Hop til indhold
bull1977

MÆND!!!

Recommended Posts

Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Guuuuud hvor er du pædagogisk @Eva Nadine :lol:

Jeg svarer slet ikke på de eksempler der, de ryger i spam mappen med det samme.

Lært af en klog quinde herindefra som rådede mig til at bruge mindre tid på voksen opdragelse og sekretær arbejde B) :D:wub:

Ja, og jeg er rigtigt god til IKKE at følge mine egne gode råd :D 

Lige ham med 1) 2) og 3) havde skrevet en lang besked som nærmest var et kærestebrev... så jeg tænkte at han måtte lige ha' lidt særbehandling... har ca. 7 andre bortforklaringer klar hvis det skulle være :P:wub::ph34r: ...oO( KVINDER!!! )

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er der da også en hvis portion underholdning i beskederne de dage man keder sig men godt at ha en pæn afvisning i baghånden lol havde en mand der blev ved med at ville ha det billed med blowjob. Hann skrev, hvad hvis jeg tager paryk på og lyder som en kvinde, jeg kunne evt bare lukke øjnene...

Spurgte ham hvordan jeg skulle tage billeder med lukkede øjne hahaha så var den død

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

.... og kvinders stemmeret ;) 

Kærligst, Eva <3
 

Jeg er stadig sur over 1908 og 1915... Er sikker på at fjernelsen af St. Bededag skyldes hvad der skete de to år :evil:

/Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, den 29.1.2023 at 14:37:


Vi tilpasser os og vænner os til den nye normalitet. 
Eller rulleskøjterne, el-løbehjulene og kvinders stemmeret ;) 

Kærligst, Eva <3
 

Der rammer du noget helt essentielt kvindernes stemmeret :D det er stortset kun gået ned ad bakke efterfølgende, skal lige spørge min kone om jeg må sende denne :)<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...