Gæst Skrevet 6. December, 2013 Det er ikke overraskende men trist. At nogle piger er brødnidkære overfor hinanden og tillader sig at manipulere deres kunder med falske følelser og får dem til at sværge evig troskab til dem og at de kun må skrive anmeldelser af dem det er på alle måder uetisk. Men at de her naive mænd på overfladen hopper med på vognen og indvilger i at de kun er stamkunde hos hende og kun skriver anmeldelser af hende er altså et udtryk for at de er nogle stupide naive vatpikke der ikke fatter noget som helst. Når de så tilmed besøger andre piger alligevel men ikke tør skrive om det fordi de de overfor den anden pige har sværget at de på forummet kun må give indtryk af at de besøger en eneste pige, ja så mangler jeg næsten ord. Undskyld mit klare ordvalg men hold kæft hvor er den her mand og pige komplet latterlig i mine øjne. altså foruden dit ordvalg, er jeg enig med dig... Nu det jo så ikke "kun" en gæst pigen har valgt at bruge denne form for bisens men alle hendes faste... Så der er åbenbart en del mænd der er godt fanget i spindet her hihi... God weekend til jer. Juleknus og kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2013 Dog er det måde at drive forretningen på jeg er nysgerrig på og som sagt ikke personen... Tænker hvordan og hvorfor dette vælges, hvad vindes og tabes?? Hvad med konsekvenserne af den måde at drive foretning på. Vil mændene ( og jeg undervudere ikke nogen) trække sig, besøge udlandske piger i stedet for, blive trætte af " kærestesex" da det jo forpligter hvis de ikke " må" se andre, vil de være nødt til at være forelsket for at kunne gå med til sådanne aftaler??? Hvis man i første omgang glemmer det ultimative krav, som de færreste af os alligevel ikke kan forholde os til, da vi hverken kender pigen eller manden, så giver en forretningsmodul hvor der primært satses på en mindre kreds af loyale stamkunder da fin mening. Specielt for en pige der ikke ønsker et særligt stort aktivitetsniveau, og som har et moderat ønske omkring det økonomiske udbytte. Hvis en sådan pige samtidigt ønsker at de seksuelle oplevelser skal være gensidige, hvilket selvfølgelig fordre en langt mere skarp udvælgelsesprocedure end hvad der eksempelvis benyttes på en klinik, så ligger det jo implicit i konceptet, at pigen primært går efter loyale stamkunder. Kravet til disse stamkunder er nok ikke, et forbud mod at købe seksuelle oplevelser andre steder, men en forventning om, at stamkundernes besøgsfrekvens er tilpas stor til at forretningsmodellen fungere for pigen. Det vil tage noget tid at opbygge en sådan lille loyal kundekreds, omvendt ser jeg mange fordele for pigen. Når konceptet er implementeret, vil behovet for annoncering, behovet for at svare på stakkevis af henvendelser m.v. være langt mindre end ved de andre gængse forretningskoncepter. Er der tale om en speciel pige/kvinde og sælges konceptet som "Du er særligt udvalgt" underforstået at man som kunde også føler at det forholder sig således, at man tilhører en lille eksklusiv kundegruppe, så er der ingen tvivl om, at det virker særdeles tiltrækkende for nogen mænd. Det betyder således også at pigen kan tillade sig at stille langt flere krav til sine kunder, end hvad der normalt stilles, da mændene jo i udgangspunktet gerne vil beholde deres "særstatus" - alternativet er jo, at de lidt hårdt sagt udskiftes med en anden. Pigen vil ved et sådant koncept, blive betragtet som noget særligt for disse mænd, så kan man så sige "Ja det bliver pigerne jo alligevel i branchen uagtet om det er tilknyttet klinik, med mange vagter osv ". Det er også fuldstændigt korrekt, men det specielle her er, at mændene ligeledes betragter sig selv som noget specielt, der har adgang til noget unikt, der ikke tilbydes ret mange. Pigen behøver såmænd ikke at spille forelsket i disse mænd, men det fordre selvfølgelig at udvises reel interesse i disse mænd og deres liv, samt at serviceniveauet er indiskutabelt højt. Hvis man forestiller sig det beskrevne koncept kan man sagtens forestille sig, at der følger nogle forpligtelser og krav med til mændene. Det betyder nødvendigvis ikke, at mændene ikke må købe oplevelser andre steder, men det kræver ikke megen fantasi at kunne forstille sig, at mandens primære køb forventes lagt hos pigen ved et sådant koncept. Omvendt kan man jo så også sige "Hvis man som mand, fortrækker at sprede sine køb udover flest mulige, så giver det heller ikke megen mening, at søge piger med den beskrevne forretningsmodel". Min indlæg skal på ingen måder opfattes som, at jeg bifalder pigens krav om, at man ikke må besøge andre, men snarere et forsøg på at beskrive en forretningsmodel, hvor jeg egentligt ikke ser, at der er specielt langt fra den beskrevne piges krav og hvad mit beskrevne koncept fordre. Med til det beskrevne hører selvfølgelig også, at pigen ikke sovende kan holde på sin lille kundekreds, ved at forbyde dem, at se andre. Som ved alle andre typer forretningsmodeller skal pigen selvfølgelig holde på dem ved, at levere stjerne oplevelser, høj service osv. Gøres dette så, begrænses eventyrlysten til andre helt automatisk. At der findes mænd, der hovedsageligt søger en fast favorit-pige, fremgår vist også med al tydelighed, når man læser anmeldelser m.v. - så selvfølgelig er der et marked for et sådant koncept, specielt hvis økonomien ikke overstiger markedspriserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2013 Hvis man i første omgang glemmer det ultimative krav, som de færreste af os alligevel ikke kan forholde os til, da vi hverken kender pigen eller manden, så giver en forretningsmodul hvor der primært satses på en mindre kreds af loyale stamkunder da fin mening. Specielt for en pige der ikke ønsker et særligt stort aktivitetsniveau, og som har et moderat ønske omkring det økonomiske udbytte. Hvis en sådan pige samtidigt ønsker at de seksuelle oplevelser skal være gensidige, hvilket selvfølgelig fordre en langt mere skarp udvælgelsesprocedure end hvad der eksempelvis benyttes på en klinik, så ligger det jo implicit i konceptet, at pigen primært går efter loyale stamkunder. Kravet til disse stamkunder er nok ikke, et forbud mod at købe seksuelle oplevelser andre steder, men en forventning om, at stamkundernes besøgsfrekvens er tilpas stor til at forretningsmodellen fungere for pigen. Det vil tage noget tid at opbygge en sådan lille loyal kundekreds, omvendt ser jeg mange fordele for pigen. Når konceptet er implementeret, vil behovet for annoncering, behovet for at svare på stakkevis af henvendelser m.v. være langt mindre end ved de andre gængse forretningskoncepter. Er der tale om en speciel pige/kvinde og sælges konceptet som "Du er særligt udvalgt" underforstået at man som kunde også føler at det forholder sig således, at man tilhører en lille eksklusiv kundegruppe, så er der ingen tvivl om, at det virker særdeles tiltrækkende for nogen mænd. Det betyder således også at pigen kan tillade sig at stille langt flere krav til sine kunder, end hvad der normalt stilles, da mændene jo i udgangspunktet gerne vil beholde deres "særstatus" - alternativet er jo, at de lidt hårdt sagt udskiftes med en anden. Pigen vil ved et sådant koncept, blive betragtet som noget særligt for disse mænd, så kan man så sige "Ja det bliver pigerne jo alligevel i branchen uagtet om det er tilknyttet klinik, med mange vagter osv ". Det er også fuldstændigt korrekt, men det specielle her er, at mændene ligeledes betragter sig selv som noget specielt, der har adgang til noget unikt, der ikke tilbydes ret mange. Pigen behøver såmænd ikke at spille forelsket i disse mænd, men det fordre selvfølgelig at udvises reel interesse i disse mænd og deres liv, samt at serviceniveauet er indiskutabelt højt. Hvis man forestiller sig det beskrevne koncept kan man sagtens forestille sig, at der følger nogle forpligtelser og krav med til mændene. Det betyder nødvendigvis ikke, at mændene ikke må købe oplevelser andre steder, men det kræver ikke megen fantasi at kunne forstille sig, at mandens primære køb forventes lagt hos pigen ved et sådant koncept. Omvendt kan man jo så også sige "Hvis man som mand, fortrækker at sprede sine køb udover flest mulige, så giver det heller ikke megen mening, at søge piger med den beskrevne forretningsmodel". Min indlæg skal på ingen måder opfattes som, at jeg bifalder pigens krav om, at man ikke må besøge andre, men snarere et forsøg på at beskrive en forretningsmodel, hvor jeg egentligt ikke ser, at der er specielt langt fra den beskrevne piges krav og hvad mit beskrevne koncept fordre. Med til det beskrevne hører selvfølgelig også, at pigen ikke sovende kan holde på sin lille kundekreds, ved at forbyde dem, at se andre. Som ved alle andre typer forretningsmodeller skal pigen selvfølgelig holde på dem ved, at levere stjerne oplevelser, høj service osv. Gøres dette så, begrænses eventyrlysten til andre helt automatisk. At der findes mænd, der hovedsageligt søger en fast favorit-pige, fremgår vist også med al tydelighed, når man læser anmeldelser m.v. - så selvfølgelig er der et marked for et sådant koncept, specielt hvis økonomien ikke overstiger markedspriserne. Hej bj. Rigtig fin og spændende måde at anskue det på smiler... Med sådan en aftale, kan jeg også se mange andre muligheder, der er bare ikke tale om det i det tilfælde her.. En arbejdende pige på en klinik, som både har enkelt ydelser og halve til hele timer, har jo oftes nye gæster så vel som faste og her skal alle, hvis du spørger mig, behandles ens og have samme gode service. Pigekolkektivet ville da ikke fungere hvis husets gæster ikke måtte besøge huset når de ønskede det og de andre piger... Dermed ikke sagt vi ikke har faste gæster, men ligefrem at forbyde dem at besøge sine kollegaer, er jo tåbeligt og naivt... Jeg mener hvis du er en del af et hus/ sted, så er du også en god kollega og forpligtet til at sørge for alle i huset har det godt og ikke kun dig selv.. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2013 Line Jeg kan så forstå, at den pige der gav anledning til denne spændende tråd, er tilknyttet en klinik. Måske nogen blot skulle opfordre hende til at skifte til et koncept, der bedre passer til hendes forventninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 6. December, 2013 (edited) ... Dermed ikke sagt vi ikke har faste gæster, men ligefrem at forbyde dem at besøge sine kollegaer, er jo tåbeligt og naivt... Jeg mener hvis du er en del af et hus/ sted, så er du også en god kollega og forpligtet til at sørge for alle i huset har det godt og ikke kun dig selv.. Knus Line Jeg er helt enig i, at det er "tåbeligt og naivt". Forbyde nogen noget i denne branche kan man altså ikke. Jeg synes, at den pågældende pige, hvem det så end er, med et sådant krav udviser en eklatant mangel på indsigt i elementær psykologi og i dansk tankegang. Danskere er nu engang (i hvert fald efter 1968) indrettet sådan, at forbud ikke tages alvorligt, især ikke de forbud, hvor der, som i dette tilfælde, kun er ringe sanktionsmulighed. Nej, forbyder man en dansker noget, reagerer han/hun endda ofte ved at gøre det stik modsatte. Jeg har været noget omkring i branchen og har frekventeret flere steder, hvor jeg med rimelighed har kunnet regnes som "fast", men på intet tidspunkt er jeg blevet mødt med blot skyggen af et sådant krav. Redigeret 6. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2013 Line Jeg kan så forstå, at den pige der gav anledning til denne spændende tråd, er tilknyttet en klinik. Måske nogen blot skulle opfordre hende til at skifte til et koncept, der bedre passer til hendes forventninger. ja det var også derfor jeg skrev at søgte hun herhen så kunne vi godt hjælpe med en mere fornuftig tilgang til det at være glædespige på klinik smiler... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. December, 2013 Jeg er helt enig i, at det er "tåbeligt og naivt". Forbyde nogen noget i denne branche kan man altså ikke. Jeg synes, at den pågældende pige, hvem det så end er, med et sådant krav udviser en eklatant mangel på indsigt i elementær psykologi og i dansk tankegang. Danskere er nu engang (i hvert fald efter 1968) indrettet sådan, at forbud ikke tages alvorligt, især ikke de forbud, hvor der, som i dette tilfælde, kun er ringe sanktionsmulighed. Nej, forbyder man en dansker noget, reagerer han/hun endda ofte ved at gøre det stik modsatte. Jeg har været noget omkring i branchen og har frekventeret flere steder, hvor jeg med rimelighed har kunnet regnes som "fast", men på intet tidspunkt er jeg blevet mødt med blot skyggen af et sådant krav. jamen vi er da helt enige BX... Og specielt i det med psykologien... Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 7. December, 2013 Jeg er også stødt på fænomenet nogle gange. Dog har jeg i disse tilfælde ikke haft på fornemmelsen, at det er pigens krav og betingelser. Her har det mere handlet om gentlemen, som på nettet har udtalt, at de vælger kun at besøge en særligt udvalgt, og derefter - ligeledes på nettet - er enten vage eller en smule uærlige omkring, hvor lang (eller kort) tid siden det egentlig er, at de besøgte mig. Men fred være med det, jeg er sådan set ligeglad. For som flere af pigerne i denne tråd er inde på, så føler jeg ikke, at jeg har eneret på mine gæster, ligesåvel som gæsterne jo udmærket også er klar over, at de i sagens natur heller ikke har eneret på os. Så længe vi alle nyder vores oplevelser sammen, så rører det mig ikke det fjerneste, hvad den enkelte gæst proklamerer overfor andre piger. Mvh, /Gina. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3683 Skrevet 7. December, 2013 Hvad!!?! Har jeg ikke eneret!!! Nu bliver man jo helt ked af det :-( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 8. December, 2013 Under mig over en udtalelse fra en fast gæst, som udtalte, at han ikke ville/ kunne skrive om sit besøg på trods af han gerne ville, da hans anden glædespige, havde udtalt ,at hun ikke ville tolerere hvis hendes faste gæster kom ved andre piger i branchen???? WTF tænker jeg højt og tænker også hvor naiv har man lov at være??? Betyder intet for mig og da sket ikke med anmeldelse, da jeg jo er ret beriget af de søde gæster på det område, men jeg undre mig meget over ,at nogen kan tro det hænger sådan sammen... Vi ved da alle i branchen,( kan jo ses på vores kamara ) at vi oftes deler gæster. Det må da være stressende hvis pigen her skulle følge op på dette... Hvad gæsten angår, så må tanken vel gå på, at det er et frit land, ytringsfrihed og ja vi ER glædespiger ikke kærester ( her synes jeg så heller ikke om ejer fornemmelsen...) koner eller andet... Ja jeg undre mig og troede jeg havde hørt alt... Hvad tænker i? Knus Line Mon ikke bare det er en sølle stakkel, som er røget i fælden, for verdens ældste "Ludertrick".. VH Ludvig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg