Hop til indhold

Skøn thaimassage i Århus

Featured Replies

Skrevet

For nogle dage siden besøgte jeg dette kendte sted i Århus. 
Den søde pige der lukkede op kalder sig Gogo, og go er hun. 
Massagen var dejlig, til den bløde side. Behagelig uden at fjerne eventuelle større infiltrationer. Men dem var der heldigvis ingen af idag, så dejlig med de bløde varme hænder på kroppen, denne kolde januar dag.  
Massagen fortsatte på forsiden, hvor hun formåede at vække den døde til live. Flot klaret. Hun belønnede den med et fantastisk blow, som jeg måtte tage et par pauser fra. Den afsluttende cowgirl var der godt nok meget energi i. Flot pige med lidt mere krop end de normalt tynde thaipiger. Sød og opmærksom, som også kan nyde det der sker mellem to mennesker. 

For at vor ven med åndedrætsbesværet ikke skal ty til iltflasken, og tastaturet, iler jeg med at bringe et link. I. linket er der telefonnummer. Der er intet billede af Gogo, men hun er skam virkelig, og jeg var der ;)
https://annoncelight.dk/showad/361102

Skrevet

Kender du stedets chef (ejer?) og var det mon hende?

Skrevet
Hedonis skrev, for 17 minutter siden:

Kender du stedets chef (ejer?) og var det mon hende?

Det var ikke ejer :) 
Jeg har aldrig set Gogo før

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 1.2.2023 at 14:01:

For nogle dage siden besøgte jeg dette kendte sted i Århus. 
Den søde pige der lukkede op kalder sig Gogo, og go er hun. 
Massagen var dejlig, til den bløde side. Behagelig uden at fjerne eventuelle større infiltrationer. Men dem var der heldigvis ingen af idag, så dejlig med de bløde varme hænder på kroppen, denne kolde januar dag.  
Massagen fortsatte på forsiden, hvor hun formåede at vække den døde til live. Flot klaret. Hun belønnede den med et fantastisk blow, som jeg måtte tage et par pauser fra. Den afsluttende cowgirl var der godt nok meget energi i. Flot pige med lidt mere krop end de normalt tynde thaipiger. Sød og opmærksom, som også kan nyde det der sker mellem to mennesker. 

For at vor ven med åndedrætsbesværet ikke skal ty til iltflasken, og tastaturet, iler jeg med at bringe et link. I. linket er der telefonnummer. Der er intet billede af Gogo, men hun er skam virkelig, og jeg var der ;)
https://annoncelight.dk/showad/361102

Det lyder som om, det er en lille omvej værd. Har aldrig selv været på klinikken, men mener at have hørt, at der er forhæng mellem briksene. Er der ordentlige forhold, hvis man har en hyrdetime i tankerne? Og mulighed for bad?

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 38 minutter siden:

Det lyder som om, det er en lille omvej værd. Har aldrig selv været på klinikken, men mener at have hørt, at der er forhæng mellem briksene. Er der ordentlige forhold, hvis man har en hyrdetime i tankerne? Og mulighed for bad?

Der er mulighed for bad, småt men det virker.
Ja der er forhæng, så du kan få dig en hyggesnak med sidemanden under massagen og følge med i hans nydelse. Men det er nu sjælden jeg har oplevet det. De gange det er sket har det været ret skægt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.