Hop til indhold

Ny pige Aarhus N

Featured Replies

Skrevet

Var i dag - for en gangs skyld - på besøg i kælderen på Jordbrovej ! Ejeren var desværre på vej ud af døren, men foreslog en ny pige, Mona, som var helt ny på stedet.

Havde egentlig bestemt mig for at gå igen, men dette lille uskyldige væsen var så køn jeg lod mig overtale - det skulle jeg ikke fortryde !

Jeg fortalte jeg døjede med mine nakkemuskler, og det skal jeg da love for der blev gjort noget ved. Troede ikke så lille en skabning kunne tage så godt ved, men fik en ganske udmærket massage, hvor det trængtes og en bodyslide som overgang til det mere kriminelle. Uden at beskrive det i detaljer, vil jeg sige det også er en del hun mestrer.

En time efter på gaden igen, glad og tilfreds med jeg lod mig overtale :)

Gentagelse - bestemt - når sparebøssen tillader !

Steven.

Skrevet
Steven skrev, for 26 minutter siden:

Var i dag - for en gangs skyld - på besøg i kælderen på Jordbrovej ! Ejeren var desværre på vej ud af døren, men foreslog en ny pige, Mona, som var helt ny på stedet.

Havde egentlig bestemt mig for at gå igen, men dette lille uskyldige væsen var så køn jeg lod mig overtale - det skulle jeg ikke fortryde !

Jeg fortalte jeg døjede med mine nakkemuskler, og det skal jeg da love for der blev gjort noget ved. Troede ikke så lille en skabning kunne tage så godt ved, men fik en ganske udmærket massage, hvor det trængtes og en bodyslide som overgang til det mere kriminelle. Uden at beskrive det i detaljer, vil jeg sige det også er en del hun mestrer.

En time efter på gaden igen, glad og tilfreds med jeg lod mig overtale :)

Gentagelse - bestemt - når sparebøssen tillader !

Steven.

Har du et link til denne thai klinik?

Skrevet
JensBentsen skrev, den 1.2.2023 at 09:18:

hvad er priserne?

Jeg gav 1500 og var der Over en time, og hun sagde, ikke bekymre om tiden.  Jo, det var dejligt. 

Redigeret af John6996

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, for 51 minutter siden:

Ikke sikker på at I taler om samme klinik. Nalee, Jordbrovej 17 ligger jo ikke i en kælder. @Steven kan du opklare, hvor du var?

Steven skriver "i kælderen"
Spørgsmålet er mere om @John6996 var i kælderen?

Skrevet

Kan kun være hos Autchara, Jordbrorvej 23 - det er hjørnet til Lucernevej. Indgangen er i kælderen og ikke så langt fra Jailak. Sikke noget bullshit

Skrevet

det er Mona Narak som er flyttet sted.
har selv besøgt hende et par gange og hun gør det helt fantastisk, og det bliver kun bedre og bedre når man prøver hende flere gange, hun lytter faktisk til en om hvad man har lyst til og er rigtig god til øjen kontakt.

https://annoncelight.dk/showad/357621

Skrevet
gentlemanfromdenmark@gmail skrev, 1 time siden:

Jeps Jordbrovej 23 var også min første tanke...

Tjekker man lige denne her  har man forklaringen :

Det hedder vist en "beef"

Redigeret af Suppegryde

Skrevet

Var fobi i dag og det var et skønt besøg hos Mona. 

Hendes massage var ret god og det var sexdelen også lykkedes hende og få liv i banditten til et 2 skud så det var godkendt og veludført. 

Hun virkede som om hun selv var rimelig tændt der var ret vådt i den nedre region. 

Tumps up herfra. 

Skrevet
dickens skrev, den 7.2.2023 at 13:32:

Var fobi i dag og det var et skønt besøg hos Mona. 

Hendes massage var ret god og det var sexdelen også lykkedes hende og få liv i banditten til et 2 skud så det var godkendt og veludført. 

Hun virkede som om hun selv var rimelig tændt der var ret vådt i den nedre region. 

Tumps up herfra. 

Ps. Det er jordbrovej 23. 

Hende her. 

https://annoncelight.dk/showad/357621

• 2 months later...
Skrevet
  • Author

Har været hos Mona igen. Efter at have læst en del negativt om hende, skulle jeg prøve om det var mig der havde taget fejl - det var det ikke ! Jeg ved at ikke to, har den samme oplevelse hos pigerne, men for mit vedkomne blev denne gang bedre end første gang - en hurtig forandring til det bedre, hvor det hos mange piger tager en del tid inden forandringer til det bedre.           Hun formåede endog, at få liv i banditten til anden omgang, uden det dog, efter en del anstrengelser førte til afskydning - dette var dog ikke Monas skyld !

Så et dejligt gensyn, for mit vedkomne. Måske ikke for alle, men pyt, bare det er godt for mig.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.