Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været der, men kun til BtB. Det var dejligt. Sød og slank pige der virkede glad for det hun lavede.

Rent sted i sidegade til gågaden.

Det er hende på billederne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobsy74 skrev, den 17.2.2023 at 12:11:

Jeg har været der, men kun til BtB. Det var dejligt. Sød og slank pige der virkede glad for det hun lavede.

Rent sted i sidegade til gågaden.

Det er hende på billederne. 

Bobsy, er det det gamle Dok Koon sted i den der overdækkede gennnengang? 

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 1 time siden:

Bobsy, er det det gamle Dok Koon sted i den der overdækkede gennnengang? 

Nej i lejlighed tæt på Eyde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt dette sted i Herning,   https://annoncelight.dk/showad/330956

Bestilte 1 time med massage: 1hr 1000 kr massage Penis B2B +hj

Hun pointerede i SMS’en at hun ikke tilbyder sex, men det var heller ikke det jeg søgte. Det er i en privat lejlighed, ren og pæn. Pigen er køn og venlig. Slank til spinkle side og små, men spidse velformede bryster. Ikke noget overflødig fødsels-hud eller silicone. Hun startede med at afklæde sig hver en trevl, og så blev massagen startet blidt ud med dejlig oliemassage af hele bagsiden. Og så slog hun over i super dejlig, hård og rigtig god massage af hele kroppen, med “ryg-vandring” og hvad der ellers hører til en god thaimassage i min bog. Det sidste kvarter/tyve minutter var så med b2b op og ned af ryg og front, massage med bryster og underliv op og ned af min krop og afslutning hvor hun sad med ryggen til mit ansig på min mave, lænet skiftevis forover og  bagover så jeg kunne gramse godt og grundig på brysterne og hendes røv mens hun nærmest figurerede at ride mig, dog uden at der kom nærkontakt med kønsdelene. Imens masserede hun mine kugler og pik med hænderne, indtil jeg kom op over både hendes og min mave. Fuck det var nok det fedeste jeg har prøvet, uden at have egentlig sex. Herefter aftørring med fugtservietter og lidt mere pleasure massage…. Fuld valuta for pengene, skulle jeg mene.

Jeg fik tilbudt bad og et glas vand, og var på gaden igen efter 1 time og 30, så jeg har nok fået mindst 5 kvarter på briksen.

Det var nok den bedste Thai massage oplevelse jeg nogen sinde har haft, og med sikkerhed den bedste i Danmark. Det skal understreges at jeg faktisk ikke søger penetrerings-sex, men sætter massagen og b2b oplevelsen højere, når jeg besøger Thai klinikker.

Gentagelsesfare: 100%. 
Pigen: 9/10. Jeg kan personlig godt lide liiidt  større bryster. Køn og sød på lillepigemåden, men kunne godt passe med de 27 år hun skriver. 

Stedet: 8/10 Rent og pænt. Ligger i en almindelig lejlighedsopgang, og der var håndværkere på stue etage gangen da jeg kom. Desuden var jeg nær gået ind i en forkert lejlighed, da hun havde skrevet hvilken etage det var, og at hun åbnede døren nu…. Da jeg kom på etagen stod der en dør på vid gab, og jeg kaldte hallo ind. Så kaldte hun på mig fra den anden ende af etagen. Kunne have udviklet sig lidt komisk :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...