Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
MikkelRæv64 skrev, den 29.1.2023 at 10:07:

ikke længere, efter at have haft besøg og anmeldt her , fik hun nok og slettede sin profil . 

Skrevet

Jeg tør ikke uden gummi, men de 4 SG jeg har været med havde været uden, hvis jeg ikke havde stoppet dem. 

Jeg giver dog ikke navne på dem. 

Skrevet
Newbie01. skrev, 1 time siden:

men de 4 SG jeg har været med havde været uden

SG er det Sugar Guys? :rolleyes:

Skrevet

Jeg har brugt gummi den første gang med nogle men derefter har det altid været uden, og mange uden første gang.

Skrevet
HornyTurtle skrev, for 1 time siden:

SG er det Sugar Guys? :rolleyes:

Nope bare Newbie her der ikke har styr på forkortelserne. :lol:

SG=SB :geek:

Skrevet

Hvis du bliver spurgt om en test inden er du nogenlunde sikker på ikke at få en kønssygdom med hjem. Det er yderst sjældent nogle vil uden gummi. Jeg har kun oplevet en hvor vi blev så optagede , hun ihvertfald, at hun bare steg på flagstangen og gav den gas uden. 
Men man kan sige sig at der nok er en betydelig chance for at redde sig noget grimt med hjem uden særligt hvis det bliver tilbudt . Så er det måske nok også en som er ligeglad med så meget andet

Skrevet
Akasut@ skrev, for 6 timer siden:

Kneppede en mandag uden i Herning

Hvem var det mon ??? 

Skrevet

Sarah 21 i kbh vil , tar bare en pille dagen efter, hmm men vil så have 4000 . Ved ikke om man kan stole på den aftale. Hun virker ikke så velgennemtænkt, og profilteksten er fuld af skrivefejl ! Og er spontan !

Redigeret af daddyo

Skrevet

Gennem de perioder hvor jeg har været på SG har jeg nok besøgt 40-50 piger.  Kun 2 har sagt det skulle være med gummi, resten har været ligeglade. Det er dog 2 år siden jeg sidst var på, så tror ikke så mange af dem er aktive mere. 

Skrevet
Guest 567 skrev, for 6 timer siden:

Gennem de perioder hvor jeg har været på SG har jeg nok besøgt 40-50 piger.  Kun 2 har sagt det skulle være med gummi, resten har været ligeglade. Det er dog 2 år siden jeg sidst var på, så tror ikke så mange af dem er aktive mere. 

det er så det omvendte af alle andre , de siger 2 uden og 50 med gummi 

Skrevet
Guest 567 skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan kun sige hvad jeg selv har oplevet, ikke hvad andre har. 

ja, og hvad alle andre har oplevet kan du jo læse her , og der efterlyses det ligefrem , som noget særligt. Men du har ikke mødt nogen i  år 

Skrevet
daddyo skrev, for 12 timer siden:

Men du har ikke mødt nogen i  år 

Nej. Det er 2 år siden jeg har haft betalingsprofil. 

Skrevet
Fedtøre skrev, for 5 timer siden:

Hvad er hun til?

Alm sex, men fik finger analt og var ikke afvisende for pik der.

Skrevet
daddyo skrev, den 3.2.2023 at 23:22:

det er så det omvendte af alle andre , de siger 2 uden og 50 med gummi 

Den store forskel er nok en følge af, hvad man selv søger. Jeg har været sammen med ca. 15 fra SD. Aldrig brugt kondom. Fået klamydia 1 gange. For nogle ville det medføre en katastrofe. For andre er det blot en gene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.