Hop til indhold

Hvordan trækker man sig høfligt fra en aftale

Featured Replies

Skrevet

Hej alle, jeg har flere gange oplevet at de piger, som jeg besøgte ikke tændte mig, selvom deres billeder på annoncerne ikke var fake. Nogle erfaringer og tips til, hvordan man jeg forlade stedet fra start og uden sex med en god undskyldning og uden betaling?

Skrevet

Du er ærlig. Det ønsker jeg selv at pigen er, hvis jeg ikke er en type, hun vil være sammen med.
"Jeg beklager, jeg har spildt din tid, men jeg har ombestemt mig." Det er fair snak, og hvis du er über venlig, kan du jo give hende en seddel som undskyldning for ulejligheden.

Skrevet
Krislovekris skrev, 1 time siden:

Hej alle, jeg har flere gange oplevet at de piger, som jeg besøgte ikke tændte mig, selvom deres billeder på annoncerne ikke var fake. Nogle erfaringer og tips til, hvordan man jeg forlade stedet fra start og uden sex med en god undskyldning og uden betaling?

Du siger at de minder dig for meget om din søster, kusine, veninde eller eks. Og at det har du svært ved at abstrahere fra 

Det kan alle forstå ikke duer og ingen bliver sårede :)

Skrevet
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Du er ærlig. Det ønsker jeg selv at pigen er, hvis jeg ikke er en type, hun vil være sammen med.
"Jeg beklager, jeg har spildt din tid, men jeg har ombestemt mig." Det er fair snak, og hvis du er über venlig, kan du jo give hende en seddel som undskyldning for ulejligheden.

Den første del er jeg enig i, altid vær høflig og ærlig. 

Men den sidste del, er jeg ikke, for det giver ingen mening. For hvis billederne ikke stemmer overens med den pige du møder, så har hun jo spildt ens tid, det er nok muligt man er "'über venlig" men så lærer pigen jo heller ikke, at stoppe med at bruge uærlige billeder. :) 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 7 minutter siden:

Den første del er jeg enig i, altid vær høflig og ærlig. 

Men den sidste del, er jeg ikke, for det giver ingen mening. For hvis billederne ikke stemmer overens med den pige du møder, så har hun jo spildt ens tid, det er nok muligt man er "'über venlig" men så lærer pigen jo heller ikke, at stoppe med at bruge uærlige billeder. :) 

Han siger jo netop, at billederne ikke er fake.

Skrevet
Den lille frøken skrev, for 44 minutter siden:

Du siger at de minder dig for meget om din søster, kusine, veninde eller eks. Og at det har du svært ved at abstrahere fra 

Det kan alle forstå ikke duer og ingen bliver sårede :)

Lige i det tilfælde hvor billederne er ægte, er den undskyldning ikke helt gangbar. Han vidste jo at hun lignede…..

Men som andre skriver blot “jeg har ombestemt mig.”

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 38 minutter siden:

den sidste del, er jeg ikke, for det giver ingen mening. For hvis billederne ikke stemmer overens med den pige du møder, så har hun jo spildt ens tid, det er nok muligt man er "'über venlig" men så lærer pigen jo heller ikke, at stoppe med at bruge uærlige billeder. :) 

Hvem siger, hun bruger fotos der ikke stemmer?
TS skriver, "jeg har flere gange oplevet at de piger, som jeg besøgte ikke tændte mig, selvom deres billeder på annoncerne ikke var fake.". Der står intet om, at billederne er "uærlige", kun at TS ikke tænder på pigen, og det kan der være mange grunde til.
Hvis du ikke vil være et ekstra godt menneske, så lad være. Det står dig heldigvis frit for ;)

Skrevet
BrandMand09 skrev, for 35 minutter siden:

Det er den der med at læse hvad der rent faktisk står ift. hvad man tror der står :)

Skrevet
BrandMand09 skrev, for 35 minutter siden:

Ahh det kan jeg godt se, havde læst det forkert. Hiver lige fat i pudsekluden. 

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 6 minutter siden:

Hvem siger, hun bruger fotos der ikke stemmer?
TS skriver, "jeg har flere gange oplevet at de piger, som jeg besøgte ikke tændte mig, selvom deres billeder på annoncerne ikke var fake.". Der står intet om, at billederne er "uærlige", kun at TS ikke tænder på pigen, og det kan der være mange grunde til.
Hvis du ikke vil være et ekstra godt menneske, så lad være. Det står dig heldigvis frit for ;)

Sådan går det når de kære øjne, ikke helt er vågnet endnu. :) 

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 59 minutter siden:

Jeg tænder heller ikke på alle mine kunder der har været hos mig, men når jeg tænker hvis de har lyst/besluttet sig  til at være sammen med mig, vil jeg gøre mit bedst 

Skrevet
Krislovekris skrev, for 3 timer siden:

hvis du har bestilt tid, og pigen ikke bruger falske billeder, så er det vel ikke fair ikke at betale? Hun har sat tiden af til dig, og i virkeligheden intet forkert gjort - sandsynligvis endda sagt nej til besøg af andre. Det vil du vel ikke være bekendt bare at løbe fra?

Skrevet

Så længe man undlader at bestille tid, har man vel ikke forpligtet sig til ret meget andet end at sige hej. 
Vi skylder jo ikke hinanden en velbegrundet forklaring. 

Vi er veltrænede i at opfange skjulte signaler, især ved personligt møde. 
Da jeg havde klinikvagter hvor folk kunne komme ind fra gaden, var det ikke uset at folk ikke ønskede at blive når man hilste. Ikke så ofte måske, men det hændte da. 
For nogle af os mere eller mindre end andre. 
Vi som glædespiger bliver hurtigt gode til at "læse" gæster. 
Vi kan næsten altid mærke hvis I ikke har lyst til at blive. De få sekunder det tager at træde ind i rummet og få øjenkontakt er som regel nok til at vide om der er bid eller ej ;) 

Det nemmeste og rareste for os er nok blot "Jeg har ikke lyst alligevel" i en eller anden formulering. 
De fleste siger noget i retning af "Er det ok at jeg går igen?" hvis man i øvrigt selv som pige har en imødekommende og venlig attitude. 
Har hun ikke det, er det nok en uheldig formulering ligefrem at spørge om lov til at gå :D 
Undlad at tilføje "Det er ikke fordi der er noget galt med dig, men...." DET er ufedt, for det ER jo derfor. Det ved vi godt. 

Vi kan også ret hurtigt og nemt fornemme om det er en mand der bare drysser rundt fra den ene klinik til den anden bare for lige at se lidt hud og måske endda få os til at vrikke lidt med røven i håb om at vi kan sælge ham noget. DEM er der altså en del af. De fik ikke imødekommende og venlig attitude eller tilbud om at hilse på en kollega.

Dem der oprindeligt havde i sinde at blive, har en helt anden "aura". Der er det altså bedst bare at sige det som det er og ikke finde på underlige hvide/grå løgne. Vi HAR hørt dem allesammen rigtigt mange gange, og vi skal så ligesom lade som om vi er naive og levere pokerfjæs og måske hvide løgne tilbage. Det er bare akavet. 

De mest "veltrænede" af os forsøger at komme jer i forkøbet, ved at overtage styringen af dialogen. Det kunne være: 
"Det er ok hvis du har lyst til at tænke over det. Jeg er her indtil kl. 22 hvis du ombestemmer dig. Eller har du lyst til at hilse på min kollega i stedet? Hun er lige optaget, men jeg kan sende telefondamen ind til dig som ved hvor længe der går." eller noget lignende. 
Jeg kunne også godt finde på at stikke en hvid løgn som en slags "exit mulighed på et sølvfad" såsom: 
"Jeg er først klar om 10 minutter. Har du tid til at vente på det?" altså hvis jeg fornemmede at han ikke rigtigt havde lyst til at blive. 
Sommetider var det bare fordi folk er generte, og jeg tog fejl af hans signaler. Typisk med introverte mænd kan det være svært at kende forskel på over-begejstring og panik ;) 

Vær kortfattet og ærlig. Og sker det for jævnligt for dig (og andre medlæsere), så undlad at booke tid, så hun ikke evt. har afvist en anden og mister både pik og penge :wub:

De "undskyldninger" vi kender er alt for mange til at jeg orker at nævne alle. 
Men de to mest almindelige er:

"Min chef har lige skrevet og jeg skal på arbejde"
"Jeg har glemt mine penge ude i bilen" 
Den med søster/datter/mor/niece er også ret slidt, men måske den nemmeste hvis man SKAL ud i en hvid løgn.

Kærligst, Eva <3

PS: Hvad har I mænd lyst til at VI siger hvis vi ønsker at afvise jer?

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet

Eva Nadine, du skriver altså godt......

Eva Nadine skrev, for 48 minutter siden:

Typisk med introverte mænd kan det være svært at kende forskel på over-begejstring og panik

man ser det jo for sig..... selv som mand

og

Eva Nadine skrev, for 49 minutter siden:

PS: Hvad har I mænd lyst til at VI siger hvis vi ønsker at afvise jer?

:) :) vi har slet ikke lyst til at afvises..... men hvis det nu skal være, så vær ærlig med hvorfor. Det er mest fair for alle.

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Lige i det tilfælde hvor billederne er ægte, er den undskyldning ikke helt gangbar. Han vidste jo at hun lignede…..

Men som andre skriver blot “jeg har ombestemt mig.”

Ja ok det kan jeg godt se :lol:

Skrevet

Hele dit opslag virker mig mystisk.. Det eneste korrekte er da at give et plaster på såret og især hvis det er noget der ofte sker for dig.. Fordi så du jo klar over at risikoen foreligger.. Og ellers skal du nok bare lade være med at booke og kun komme ind fra gaden på de normale klinikker.. Så du ikke fortsætter med at tisse på folks sukkermad..

For en måneds tid siden havde jeg en gæst der, efter en halv times tid, sagde at han ikke mente jeg lignede mine billeder og jeg var nok hverken hans type eller han min type.. Jeg kunne, som Eva nævner, sagtens fornemme noget var off allerede da han kom ind af døren og hele situationen var bare akavet og mærkelig.. Jeg vælger selvfølgelig at give ham en del af pengene tilbage.. Det jo det mest korrekte.. 

Jeg kan som sådan ikke rigtig give dig råd til hvordan du snor dig udenom betalingen når alt egentlig er som lovet ved "accepten af købet".. Det svarer lidt til at købe en leverpostej, gå hjem og pakke den ud, gå ned i forretningen igen med den og sige "Jeg havde sku ikke lige lyst til leverpostej alligevel" og så forvente pengene tilbage.. De fleste piger møder gæsten i døren i undertøj derved sammenligningen med en udpakket leverpostej:lol:..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Hele dit opslag virker mig mystisk.. Det eneste korrekte er da at give et plaster på såret og især hvis det er noget der ofte sker for dig.. Fordi så du jo klar over at risikoen foreligger.. Og ellers skal du nok bare lade være med at booke og kun komme ind fra gaden på de normale klinikker.. Så du ikke fortsætter med at tisse på folks sukkermad..

For en måneds tid siden havde jeg en gæst der, efter en halv times tid, sagde at han ikke mente jeg lignede mine billeder og jeg var nok hverken hans type eller han min type.. Jeg kunne, som Eva nævner, sagtens fornemme noget var off allerede da han kom ind af døren og hele situationen var bare akavet og mærkelig.. Jeg vælger selvfølgelig at give ham en del af pengene tilbage.. Det jo det mest korrekte.. 

Jeg kan som sådan ikke rigtig give dig råd til hvordan du snor dig udenom betalingen når alt egentlig er som lovet ved "accepten af købet".. Det svarer lidt til at købe en leverpostej, gå hjem og pakke den ud, gå ned i forretningen igen med den og sige "Jeg havde sku ikke lige lyst til leverpostej alligevel" og så forvente pengene tilbage.. De fleste piger møder gæsten i døren i undertøj derved sammenligningen med en udpakket leverpostej:lol:..

@JenniferRomanticaJeg giver dig som sådan ret, men alligevel så  synes jeg godt nok, at der er forskel på en leverpostej og så dette "køb". Mit seneste besøg var på en veletableret klinik og jeg havde sat næsen op efter en "20-årig total-debuterende" dansk pige og betalte 1.300 kr for en halv times helt alm. sex. Helt fra starten så var hun bare slet slet ikke den pige jeg havde forventet. Jeg vil ikke lyde fornærmende, men hun lignede bestemt ikke naboens datter på 20. Nu var jeg faktisk kørt ret langt - og over en bro - for dette besøg og havde også den der følelse af, at det var svært at sige "pænt nej tak" lige i nuet, så jeg blev. Normalt har jeg ikke ligefrem erektions-problemer, men det blev umuligt at gennemføre et ordentligt samleje her. Jeg tændte slet ikke på hende og skuffelsen var nok også malet i mit ansigt :lol:.  Jeg ved også godt, at der helt naturligt ofte er skruet op for teksten i annoncerne, men om hende her stod der "jomfrustram" (ikke at jeg havde forventet lige det) og hun var så lidt stram som man kan være. 

Skrevet
niskanen skrev, for 4 minutter siden:

@JenniferRomanticaJeg giver dig som sådan ret, men alligevel så  synes jeg godt nok, at der er forskel på en leverpostej og så dette "køb". Mit seneste besøg var på en veletableret klinik og jeg havde sat næsen op efter en "20-årig total-debuterende" dansk pige og betalte 1.300 kr for en halv times helt alm. sex. Helt fra starten så var hun bare slet slet ikke den pige jeg havde forventet. Jeg vil ikke lyde fornærmende, men hun lignede bestemt ikke naboens datter på 20. Nu var jeg faktisk kørt ret langt - og over en bro - for dette besøg og havde også den der følelse af, at det var svært at sige "pænt nej tak" lige i nuet, så jeg blev. Normalt har jeg ikke ligefrem erektions-problemer, men det blev umuligt at gennemføre et ordentligt samleje her. Jeg tændte slet ikke på hende og skuffelsen var nok også malet i mit ansigt :lol:.  Jeg ved også godt, at der helt naturligt ofte er skruet op for teksten i annoncerne, men om hende her stod der "jomfrustram" (ikke at jeg havde forventet lige det) og hun var så lidt stram som man kan være. 

Men nu der jo her snak om at manden fortæller at pigerne faktisk ligner sine billeder og at han ikke føler sig snydt:P..

Jeg er med på at hvis man snyder med sine billeder så må man forvente at folk gå igen i døren..

Skrevet

Jeg har heldigvis aldrig oplevet nogen vende i døren. Trods for jeg ikke har ansigt på billederne. Men har et par gange oplevet mænd, hvor vi er begyndt, med andre ord tøjet er pillet af og nogen gange har jeg også nået at sutte lillemand stiv. Når så selv akten skal igang bliver de helt forkerte i ansigtet og har lige pludselig fået for dårlig samvittighed overfor hende derhjemme til at kunne gennemføre selve samlejet. Der er altså ingen penge retur. Jeg plejer at kalde det dyre lærepenge. Min tid er afsat, en del af ydelsen er givet og ikke mig der nægter at levere varen. Så det er bare ærgerligt for dem. Men flot @JenniferRomantica at du er så storsindet at give noget af beløbet tilbage. 
Jeg har så også nået at tydeligt signalere imgen penge retur inden de har nået at spørge. Og aldrig været diskussion om det. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 11 minutter siden:

Min tid er afsat, en del af ydelsen er givet og ikke mig der nægter at levere varen. Så det er bare ærgerligt for dem.

Det er jo også fair. På den ene eller anden måde lever vi jo alle af at sælge vores tid, og den tid der er booket, skal der jo betales for. I virkeligheden burde den jo ikke være længere

Skrevet

I mine snart 8 år, så har jeg kun oplevet 2 mænd gå igen. Den første sagde det sikkert meget anvendte: "jeg har glemt mine penge i bilen" (det vidste jeg jo godt ikke var sandt) Han var dog så høflig 10/15 min senere at skrive til mig at han havde fået kolde fødder, det kunne han bare ikke sige face to face. Den anden kom med en forklaring om at han ikke kunne lide atmosfæren i lokalet. Den studsede jeg godt nok noget over for det var en underlig forklaring synes jeg, men fred være med det. 

Så har der igennem tiden været nogle behandlinger JEG har stoppet undervejs, simpelthen fordi det slet ikke fungerede, men her skal det også være rimelig håbløst før jeg siger stop og det sker måske 1 - 2 gange om året, men så siger jeg det som det er og hvad jeg ser der er galt. Disse mænd er oftest (vil jeg sige), slet ikke afklaret med det der skal forgå. 

Sidst men ikke mindst, så er der fra tid til anden nogle sessions hvor jeg godt kan mærke at kemien ikke lige er der, men jeg prøver at få det bedste ud af det og tage resten som det kommer. Synes jeg ikke kemien var der fra MIN side, så vil de få det at vide såfremt de senere skriver til mig igen for en ny aftale

Jeg vil foreslå dig at sige det som det er: Du har fortrudt og giv hende en seddel som "sign of good will" Hun vil nok være ærgerlig uanset hvad du siger, men regn med at det koster dig lidt hver gang du siger pænt nej tak selvom pigen fint lever op til billederne. Hvis ikke kemien er der, så er den der bare ikke. Men at gå uden at give hende noget som helst for sin ulejlighed, ville i min optik absolut ikke være i orden.

Redigeret af Malle Magic Massage

Skrevet
Mook skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænder heller ikke på alle mine kunder der har været hos mig, men når jeg tænker hvis de har lyst/besluttet sig  til at være sammen med mig, vil jeg gøre mit bedst 

Det er også fair nok. Det er et personligt valg, og har du det godt med det, så er det jo fint. Der jeg gerne vil hen, er, at hvis pigen har det dårligt over at være sammen med mig, eller helst var fri, så er det bare at sige det, så går jeg igen, og alt er ok :)

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 21 minutter siden:

Det er også fair nok. Det er et personligt valg, og har du det godt med det, så er det jo fint. Der jeg gerne vil hen, er, at hvis pigen har det dårligt over at være sammen med mig, eller helst var fri, så er det bare at sige det, så går jeg igen, og alt er ok :)

Det er jeg helt med på hvad du mener, derfor synes jeg godt om dette “ Hvis du ikke vil være et ekstra godt menneske, så lad være. Det står dig heldigvis frit for ;)

Jeg tænkte det samme som dig, når det opstår den situation hvor jeg åbner døren for kunden - og når han ser lidt forvirrende ud, er jeg altid den person som spørger “ vil du blive eller ud “ ? Fordi, det jeg synes at mine billeder er ikke blevet lavet af fotoshops overhovedet, derfor er altid et tip fra mig at når man skal/vil booke min tid skal man være mere end 100% sikker på inden man begynder at skrive til mig. 

Redigeret af Mook

Skrevet

Jeg skal ærligt indrømme at på klinik skete det mere end en gang at manden lige havde glemt pungen eller skulle stille parkeringsuret..

I mit virke som privat/diskret er det sket 2 gange.. Den ene gang var som beskrevet tidligere hvor gæsten efter ca halvdelen af tiden valgte at afbryde og den anden gang var det en ældre mand der kom ind, lånte toilettet, efter pengene var betalt, og efter toiletbesøget beklagede han men hans moral var genopstået under toiletbesøget og han kunne simpelthen ikke så jeg fandt pengene frem igen men han mente bestemt jeg skulle beholde dem selvom jeg havde det dårligt med det..

Ærligt så havde jeg følt jeg snød manden der gik efter halvdelen af tiden hvis jeg ikke havde givet ham nogle af pengene tilbage.. Og oplevelsen har faktisk sat fast i mig i noget tid efter fordi jeg faktisk ALDRIG har fået at vide at jeg ikke lignede mine billeder.. Der er jeg nok bare for blød og burde have tænkt "Det aldrig sket for mig før så jeg har svært ved at forstår dine grunde":ph34r:..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.