Hop til indhold

Recommended Posts

Big3lover skrev, for 11 minutter siden:

Der er ikke noget i den annonce der antyder at det skulle være Ryya.......Har du været der og kan bekræfte? :)

Ligesom det også lader til at være et "grønt" sted nu.....

-JA det har jeg og Nej det er ikke grønt;-) Synes at fornemme du antyder et eller andet i mellem linjerne?? har du haft en dårlig oplevelse med hende -eller har du noget i mod hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

-JA det har jeg og Nej det er ikke grønt;-) Synes at fornemme du antyder et eller andet i mellem linjerne?? har du haft en dårlig oplevelse med hende -eller har du noget i mod hende?

Rolig nu.....Du skal læse hvad jeg skriver....ikke hvad du fornemmer mellem linjerne ;-) 

Nej, det er kun glædeligt at hun ikke er helt stoppet. Har desværre ikke mødt hende....nåede det ikke inden hun stoppede i Nørre Aaby.

Så tak for oplysningen...vil da glæde mig til at besøge hende når muligheden byder sig :)

 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 minutter siden:

Rolig nu.....Du skal læse hvad jeg skriver....ikke hvad du fornemmer mellem linjerne ;-) 

Nej, det er kun glædeligt at hun ikke er helt stoppet. Har desværre ikke mødt hende....nåede det ikke inden hun stoppede i Nørre Aaby.

Så tak for oplysningen...vil da glæde mig til at besøge hende når muligheden byder sig :)

 

-Jeg er helt rolig;-) hun er forsat i nr. Aaby ca. 50 meter fra det andet hus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 minutter siden:

-Jeg er helt rolig;-) hun er forsat i nr. Aaby ca. 50 meter fra det andet hus.

Nåh....jeg fik bare det indtryg at var i Ejby tæt på Middelfart. Men fint hun stadig er i Nørre Aaby....så er der ikke så langt at køre ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butchermann skrev, for 17 timer siden:

Kan bekræfte at det er Ryya, der er flyttet om i sidegaden til Østergade....!

Fantastisk lille fræk blowtøs, der kan sit kram..;)

 

Ville elske og møde hende igen kan man få et link. Har prøvet og forespørge på det øverste link de tilbyder kun massage?? 

 

Redigeret af Ullus

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcfyr skrev, for 5 timer siden:

Hun tilbyder massage og hj, og ikke andet

Har du været der eller talt med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcfyr skrev, for 4 timer siden:

Ja, jeg sendte en besked.

 

Jeg har været hos hende +10 gange og kun 1 gang uden fp -og det var mit eget valg... Men skal ikke kunne sige om hun er bleven træt af alt det sex med alle mulige... -men det er ikke længe siden jeg var forbi (der virkede det ikke sådan;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel meget normalt for thaipiger at der ikke tilbydes fp over telefonen. Men når man først er kommet inden for døren er man slet ikke i tvivl om, at hun gerne vil sælge det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Jeg har været hos hende +10 gange og kun 1 gang uden fp -og det var mit eget valg... Men skal ikke kunne sige om hun er bleven træt af alt det sex med alle mulige... -men det er ikke længe siden jeg var forbi (der virkede det ikke sådan;-)

Er hun til sex uden ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champ1 skrev, for 6 timer siden:

Er hun til sex uden ? 

Da hun var det andet sted var hun. Men nu ved jeg ikke, måske hun sortere i det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 12 timer siden:

Jeg har været hos hende +10 gange og kun 1 gang uden fp -og det var mit eget valg... Men skal ikke kunne sige om hun er bleven træt af alt det sex med alle mulige... -men det er ikke længe siden jeg var forbi (der virkede det ikke sådan;-)

Hun har lov at sige nej, så sparede jeg de penge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcfyr skrev, 1 time siden:

Hun har lov at sige nej, så sparede jeg de penge :)

Pjat med dig -så går du jo bare til en anden...ggg (men det lød flot indrømmet;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været ved hende flere gange, så sidste gang måtte jeg melde afbud i sidste minutter, da min bil valgt at gå i stykker på vejen.

Så har jeg prøvet flere gange at få tid igen, men får intet svar....lidt træls, var jo kommet hvis vognen ville..

Syns det dårlig stil!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butchermann skrev, for 22 timer siden:

Har været ved hende flere gange, så sidste gang måtte jeg melde afbud i sidste minutter, da min bil valgt at gå i stykker på vejen.

Så har jeg prøvet flere gange at få tid igen, men får intet svar....lidt træls, var jo kommet hvis vognen ville..

Syns det dårlig stil!

Ja jeg har prøvet præcis det samme....

Blev desværre lidt forsinket ved et tandlægebesøg....ringede og fortalte det ca halv time før aftalen. Hun var forstående og sagde jeg bare kunne bestille tid en anden gang, da hun havde en kunde efter mig. Siden har hun ikke været kontaktbar på nogen som helst måde.

Hun må ha kunder nok tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 22.7.2023 at 13:06:

Ja jeg har prøvet præcis det samme....

Blev desværre lidt forsinket ved et tandlægebesøg....ringede og fortalte det ca halv time før aftalen. Hun var forstående og sagde jeg bare kunne bestille tid en anden gang, da hun havde en kunde efter mig. Siden har hun ikke været kontaktbar på nogen som helst måde.

Hun må ha kunder nok tænker jeg.

Hun lukker og slukker den 12 august.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, 1 time siden:

Nogen der ved om der der er helt lukket og slukket

Linket i trådstart https://annoncelight.dk/showad/357127 er nu til en i Fredericia.

Trådstart var på adressen på hovedgaden i Nr.Aaby, hvor Ryya startede sidste år. Da hun flyttede ned i en sidegade Kaldte hun sig pludselig Pyya... På hovedgaden er der lige kommet 2 nye pigerhttps://annoncelight.dk/showad/375307. Der hvor Ryya/Pyya sidst var har jeg endnu ikke set liv... Medmindre det er her hende her https://annoncelight.dk/showad/383410 holder til???

Mutter bor i Fredericia, og er datter Af en Anden stor Mutter der har lokaler der -som tidligere har givet massage mm. Men datteren har angivligt aldrig selv arbejdet. Men er ellers ung, og lækker at se på, og tale med... (passer telefonen/kordinere)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Butchermann skrev, den 2.9.2023 at 07:47:

Den første tråd er idag Mona i Nørre åby...var der forleden og ikke den store oplevelse...

Næste gang bliver det Jenny, der skal prøves..

jenny hvem? Link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...