Hop til indhold

Recommended Posts

Jensen skrev, for 2 timer siden:

Perfekt anmeldelse :-) kan du eventuelt bidrage med lidt mere?

På forhånd tak.

Kan kun sige alt var godt, hvad vi lavet holder vi mellem hende og mig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
top10 skrev, den 26.1.2023 at 14:17:

Kan kun sige alt var godt, hvad vi lavet holder vi mellem hende og mig :P

Du spilder alle andres tid, når du laver et opslag - hvor du "holder det for dig selv"

Hvad skulle andre seriøst bruge det til?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, den 5.2.2023 at 15:18:

Du spilder alle andres tid, når du laver et opslag - hvor du "holder det for dig selv"

Nu er det jo nok individuelt hvad hun tilbyder de forskellige kunder. Er der kemi får man helt sikkert noget for pengene

PS

PS

Hvis du synes opslaget keder dig. Er du jo velkommen springe videre til den næste

Del dette indlæg

Link til indlæg
top10 skrev, for 14 timer siden:

Nu er det jo nok individuelt hvad hun tilbyder de forskellige kunder. Er der kemi får man helt sikkert noget for pengene

PS

PS

Hvis du synes opslaget keder dig. Er du jo velkommen springe videre til den næste

Jeg vil gerne sælge en bil

Dog vil jeg ikke oplyse farve

Stand

Km 

Men, jeg var glad for den !

Kom og køb :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
top10 skrev, for 2 timer siden:

farve:  mørk

indtræk: lyserødt

år: ca 30

at sammenligne en pige med en bil du er helt væk

Til T

Du forstår ikke sammenligninger.....synd for dig...anmelderen bør skrive mere om besøget ellers er det ingen anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
PoulPik skrev, den 5.2.2023 at 15:18:

Det er bare indtil at @top10, laver en efterlysning en dag, så kan man jo håbe på at han får ligeså "sparsomme og intetsigende" oplysninger som han selv praktiserer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 6 timer siden:

Det er bare indtil at @top10, laver en efterlysning en dag, så kan man jo håbe på at han får ligeså "sparsomme og intetsigende" oplysninger som han selv praktiserer

( pigen har frabedt sig dette, og det må man jo så bare respekterer) har du ikke en gang lavet et oplæg som var i stil med det 

for det er jo det jeg skiver 

har aftalt det bliver mellem hende og mig 

men det var så ikke ok 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Lydia. Jeg kan bekræfte, at billederne er ægte og retvisende.

Vi brugte lidt over en time sammen, så jeg lagde lidt ekstra. Hun giver en kvalificeret massage. Der efter fik hun lidt reverse massage, og det gled over i det lidt sjovere. Hun lever fint med ... jeg fik indtryk af at hun kunne lide det. Sex er med kondom, BJ husker jeg ikke klart, men jeg mener det var uden. Jeg er ret sikker på, at der bliver gentagelser.

Tina, som I kan se i annoncen er fræk,  et energibundt og med på bl.a. analt. Hun er en del rundere end billederne indikerer. Det kan godt blive til en gentagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...