Hop til indhold

Recommended Posts

Umiddelbart får jeg tanken, at det er snyd eller nogen der forsøger at genere en exkæreste. Man ville sku aldrig opgive sin fulde adresse i en annonce 

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 41 minutter siden:

Umiddelbart får jeg tanken, at det er snyd eller nogen der forsøger at genere en exkæreste. Man ville sku aldrig opgive sin fulde adresse i en annonce 

Men hvem siger det er hendes adresse og ikke bare et bordel eller privat diskret.? Af hvad jeg lige umiddelbart kan google mig frem til så er det et thai sted.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Men hvem siger det er hendes adresse og ikke bare et bordel eller privat diskret.? Af hvad jeg lige umiddelbart kan google mig frem til så er det et thai sted.. 

Der er vist ikke mere Thai over hende end der er honning i en skrubtudse......:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Denne adresse er et lysthus i Odense hvor bl.a. Tanjaja og danske Nikita m.fl holder til.....så det er ikke en "privat" adresse;)

Tak for svar..

Så du tror den er god nok??

er stedet/de andre piger normal vis ok??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pløkken skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar..

Så du tror den er god nok??

er stedet/de andre piger normal vis ok??

Yes, de gange jeg har besøgt stedet har det været helt fint.....men kender ikke det fruentimmer du refererer til, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 9 minutter siden:

Yes, de gange jeg har besøgt stedet har det været helt fint.....men kender ikke det fruentimmer du refererer til, desværre.

Ok..

kunne være man skulle give det et “skud”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror jeg heller ikke det er, ville bare gerne have en tilbagemelding inden jeg evt laver en aftale og så køre 1,5 time forgæves. Lidt egoistisk måske, men har kørt forgæves før så er nok lidt mere obs når køreturen er lidt længere en normalt. Det er absolut ingen kritik af Nævnte GP.

Liv skrev, for 13 minutter siden:

Hvorfor skulle det være det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 1 time siden:

Tror jeg heller ikke det er, ville bare gerne have en tilbagemelding inden jeg evt laver en aftale og så køre 1,5 time forgæves. Lidt egoistisk måske, men har kørt forgæves før så er nok lidt mere obs når køreturen er lidt længere en normalt. Det er absolut ingen kritik af Nævnte GP.

Har du ringet og talt med hende? Måske kan det give dig et praj? 
Jeg kender hende ikke…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helle er ikke fake. Jeg satte mig for at opklare sagen. Bestilte en tid. Parkerede udenfor og gik ned og bankede på. Helle er præcis som hun annoncerer. Billeder og alder passer, og hun har den dejligste smukke glatte fisse. Store bløde bryster. Hun er helt lige ud ad landevejen. Hun smiler og det er som at hente en kop sukker ved din skønne nabokone, som gerne knalder dig, nu hvor nu du alligevel er kommet med indenfor. Sexet, voksen, dejlig flot. Hun havde smidt listen over aftaler på en kommode, og hun er vist allerede en travl dame. Bestil tid i god tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...