Hop til indhold
skytten75

Daddys lille nymfo vil have pik Esbjerg ♥️

Recommended Posts

Skrev til hende ved ankomst til adressen. Blev lukket ind og hygge snakkede med veninden først. Kort tid efter kom lille nymfo Kiggede lige en ekstra gang, jo det er skam hende som der er billeder af på annoncen. Flot ung kvinde, klædt i sort lingeri. 

Hvad der foregik i aftalt tidsrum, var helt i top. Hun lever bestemt op til hvad der tilbydes på annoncen. 

Og tilmed er hun rigtig fræk. 

Gentagelse herfra absolut, men sidste dag i Esbjerg er desværre 3-2.

https://annoncelight.dk/showad/362358

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterNobody skrev, for 52 minutter siden:

Lyder som en pige man bør opleve :)

Hvordan er stedet ? Diskretion, hvor ca i byen osv ?

Hun opholder sig i etagebyggeri. 

Stedet er Esbjerg ø

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, 1 time siden:

Hun har dog nogle lidt høje priser

Hvis bare pris og kvalitet hænger sammen, så går det nok :)

Med mindre det er helt urimeligt selvfølgelig ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 10 timer siden:

1200 for 30 min synes jeg er for dyrt

Nogle kører Kia og andre kører Audi. Det er en smags sag. Fokusere du bare på Kia annoncerne, istedet for at spilde din tid på at kommentere Audi annoncerne ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Some1 skrev, for 41 minutter siden:

Nogle kører Kia og andre kører Audi. Det er en smags sag. Fokusere du bare på Kia annoncerne, istedet for at spilde din tid på at kommentere Audi annoncerne ;-)

Kører skam Audi men betaler ikke overpris for værkstedsbesøg, heller ikke for pigebesøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 44 minutter siden:

Kører skam Audi men betaler ikke overpris for værkstedsbesøg, heller ikke for pigebesøg.

Er det så relevant for anmeldelsen om hvad du vil betale for ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Some1 skrev, for 35 minutter siden:

Er det så relevant for anmeldelsen om hvad du vil betale for ?

Næ skrev bare at jeg synes 1200 for 30 min er for dyrt ikke andet, det er vel ikke ulovligt at mene det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 29 minutter siden:

Næ skrev bare at jeg synes 1200 for 30 min er for dyrt ikke andet, det er vel ikke ulovligt at mene det

At du er et fattigt menneske behøver vi andre vel ikke vide. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 13 timer siden:

1200 for 30 min synes jeg er for dyrt

For dyrt i forhold til hvad? Hun leverer fuldt ud i forhold til det hun tilbyder! At du kan konstatere det er for dyrt, højst sandsynligt uden at havde besøgt hende er da imponerende! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 10 timer siden:

Men hvorfor er det så at du vil betale overpris for en Audi, når nu en Kia eller Octavia er meget billigere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
skytten75 skrev, den 3/2/2023 at 02:07:

hygge snakkede med veninden

Hvordan så veninden ud?....hun kan nemlig kigge på mens man knepper løs med Julie...håber sgu de kommer til Fyn:rolleyes:

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg

Link til indlæg

En halv time for for 1200,- incl megafransk og kys er vel nærmest standard pris. 30 min 800, megafransk + 200 og kys + 200 altså 1200 er der i hvert fald rigtig mange der tager.

P.S. Jeg køre Ford, det virker til at være vigtig at fortælle i den her tråd, selvom jeg ikke lige forstå det. :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ole40 skrev, for 2 timer siden:

Hejsa har lige besøgt hende idag i åbenrå Mega sød pige og bestemt et besøg værd

Tak for anmeldelsen. Hun lyder som en der er et besøg værd. Er stedet ok diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Tak for anmeldelsen. Hun lyder som en der er et besøg værd. Er stedet ok diskret?

Ole40 skrev, for 2 timer siden:

Hejsa har lige besøgt hende idag i åbenrå Mega sød pige og bestemt et besøg værd

Kan du bekræfte, at pigen man møder er Dansk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ole40 skrev, for 3 timer siden:

spændende   er hun dansk og er sex uden kondom ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm....synes desværre hendes røv er aaaalt for flad og skinny  i hendes video.....ikke meget hofter, talje og samba over den....alt for drenget til mig...øv!!:unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...