Selected9000 150 Skrevet 7. Februar, 2023 Hey guys, Vil lige høre om der var nogle interessede mænd til er muligt mini GB med en fræk moden kvinde i Video6 lokalerne, tirsdag d. 14/2 (muligt formiddag)? Helst mænd over 35 - renlighed og pli er en selvfølge. Alt er med kondom. Hun har ikke prøvet flere mænd før - men nu skal det være!!! Lad mig hære om der er stemning for et sådan setup Begrænsede pladser. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gupta79 23 Skrevet 8. Februar, 2023 Jeg kunne godt være interesseret, det er også ved og være et stykke tid siden, at der har været et setup i video 6 Hører derfor gerne nærmere om arrangementet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 8. Februar, 2023 Jeg kan desværre ikke den dag. Men der er vist ikke tvivl om, at det vil være et attraktivt arrangement. Håber i får succes og gentager det en anden dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GuyInAalborg 1 Skrevet 8. Februar, 2023 Er meget interesseret, er desværre på den yngre side 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frank Laursen 2 Skrevet 9. Februar, 2023 jeg kunne godt lokkes med. kommer der PB med flere oplysninger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hejhejarh 1 Skrevet 10. Februar, 2023 Jeg er klar 38 år her Mangler lidt information 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KongB 2 Skrevet 10. Februar, 2023 Jeg er klar på det ! Send gerne Pb med info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 11. Februar, 2023 Lyder fristende, jeg er klar. kommer der info omkring pigen.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Haserte 7 Skrevet 11. Februar, 2023 Jeg er fristet, dog er jeg også på den yngre side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bossen 32 Skrevet 11. Februar, 2023 Jeg kan godt. Er 52 år. Håber det bliver til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 12. Februar, 2023 Jeg er klar , vil dog gerne se kvinden , og lidt mere info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr_aalborg 10 Skrevet 13. Februar, 2023 Jeg er også klar, passer mig rigtig fint om formiddagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bossen 32 Skrevet 14. Februar, 2023 Bliver nok ikke til noget. Nogen der har hørt noget eller er på vej derned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Selected9000 150 Skrevet 15. August, 2023 NYT >>> I morgen onsdag. Mini GB i Aalborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg