Guest bombrn Skrevet 2. December, 2013 Så drenge så hun på igen:) skal helt sikkert besøge hende igen:) http://www.sexpiger.dk/3192 Fortæl gerne om jeres oplevelser med hende! Mvh bom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 3. December, 2013 God fornøjelse! 1200 halv time - det er sgu da helt til grin efter min mening! Men måske tager jeg fejl?? Please enlightening me! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet 42 Skrevet 3. December, 2013 Til gengæld er hendes pris på 1700 for en time under de standard 2000. Tyder på en pige som ikke gider bare at sælge "et knald". Det skal der jo også være plads til.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 7943 Skrevet 3. December, 2013 Så drenge så hun på igen:) skal helt sikkert besøge hende igen:) http://www.sexpiger.dk/3192 Fortæl gerne om jeres oplevelser med hende! Mvh bom Interessant "anmeldelse" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 3. December, 2013 Gisp piercing i fissen, så er jeg stået af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 3. December, 2013 Ang anmeldelse har jeg anmeldt hende. Jeg bestilte en halv time men var der over en time og hygge snakkede med hende. Hun gør det fordi det tænder hende med fremmed fyr. Også hun pisse fræk og nærværende det er absolut alle pengene værd! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr H 23 Skrevet 3. December, 2013 Hvor store er brysterne? Svært at vurdere på billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 3. December, 2013 De er større end hende ægte str 80jj Og sys faktisk det sidder pisse godt på hende sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr H 23 Skrevet 3. December, 2013 Er de større?? Har du været sammen med begge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr H 23 Skrevet 3. December, 2013 Hvor meget større er de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 3. December, 2013 Ej stop lige kan sku da ikk tá et målebånd med, tá dig lige sammen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 3. December, 2013 Yep var til jeg tror de er større. Har ikk mødt ægte 80jj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 121 Skrevet 4. December, 2013 Er hun for real? Jeg kontaktede hende og hun ville have et ansigtsbillede inden man kunne lave en aftale. Det er jeg ikke til sinds at udlevere sådan uden videre (er muligvis paranoid angående dette) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. December, 2013 Ved nogen, hvilke former for sex, hun tilbyder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ægte str. 80 JJ 8 Skrevet 5. December, 2013 Yep var til jeg tror de er større. Har ikk mødt ægte 80jj Tak for din ærlighed... Nej vi har ikke leget sammen... Og heller ikke hilst på hinanden IRL... Så alle misforståelser er nu ryddet af vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. December, 2013 (edited) Hvis du læser hendes annonce, står der højt og tydeligt, at det er "K-skåls bryster", hvilket vist normalt er større end JJ-skåls bryster Ihvertfald en anelse hvis jeg har forstået det rigtigt - det kommer vist også an på på kropsbygningen hos de 2 respektive piger. Men altså, når vi er oppe i den størrelse, er det vel ikke så afgørende, om det er J-skål eller K-skål!? Selv er jeg babsoman og er som regel glimrende tilfreds eller ovenud lykkelig for en stor DD-skål eller en E-skål... 1700 kr. for 1 time med K-skålen er da ikke urimeligt - det er vel nærmest dagsprisen i vore dage Er det "ÆGTE JJ" eller "Miss Bordeaux", der forlanger "ansigtsbillede" inden et møde? Det kunne ellers være "morsomt" at få sin erhvervskarriere eller ægteskab ødelagt ved pludselig at se sit eget ansigtsbillede på forsiden af Ekstra Bladet i forb. m. beskrivelsen af en fræk aftale... Store bryster er godt, men en lille smule situationsfornemmelse og forestillingsevne er nu heller ikke af vejen... Miss Bordeaux afviser at tale i telefon, så du inden mødet ingen chance har for at tjekke, om stemmen bag aliasset tilhører en kvinde...(!) Ikke det mest optimale koncept, hvis du spørger mig... Så kan jeg bedre lide muligheden for begge parter til at fortryde, hvis udseende/fremtoning måtte skuffe IRL. Det fremsendte ansigtsbillede kunne jo være et falsum, så kvinden kan alligevel ikke gardere sig 100% mod, at ansigtet ved fremmødet måtte skuffe Hvor store er brysterne? Svært at vurdere på billedet Redigeret 5. December, 2013 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ægte str. 80 JJ 8 Skrevet 5. December, 2013 Hvis du læser hendes annonce, står der højt og tydeligt, at det er "K-skåls bryster", hvilket vist normalt er større end JJ-skåls bryster Ihvertfald en anelse hvis jeg har forstået det rigtigt - det kommer vist også an på på kropsbygningen hos de 2 respektive piger. Men altså, når vi er oppe i den størrelse, er det vel ikke så afgørende, om det er J-skål eller K-skål!? Selv er jeg babsoman og er som regel glimrende tilfreds eller ovenud lykkelig for en stor DD-skål eller en E-skål... 1700 kr. for 1 time med K-skålen er da ikke urimeligt - det er vel nærmest dagsprisen i vore dage Er det "ÆGTE JJ" eller "Miss Bordeaux", der forlanger "ansigtsbillede" inden et møde? Det kunne ellers være "morsomt" at få sin erhvervskarriere eller ægteskab ødelagt ved pludselig at se sit eget ansigtsbillede på forsiden af Ekstra Bladet i forb. m. beskrivelsen af en fræk aftale... Store bryster er godt, men en lille smule situationsfornemmelse og forestillingsevne er nu heller ikke af vejen... Miss Bordeaux afviser at tale i telefon, så du inden mødet ingen chance har for at tjekke, om stemmen bag aliasset tilhører en kvinde...(!) Ikke det mest optimale koncept, hvis du spørger mig... Så kan jeg bedre lide muligheden for begge parter til at fortryde, hvis udseende/fremtoning måtte skuffe IRL. Det fremsendte ansigtsbillede kunne jo være et falsum, så kvinden kan alligevel ikke gardere sig 100% mod, at ansigtet ved fremmødet måtte skuffe ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ikke mig der skal se billede Men skal tale inden en evt. bestilling 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 5. December, 2013 Er hun for real? Jeg kontaktede hende og hun ville have et ansigtsbillede inden man kunne lave en aftale. Det er jeg ikke til sinds at udlevere sådan uden videre (er muligvis paranoid angående dette) Hun skal kunne lide det hun ser før hun knalder med sine kunder. Også det fordi hun ikk vil blive genkendt i forhold til hendes job Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 8. December, 2013 (edited) Hun skal kunne lide det hun ser før hun knalder med sine kunder. Også det fordi hun ikk vil blive genkendt i forhold til hendes job bombrn, kan du oplyse en skønnet omtrentlig højde og vægt på Miss Bordeaux? I hendes annonce står det ikke Efterfølgende fandt jeg din anmeldelse af Miss Bordeaux i en "Efterlysningstråd"(!) og kunne der se, du angiver højden til 175-180cm samt "erotisk buttet". Det er fint nok til mig Redigeret 8. December, 2013 af ThorsHammer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bombrn Skrevet 9. December, 2013 Hun er buttet med en fyldig røv men kan absolut bære det. Hun er ret hør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ægte str. 80 JJ 8 Skrevet 13. December, 2013 De er større end hende ægte str 80jj Og sys faktisk det sidder pisse godt på hende sf Tror du skal rette i den her da du jo endelig ikke ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg