Hop til indhold

Recommended Posts

Guest daddyo

Hvis du bliver spurgt om en test inden er du nogenlunde sikker på ikke at få en kønssygdom med hjem. Det er yderst sjældent nogle vil uden gummi. Jeg har kun oplevet en hvor vi blev så optagede , hun ihvertfald, at hun bare steg på flagstangen og gav den gas uden. 
Men man kan sige sig at der nok er en betydelig chance for at redde sig noget grimt med hjem uden særligt hvis det bliver tilbudt . Så er det måske nok også en som er ligeglad med så meget andet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Sarah 21 i kbh vil , tar bare en pille dagen efter, hmm men vil så have 4000 . Ved ikke om man kan stole på den aftale. Hun virker ikke så velgennemtænkt, og profilteksten er fuld af skrivefejl ! Og er spontan !

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gennem de perioder hvor jeg har været på SG har jeg nok besøgt 40-50 piger.  Kun 2 har sagt det skulle være med gummi, resten har været ligeglade. Det er dog 2 år siden jeg sidst var på, så tror ikke så mange af dem er aktive mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Guest 567 skrev, for 6 timer siden:

Gennem de perioder hvor jeg har været på SG har jeg nok besøgt 40-50 piger.  Kun 2 har sagt det skulle være med gummi, resten har været ligeglade. Det er dog 2 år siden jeg sidst var på, så tror ikke så mange af dem er aktive mere. 

det er så det omvendte af alle andre , de siger 2 uden og 50 med gummi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Guest 567 skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan kun sige hvad jeg selv har oplevet, ikke hvad andre har. 

ja, og hvad alle andre har oplevet kan du jo læse her , og der efterlyses det ligefrem , som noget særligt. Men du har ikke mødt nogen i  år 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, den 3.2.2023 at 23:22:

det er så det omvendte af alle andre , de siger 2 uden og 50 med gummi 

Den store forskel er nok en følge af, hvad man selv søger. Jeg har været sammen med ca. 15 fra SD. Aldrig brugt kondom. Fået klamydia 1 gange. For nogle ville det medføre en katastrofe. For andre er det blot en gene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...