indtryk. 
Hvorom alting er var hun ferm til handjob, godt med olie og et fast greb som jeg kan lide det.

 

Hey Pacer, er det den samme, som du har anmeldt her? :) Bare om du måske kunne bekræfte, at man i hvert fald engang kunne tilkøbe det meste 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diskussionen om, hvor meget ekstra man kan få hos Qn er igen løbet af sporet. Kemi eller ikke kemi.

Hun driver en forretning, hvor der (måske) er begrænsninger på, hvad det er, der kan foregå på stedet. At påstå, at man få det hele, kan være med til at ødelægge hendes forretning. Måske en raffineret hævn?

I hvert fald finder Qn det selv ret ubehageligt og grænseoverskridende.

Hun er et sødt og venligt menneske, som giver en god massage og måske et HJ, og det synes jeg, at vi skal nøjes med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
padelguden skrev, den 19.6.2023 at 17:29:

 

Hey Pacer, er det den samme, som du har anmeldt her? :) Bare om du måske kunne bekræfte, at man i hvert fald engang kunne tilkøbe det meste 

Har ikke flere kommentarer.
 

Redigeret af pacer

Del dette indlæg


Link til indlæg
padelguden skrev, den 19.6.2023 at 17:29:

Hey Pacer, er det den samme, som du har anmeldt her?

Svaret giver sig selv hvis du ulejliger dig med at læse indenad

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...