Hop til indhold
Filosoffen

EB: Politiet stormede bordel med kvinder og ladyboys

Recommended Posts

http://ekstrabladet.dk/112/article2164074.ece

"Gruppen mod menneskehandel" har slået til, men kun rejst sigtelse for rufferi. De håber dog på, at noget kommer frem under afhøringerne, så de kan sigte for menneskehandel.

Burde "Gruppen mod menneskehandel" ikke tage navneforandring til "Gruppen mod rufferi og måske menneskehandel"???

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har bare for meget tid ved politiet.

Problemet er at de ikke bare tager ud og kigger og snakker med dem der har stedet og ser hvad der foregår men bruger uendelige resourser på at aflytte og fængsle folk istedet for at tage ned i istedgade og fange nogen af de piger der står der nede og genere folk der kommer gående på gaden. :mad:

Og så kunne de jo ved samme lejlighed også tage nogen af de sorte mænd der står der nede og sælger coke ved samme lejlighed. Men det er jo sikkert 2 forskellige afdelinger der skal ud for at det kan lade sig gøre. :???:  :shock:  :eek:

At forsøge at bevæge sig udenfor thaicorner en fredag/lørdag aften for at få en smøg er nærmest en umulighed for sorte piger. De hiver og flår i en meget værre end de ladyboys der holder til inde på thaicorner.

Om det er pga. min charme eller gode look ved jeg ikke. Men tvivler faktisk på at det :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaa, eller også har "Gruppen mod menneskehandel" et effektivitetsmål hvor de som minimum skal opnå X antal dømte for menneskehandel.

Ja det kunne selvfølgelig også være. Og så er det jo nemt at tage et par stykker her sidst på året og sigte dem for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

At forsøge at bevæge sig udenfor thaicorner en fredag/lørdag aften for at få en smøg er nærmest en umulighed for sorte piger. De hiver og flår i en meget værre end de ladyboys der holder til inde på thaicorner.

Om det er pga. min charme eller gode look ved jeg ikke. Men tvivler faktisk på at det :-P

Det er da fordi du ligner en millionær i dit ulastelige jakkesæt!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...