Hop til indhold
PeeHairy

Body Bio Kingosgade 7

Recommended Posts

Hej brødre. 
Er her nogle som kender BodyBio i Kingosgade?

hvad er der af tilbud og muligheder?

er det kun et sted på homo og bi mænd?

hvad er der af lege muligheder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
PeeHairy skrev, for 1 time siden:

Hej brødre. 

Så vidt jeg ved, er det et sted man kan mødes, leje lokaler, rum og nyde hinanden og der er også rum, hvor der er gloryhole. Der er nogle gange nogle piger, kvinder der lejer sig ind og man kan mødes med dem, man kan også tage chancen at gå der ind, møde både kvinder,mænd, homo,bi mænd og hvis man har lyst, finde ud af noget, husk det koster 80kr. At komme ind, ved ikke om du har kigget på deres hjemmeside, selvom den er ikke meget værd at kigge på efter mine øjne, der står kun kort lidt om stedet, samt muligheder. Jeg har selv vægt t mødes med få, bi mænd der. Håber at det gav et lille indblik i det du spurgte efter?! God vind 

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
PeeHairy skrev, for 1 time siden:

Hej brødre. 

Har været der en del gange men +5 år tilbage.

Stedet besøges af, homo-bifyre- transer- transexuelle.

Der er gloryholes, labyrint gange, og nogle kabiner, hvor der kan låses for, og et par små biografer.

Har aldrig mødt en kvinde der, heller ikke en Gp. 

Men det +5 år siden, så noget kan have ændret sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der et par gange for år tilbage for at prøve noget nyt !!. Der var mænd til den pik hungrende og spermtørstige tøz. Hun gik meget klisteret og fyldt derfra. Kender ejeren og konceptet er mænd der mødes og ja bisexuelle. 
Hyggeligt sted for en quickie og til billige penge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kommer der mange indvandrere? Jeg har tit tænkt mig at besøge stedet, men vil helst ikke møde ligesindede der kan genkende mig.

Jeg er ikke så meget til mænd, vil dog da gerne krydse swingerklub feltet af, inden jeg dør.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arabersgr skrev, den 13.9.2024 at 23:26:

Jeg er ikke så meget til mænd, vil dog da gerne krydse swingerklub feltet af, inden jeg dør.

Det er et sted, hvor der nærmest kunne kommer mænd, så hvis du besøger stedet, så er det for at være sammen med en mand eller kigge på mænd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ErnstOle skrev, den 15.9.2024 at 11:52:

... så hvis du besøger stedet, så er det for at være sammen med en mand eller kigge på mænd. 

Der kommer også par af og til, og når de gør, så er det det altid for at kvinden skal have flere mænd. Sådan har jeg i hvert fald altid oplevet det i de 35+ år, jeg af og til har besøgt stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...