Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hey folkens.

Jeg står i den situation at en kammerat og jeg vil ud og have os en god oplevelse her næste onsdag. Normalt plejer jeg at besøge seduction girls når jeg er i Københavns området, hvilket altid har været en god oplevelse. Men da vi gerne vil booke to piger og på samme tidspunkt det ikke lade sig gøre denne gang, da den ene af pigerne var booket i flere timer frem og vi har begrænset tidsrum vi er i København . Er der nogle der kan være behjælpelig med andre bordeller gerne danske piger, uanset hvad er det et must at der flere en 1 pige på arbejde af gangen. På forhånd mange tak :)

Skrevet
hamderduved93 skrev, for 4 timer siden:

Hey folkens.

Jeg står i den situation at en kammerat og jeg vil ud og have os en god oplevelse her næste onsdag. Normalt plejer jeg at besøge seduction girls når jeg er i Københavns området, hvilket altid har været en god oplevelse. Men da vi gerne vil booke to piger og på samme tidspunkt det ikke lade sig gøre denne gang, da den ene af pigerne var booket i flere timer frem og vi har begrænset tidsrum vi er i København . Er der nogle der kan være behjælpelig med andre bordeller gerne danske piger, uanset hvad er det et must at der flere en 1 pige på arbejde af gangen. På forhånd mange tak :)

Halløjsa.

Send en mail til os på [email protected] så finder vi en løsning, vi har et ekstra værelse og måske en mulighed for at kalde en ekstra pige ind ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.