Pløkken 41 Skrevet 29. Januar, 2023 Hej.. nogen er har besøgt hende her?? er hun et besøg værd ?? https://annoncelight.dk/showad/362814 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 683 Skrevet 29. Januar, 2023 Umiddelbart får jeg tanken, at det er snyd eller nogen der forsøger at genere en exkæreste. Man ville sku aldrig opgive sin fulde adresse i en annonce 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 29. Januar, 2023 anmelder skrev, for 41 minutter siden: Umiddelbart får jeg tanken, at det er snyd eller nogen der forsøger at genere en exkæreste. Man ville sku aldrig opgive sin fulde adresse i en annonce Men hvem siger det er hendes adresse og ikke bare et bordel eller privat diskret.? Af hvad jeg lige umiddelbart kan google mig frem til så er det et thai sted.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 29. Januar, 2023 https://annoncelight.dk/showad/362814 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 29. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Men hvem siger det er hendes adresse og ikke bare et bordel eller privat diskret.? Af hvad jeg lige umiddelbart kan google mig frem til så er det et thai sted.. Der er vist ikke mere Thai over hende end der er honning i en skrubtudse...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Januar, 2023 Denne adresse er et lysthus i Odense hvor bl.a. Tanjaja og danske Nikita m.fl holder til.....så det er ikke en "privat" adresse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18126 Skrevet 29. Januar, 2023 Ståpik skrev, for 4 minutter siden: Der er vist ikke mere Thai over hende end der er honning i en skrubtudse...... Nej det sagde jeg heller ikke.. Jeg sagde det ifølge Google var/har været noget Thai.. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Januar, 2023 Ja, præcis...Typisk thai-udseende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 41 Skrevet 29. Januar, 2023 GIANT COCK skrev, 1 time siden: Denne adresse er et lysthus i Odense hvor bl.a. Tanjaja og danske Nikita m.fl holder til.....så det er ikke en "privat" adresse Tak for svar.. Så du tror den er god nok?? er stedet/de andre piger normal vis ok?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 29. Januar, 2023 Pløkken skrev, for 1 minut siden: Tak for svar.. Så du tror den er god nok?? er stedet/de andre piger normal vis ok?? Yes, de gange jeg har besøgt stedet har det været helt fint.....men kender ikke det fruentimmer du refererer til, desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 41 Skrevet 29. Januar, 2023 GIANT COCK skrev, for 9 minutter siden: Yes, de gange jeg har besøgt stedet har det været helt fint.....men kender ikke det fruentimmer du refererer til, desværre. Ok.. kunne være man skulle give det et “skud” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 29. Januar, 2023 Pløkken skrev, for 2 timer siden: Tak for svar.. Så du tror den er god nok?? er stedet/de andre piger normal vis ok?? Det er et ganske fint sted, der har jeg også huseret en kort periode. Pigen kender jeg ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
estat92 140 Skrevet 30. Januar, 2023 Hmm de skriver gå om bag ved huset og gå ned i kælderen. Det gør man ikke der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natdyr 47 Skrevet 30. Januar, 2023 Der er nu to indgange til kælderen, så det kan nu godt. Men jeg har altid brugt indgangen på siden af huset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 5. Februar, 2023 Er der slet ikke nogle der har været den dejlig glatte fisse hvis billeder ellers er Ok vil gerne prøve lige mig https://annoncelight.dk/showad/362814 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 10. Februar, 2023 Stadig ingen der har været hos hende og kan bekræfte det er hende og ikke fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Februar, 2023 Bosse1910 skrev, for 22 minutter siden: Stadig ingen der har været hos hende og kan bekræfte det er hende og ikke fake. Hvorfor skulle det være fake? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 10. Februar, 2023 Tror jeg heller ikke det er, ville bare gerne have en tilbagemelding inden jeg evt laver en aftale og så køre 1,5 time forgæves. Lidt egoistisk måske, men har kørt forgæves før så er nok lidt mere obs når køreturen er lidt længere en normalt. Det er absolut ingen kritik af Nævnte GP. Liv skrev, for 13 minutter siden: Hvorfor skulle det være det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Februar, 2023 Bosse1910 skrev, for 1 time siden: Tror jeg heller ikke det er, ville bare gerne have en tilbagemelding inden jeg evt laver en aftale og så køre 1,5 time forgæves. Lidt egoistisk måske, men har kørt forgæves før så er nok lidt mere obs når køreturen er lidt længere en normalt. Det er absolut ingen kritik af Nævnte GP. Har du ringet og talt med hende? Måske kan det give dig et praj? Jeg kender hende ikke… 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mindiskret 155 Skrevet 10. Februar, 2023 Helle er ikke fake. Jeg satte mig for at opklare sagen. Bestilte en tid. Parkerede udenfor og gik ned og bankede på. Helle er præcis som hun annoncerer. Billeder og alder passer, og hun har den dejligste smukke glatte fisse. Store bløde bryster. Hun er helt lige ud ad landevejen. Hun smiler og det er som at hente en kop sukker ved din skønne nabokone, som gerne knalder dig, nu hvor nu du alligevel er kommet med indenfor. Sexet, voksen, dejlig flot. Hun havde smidt listen over aftaler på en kommode, og hun er vist allerede en travl dame. Bestil tid i god tid. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 11. Februar, 2023 Tak for info, vil prøve at kontakte hende i næste uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bred Smag 171 Skrevet 7. September, 2023 Hvordan ser hun ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 7. September, 2023 Hun rigtig sød og ingen stres. Hendes billeder passer 100% bare kom afsted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eje 106 Skrevet 10. September, 2023 Helle er er helt igennem dansk, og rigtig sød, og hun sutter rigtigt godt, og man kan tage hende både med og uden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 202 Skrevet 10. September, 2023 Hun sutter fucking dårligt. Så stop jeres anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg