Hop til indhold
Håbet

Omskåret eller ej

Recommended Posts

Nok mest henvendt til pigerne...

Kan der mærkes forskel under et blowjob, om man er omskåret eller ej..og hvad foretrækker i egentlig...

Og til mændene... 

Nogen der har erfaring med at blive omskåret som voksen, og hvordan er det efterfølgende blevet

Del dette indlæg

Link til indlæg

@HåbetJeg er omskåret som voksen, en nødvendighed, simpelthen fordi forhuden blev for stram, i starten var jeg meget følsom, nu er jeg meget lidt følsom

Men ellers ikke noget der generer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mrfisher
Cords skrev, Lige nu:

@HåbetJeg er omskåret som voksen, en nødvendighed, simpelthen fordi forhuden blev for stram, i starten var jeg meget følsom, nu er jeg meget lidt følsom

Men ellers ikke noget der generer

min erfaring er at det skal bolles væk - havde samme problem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også døjet med stram forhud. En flittig kæreste klarede det uden omskæring. Jeg var indstillet til operation,.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Håbet skrev, for 14 timer siden:

Nok mest henvendt til pigerne...

Kan der mærkes forskel under et blowjob, om man er omskåret eller ej..og hvad foretrækker i egentlig...

Og til mændene... 

Nogen der har erfaring med at blive omskåret som voksen, og hvordan er det efterfølgende blevet

Jeg kan godt mærke forskel, både om den er omskåret, om der er meget eller lidt forhud, om forhuden er løs eller stram. Jeg ved ikke hvad jeg foretrækker, syntes alle rene tissemænd er dejlige:wub: 

Redigeret af SiaUngQ
Rene* tissemænd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All
SiaUngQ skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan godt mærke forskel, både om den er omskåret, om der er meget eller lidt forhud, om forhuden er løs eller stram. Jeg ved ikke hvad jeg foretrækker, syntes alle rene tissemænd er dejlige:wub: 

Kan man også mærke det, hvis det er kondom på - altså om den er omskåret/løs/stram?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blev omskåret da jeg var midt i 20’erne. Mest fordi min daværende havde en fetich for omskæring, altså hun var besat af / vild med omskåret pik.

har aldrig fortrudt det, tværtimod elsker jeg min pik som den blev.

og ja, sex blev mærkbart meget bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, den 2.2.2023 at 22:25:

Kan man også mærke det, hvis det er kondom på - altså om den er omskåret/løs/stram?

Det er lidt sværer så. Ofte bliver forhuden trukket tilbage inden kondomet kommer på :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...