LarsBJ21 4 Skrevet 5. Februar, 2023 Det er med stor fornøjelse at kunne anmelde Ida i Horsens. Jeg har besøgt hende en gang i Horsens og nu har jeg lige haft besøg af hende. Hun er en dejlig sød, smuk og smilende pige og lige efter min stil med nogle velsiddende kilo på maven og især på den dejlige og store røv! Hun ser uskyldig ud, men skal love for at når tøjet kommer af er hun på og nyder til fulde at blive slikket og kneppet med masser af klynk og skrig. Det er ikke noget bedre end at få en gang facesitting af Ida, som opvarmning. Hun smager himmelske og man mærker hurtigt at hun bliver naturlig våd. Om på ryggen med hende og tage hende i en missionær, mens hun villigt spreder benene og mens man øjenkontakten, så man kan se at hun nyder det. Til afslutning om på alle fire og tage hende i doggy mens man nyder synet at hendes lækre store røv, som jeg aldrig får nok af. Tak Ida for at være dejlig og naturlig og blot være til. Ida er ikke på så ofte, men her er et link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/profile/Ida.xx Knus fra Lars 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 5. Februar, 2023 LarsBJ21 skrev, for 10 timer siden: Det er med stor fornøjelse at kunne anmelde Ida i Horsens. Jeg har besøgt hende en gang i Horsens og nu har jeg lige haft besøg af hende. Hun er en dejlig sød, smuk og smilende pige og lige efter min stil med nogle velsiddende kilo på maven og især på den dejlige og store røv! Hun ser uskyldig ud, men skal love for at når tøjet kommer af er hun på og nyder til fulde at blive slikket og kneppet med masser af klynk og skrig. Det er ikke noget bedre end at få en gang facesitting af Ida, som opvarmning. Hun smager himmelske og man mærker hurtigt at hun bliver naturlig våd. Om på ryggen med hende og tage hende i en missionær, mens hun villigt spreder benene og mens man øjenkontakten, så man kan se at hun nyder det. Til afslutning om på alle fire og tage hende i doggy mens man nyder synet at hendes lækre store røv, som jeg aldrig får nok af. Tak Ida for at være dejlig og naturlig og blot være til. Ida er ikke på så ofte, men her er et link til hendes annonce: https://annoncelight.dk/profile/Ida.xx Knus fra Lars sexer hun uden kondom ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsBJ21 4 Skrevet 6. Februar, 2023 Sex er med komdom Vi skal passe på hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg