Hop til indhold

Hvordan trækker man sig høfligt fra en aftale

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg skal ærligt indrømme at på klinik skete det mere end en gang at manden lige havde glemt pungen eller skulle stille parkeringsuret..

Der er vel en del, der blot vil se " papegøjen" og aldrig have tænkt sig at tage pungen op af lommen.

Skrevet
sweetstone skrev, for 42 minutter siden:

Der er vel en del, der blot vil se " papegøjen" og aldrig have tænkt sig at tage pungen op af lommen.

Ja det tænker jeg.. Det skete i hvertfald for os alle.. Det er blandt andet derfor jeg åbner døren i min isbjørnedragt eller normalt afslapningstøj:P.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Ja det tænker jeg.. Det skete i hvertfald for os alle.. Det er blandt andet derfor jeg åbner døren i min isbjørnedragt eller normalt afslapningstøj:P.. 

Du er nu total fræk i den isbjørnedragt 

Skrevet
jyden69 skrev, for 40 minutter siden:

Helt usædvanligt enig. Lige til at spise :x

Skrevet
jyden69 skrev, for 4 timer siden:

Det eneste gode den dragt vist gør er at sænke forventningerne så man bliver glædeligt overrasket når man opdager at jeg faktisk kan klæde mig frækt:P.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Det eneste gode den dragt vist gør er at sænke forventningerne så man bliver glædeligt overrasket når man opdager at jeg faktisk kan klæde mig frækt:P.. 

Must read, @JenniferRomantica:

Hotel New Hampshire af John Irwing.

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 18 timer siden:

PS: Hvad har I mænd lyst til at VI siger hvis vi ønsker at afvise jer?

Er du ikke lige ung nok til mig :D :wub:

Redigeret af sanook

Skrevet

Med mindre der er tale om et åbenlyst misforhold, så taber det en del relevans, om pigens billeder er ægte eller ej, hvis man kun kan se kroppen og ikke ansigtet, hvilket er tilfældet for hovedparten af de danske piger. Så i de fleste tilfælde vil @Den lille frøkens forslag om, at pigen desværre minder for meget om et eller andet familiemedlem, nok være gangbar.

Skrevet
Øhhh hvis du har booket tid på baggrund af en retvisende annonce med tilhørende billeder og ikke ønsker at gennemføre aftalen vil det eneste rigtige da være, at sige det som det er og derefter at afregne det fulde beløb, da vedkommende jo har holdt sin del af aftalen... Alt andet virker da uanstændigt....

Du kan jo eventuelt spørge om hyrdetimen kan konverteres til en kop kaffe eller et spil ludo istedet - men hvorom alting er har hun jo afsat tid til netop dig.

Alternativt må du jo i forbindelse med din booking oplyse at du tager forbehold for, at der er den rigtige kemi mellem jer
Skrevet
Bukken skrev, for 19 timer siden:
Øhhh hvis du har booket tid på baggrund af en retvisende annonce med tilhørende billeder og ikke ønsker at gennemføre aftalen vil det eneste rigtige da være, at sige det som det er og derefter at afregne det fulde beløb, da vedkommende jo har holdt sin del af aftalen... Alt andet virker da uanstændigt....

Du kan jo eventuelt spørge om hyrdetimen kan konverteres til en kop kaffe eller et spil ludo istedet - men hvorom alting er har hun jo afsat tid til netop dig.

Alternativt må du jo i forbindelse med din booking oplyse at du tager forbehold for, at der er den rigtige kemi mellem jer

Enig - adfærden virker umoden og voldsomt upassende - og ikke mindst antallet af undskyldninger, som der findes på.

Helt ufattelig dårlig adfærd, som ikke hører sig til i det her game.

Pigerne afsætter tid til et besøg - det er jo ikke sandt, når der skrives #justwokeuplikethis - og der blokeres tid til dig og ikke en anden - og så vil du bare vende om med en skør undskyldning.... 

Det er ikke okay - og det svarer jo til et aftalebrud, hvis vi skal tage det mere juridiske islæt... 
Du kan jo heller ikke booke et hotel, du har set online - dukke op på hotellet, få nøglerne og så gå ned i receptionen og sige, at du ikke lige er i humør til det værelse i dag... 

#opførdigsomenvoksen

XoXo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.