Hop til indhold

Thai girl New in Løgstør (Nina 35)

Featured Replies

Skrevet

Efter 2 år hvor livet bare har været...Well ROUGH, og uden at været blevet rørt ved af en kvinde i lige så lang tid, var det tid til jeg skulle forkæles. Og valget faldt på Nina. Jeg havde bestilt 90min, med nøgen massage og BJ natural. Jeg ankom til aftalte tid, og blev frisk modtaget i døren, af en nydelig og velplejet Nina. Efter det praktiske, er det hurtigt ind i bad (forøvrigt et fint og rent badeværelse), og videre ind til "hulen". Der er dejligt varmt, med hyggelig belysning og afslappet musik. Jeg beder om at starte med at blive løsnet godt op. Jeg har ikke så mange jeg kan sammenligne med, men jeg fandt det rigtig godt. Og der blevet taget godt fat de rigtige steder, og kom hele kroppen rundt. Jeg var tilfreds, og vendte mig om på ryggen, og kunne nu nyde synet af en dejlig nøgen Thai :). Nina er jo ikke en 21 årig fotomodel. Men det gør så absolut ikke noget. Hun har et par ekstra kg, hvilket jeg personligt sætter pris på, men er på ingen måde tyk eller fed. Hun er pæn, nydelig og velplejet. Alder tænker jeg også passer meget godt. 
Nå men jeg var vendt om på ryggen, og nu startede den lidt mere intime del af mødet. Hun tog sig kærligt af det aftalte, og det var lækkert. Men men men......... Nogen gange går tingene ikke som man troede. Det viste sig at Nina var YDERST let antændelig. Så inden længe udviklede tingene sig til meget meget mere end planlagt :wub:. Detaljer må i drømme jer til. Dog vil jeg gerne indrømme, at 2 år uden intimitet, gjorde at holdbarheden fra min side kunne have været en hel del bedre :rolleyes: Men de 90min fløj afsted inden jeg havde set mig om. Og jeg gik derfra som en glad og tilfreds mand ;) 
Eneste minus jeg kan komme på, er sprog. Hun taler ikke dansk, og kun meget meget lidt engelsk. Men det havde ikke nogen nævneværdig betydning for min oplevelse. 
Jeg anbefaler Nina, og kommer helt sikkert selv forbi igen :) 
https://annoncelight.dk/showad/353768

Skrevet

God anmeldelse.

Hvad er priserne, sådan i forhold til Ålborg/Århus priser?

Skrevet
  • Author
DaJe8000 skrev, for 2 timer siden:

God anmeldelse.

Hvad er priserne, sådan i forhold til Ålborg/Århus priser?

Nogenlunde samme priser :)

Skrevet

Hun er et besøg værd, hun er dygtig til både at massere og det andet også. Da jeg besøgte hende var det ikke nødvendigt at aftale at hun skulle være nøgen under massagen, hun havde kun en lille top på og helt bar undervognen, toppen røg af inden jeg vendte mig om, jeg havde bestilt en time med det FP

Skrevet
  • Author
A Kjeldsen skrev, for 4 timer siden:

Hun er et besøg værd, hun er dygtig til både at massere og det andet også. Da jeg besøgte hende var det ikke nødvendigt at aftale at hun skulle være nøgen under massagen, hun havde kun en lille top på og helt bar undervognen, toppen røg af inden jeg vendte mig om, jeg havde bestilt en time med det FP

Tror også det er hendes standard at være nøgen. Men bestilte det sådan for at være sikker, da jeg ikke havde besøgt hende før. Men dejlig liderlig kvinde :)

• 5 months later...
  • 3 months later...
Skrevet
  • Author

En 'lille' tilføjelse til min anmeldelse. 

For nogen vil følgende være fristende, og afsted det gik. For andre en lille 'heads up'. Hun knalder mere eller mindre alle sine kunder, uden gummi. Jeg nævnte det ikke i min anmeldelse, men mit besøg endte også med en drivende liderlig Thai, og sex uden gummi. Det var første og forhåbentlig sidste gang jeg faldt i og lod hoved nr2 bestemme. Dog skal det nævnes, at jeg efterfølgende lod mig tjekke for evt kønssygdomme. Jeg var ikke smittet med noget :) 
Kritikken går egentlig mest på, at hun ikke snakker om det i hendes annonce. Brug informationen som i selv lyster. Folks valg er deres egne ;)

Skrevet

For pokker Nina er en dejlig kvinde og har også besøgt Nina adskillige gange!  Hver gang har det været lidt uskrevet, at Nina knalder uden gummi! Jeg har dog altid holdt hovedet koldt selvom det var ekstremt intens!  

Skrevet
  • Author
Acucar skrev, for 2 timer siden:

For pokker Nina er en dejlig kvinde og har også besøgt Nina adskillige gange!  Hver gang har det været lidt uskrevet, at Nina knalder uden gummi! Jeg har dog altid holdt hovedet koldt selvom det var ekstremt intens!  

Absolut en skøn tøs. Smask hamrende liderlig og sjov at sexe med. Jeg fik bare efterfølgende kolde fødder (og blev tjekket). Jeg har ikke besøgt hende siden, da det er et mentalt turnoff for mig, at vide adskillige andre har tømt sig samme sted inden jeg ankommer. Og det er ikke sagt dømmende. Blot min personlige preference ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.