Hop til indhold

Mara’s massage Tall and curvy Søborg

Featured Replies

Skrevet

Absolut interessant, men jeg tror måske at hun har misforstået platformen.

Der antydes ikke til nogle ekstra ydelser, men alene det, at hun reklamerer på den side antyder det modsatte.

Skrevet
Thomsen skrev, Lige nu:

Absolut interessant, men jeg tror måske at hun har misforstået platformen.

Der antydes ikke til nogle ekstra ydelser, men alene det, at hun reklamerer på den side antyder det modsatte.

Ahhh mon dog hun har misforstået. Har du ikke set det første billede som udelukkende viser hendes kavalergang? 

Skrevet
Jogge skrev, for 4 minutter siden:

Ahhh mon dog hun har misforstået. Har du ikke set det første billede som udelukkende viser hendes kavalergang? 

I annoncen stør: Ingen sexuelle ydelser, men prøv ;) 

Skrevet
El Caliente skrev, for 13 minutter siden:

I annoncen stør: Ingen sexuelle ydelser, men prøv ;) 

Et punkt på menuen er Swedish massage, så mon ikke der i hvert fald er en hånd trold. 

Skrevet
mrboobsnow skrev, for 2 timer siden:

Et punkt på menuen er Swedish massage, så mon ikke der i hvert fald er en hånd trold. 

Det er nok også det eneste, men der gives der jo en del steder som “dessert” ;) 

Skrevet
mrboobsnow skrev, for 16 timer siden:

Swedish massage,

Svensk massage er et kendt begreb rundt i verden - og har intet med "svensk" at gøre, som vi kender det i DK. Så det kan man ikke bare tage til indtægt for at hun giver HJ.

• 1 month later...
Skrevet

Nogen der gav det et skud og kan berette?

• 3 months later...
Skrevet
coolman skrev, den 10.3.2023 at 04:49:

Nogen der gav det et skud og kan berette?

Jeg skrev til hende og spurgte om B2B. Ingen respons. Det er nu en uge siden.

Skrevet

Har lige skrevet igen, hvor jeg spurgte til ekstra services og priser.

Skrevet

Så er det blevet bekræftet i en SMS fra hende.
"Strictly professional. Happy ending is included in the price."
Lidt mixede signaler, men tættere kommer jeg nok ikke uden et besøg.

Skrevet

Er der mon en anden, der vil tage over herfra?

Skrevet

Jeg har besøgt hende.

Hun giver massage, hvor hun bagefter giver en håndtrold, imens du må røre hendes bryster, men kun bryster. Jeg satte en hånd på hendes røv, da hun gik igang, hun sagde ikke noget, men hendes ansigt gjorde. Det er dog ikke længe hun gider at bruge på hj, så du ender med at gøre det selv.

Selve massagen var egentlig meget fin, kan dog ikke lige fortælle alt om den, da jeg faktisk endte med at få en morfar på 20 minutter tror jeg. Massagen var stadig igang da jeg vågnede.

Skrevet
  • Author

Jeg har også været forbi. Lidt skuffende oplevelse. Fotos lægger op til at Mara har store bryster, men det er ikke tilfældet. Ellers en flot kvinde, måske midt 40’erne. Kedelig massage uden pirring. Stedet ser lidt lurvet ud udefra, men pænt og rent indenfor, bademulighed. Blev også tilbudt HJ og intet andet. Kommer ikke igen

Skrevet
xxl lover skrev, for 9 timer siden:

Jeg har også været forbi. Lidt skuffende oplevelse. Fotos lægger op til at Mara har store bryster, men det er ikke tilfældet. Ellers en flot kvinde, måske midt 40’erne. Kedelig massage uden pirring. Stedet ser lidt lurvet ud udefra, men pænt og rent indenfor, bademulighed. Blev også tilbudt HJ og intet andet. Kommer ikke igen

Vil give dig helt ret I, at billederne ligner at hun har kæmpe bryster. Men hun bruger push up og polstring under besøget, så de ser store ud.

Skrevet
neilsen skrev, for 7 minutter siden:

Kender nogen priserne ?

Det er jeg helt sikker på at Mara kan svare på. ;)

Skrevet

Hi sorry for the English im form Australia :-)

I have been to visit her and it seems like you are talkiing about a different girl, because the Mara that i visited had very LARGE breasts!!

and it was strictly a proffessional massage with no Happy ending offered in any way!! no handjob offered!!

when i asked about extras she did say she had a friend who could offer those servies.. Maybe you got one of her friends??

But the massage was amazing!! and she is very beautiful, with i would guess a G cup..

but don't expect anything other than a good massage from a gorgeous Italian women..

Skrevet

Det giver ingen mening, hvis hun ikke giver en håndruller til nogle “udvalgte”, når hun viser sine forlygter på den måde.  
Hun kalder sig selv exotisk og curvy. Ret ligegyldigt hvis hun aldrig deler lidt ud. 
Kommer til at give hende et besøg. B)

Redigeret af Dinner_at_the_y

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, den 30.6.2023 at 16:33:

Det giver ingen mening, hvis hun ikke giver en håndruller til nogle “udvalgte”, når hun viser sine forlygter på den måde.  
Hun kalder sig selv exotisk og curvy. Ret ligegyldigt hvis hun aldrig deler lidt ud. 
Kommer til at give hende et besøg. B)

Well that depends on the client I guess, it was enough for me to be massaged by a beautiful curvy woman with large breasts, wearing a tight t-shirt and wearing no bra.

She says she doesn’t offer a ‘happy ending’, so I didn’t expect one. It’s not like she says she does and then doesn’t. I was very happy with her service, and will definitely go again :-)

Skrevet

Nååå, jeg har besøgt Mara. Fin kommunikation og aftalte tid uden problemer, hun sendte adressen og  prisliste som noget af det første, og oplyste her at HJ var incl.

Da jeg ankom blev jeg hilst velkommen med det klassiske sydlandske kram, med 3 kindkys.

Jeg vil medgive @BENZRIDER9779, at Mara har store og i mine øjne flotte bryster, og hun er i min optik en flot og "curvy" kvinde, omkring de 42-43 år. Denne dag var de gemt under en tynd hvid t-shirt og hun bar ikke BH.

Jeg startede med et fint bad og så ind på briksen, og den ganske behagelig massage gik i gang. Blid musik spillede i baggrunden og jeg døsede hen. Hen under slutningen blev jeg bedt om at vende mig om og jeg blev spurgt; "Do you want a HJ?". Da hun tidligere havde skrevet at det var incl i vores SMS chat, takkede jeg ja tak, på trods af at jeg på ingen måde var stiv, og jeg sagde til hende at jeg gerne ville, hvis ellers hun kunne vække den sløve enøjede hævner, hun smilede og sagde; "mon ikke de her kan hjælpe", og hev op i sin T-shirt og gav mig dermed lov til at kæle for de store bryster. Dét, samt hendes hænder indsmurt i olie gjorde det, og jeg spurgte pænt om jeg måtte kæle for hendes røv, udenpå jeans shortsne, hvilket hun smilede og sagde ok til. Jeg kom dejlig mellem hendes hænder. Herefter et bad, betaling og ud i sommer varmen igen.

Da jeg kom ud efter at have påklædt mig igen, mødte jeg en anden pige, de deler huset, hun var vist fra Bolivia, husker ikke navnet.

Men ja, hendes annonce siger ét, og hendes SMS bekræftelse noget andet. Til gengæld tror jeg ikke der tilbydes noget som helst andet end HJ, tråden her indikere dog at der jo nok er forskel på hvem der bliver tilbudt hvad.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har lidt en fornemmelse af, at hun kan "varmes op" ved flere besøg ligesom thai'er.

Skrevet
holmes71 skrev, den 19.7.2023 at 15:10:

Jeg har lidt en fornemmelse af, at hun kan "varmes op" ved flere besøg ligesom thai'er.

fik du nogensinde foretaget et 1. besøg ? 

• 3 months later...
Skrevet

Priser

45 min 800 kr

60 min 1000 kr

90 min 1400 kr

det oplyste hun til mig i en SMS

for den pris får jeg FP flere steder m nøgen kvinde, så selv om hun måske giver rigtig god massage - er det i mine øjne for dyrt 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.