Hop til indhold
pussyhunter

Inga - good or bad?

Recommended Posts

jamen så poster du da bare det link.. :-P :-P

ja, ja  - ellers også gør jeg ikke, hvis noge har besøgt Inga indenfor de sidste dage eller uger kan de såmænd nok huske det. Og måske endda være behjælpeligt. Ellers er det i sin såre enkelthed nok at skrive Inga i søgefeltet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså pussyhunter, hvad er det du tror der er ændret i forhold til de anmeldelser der er lagt så sent som i efteråret? Tror du hun har fået et ekstra bryst? Horn i panden? Eller at hun er begyndt at gå med voksenble? Helt ærligt, det er en yderst velanmeldt dame, og nu beder du om mere info som du formentlig ikke bruger til et klap alligevel, for hvis du var seriøs med at besøge hende, så havde du allerede gjort det på basis af de eksisterende anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså pussyhunter, hvad er det du tror der er ændret i forhold til de anmeldelser der er lagt så sent som i efteråret? Tror du hun har fået et ekstra bryst? Horn i panden? Eller at hun er begyndt at gå med voksenble? Helt ærligt, det er en yderst velanmeldt dame, og nu beder du om mere info som du formentlig ikke bruger til et klap alligevel, for hvis du var seriøs med at besøge hende, så havde du allerede gjort det på basis af de eksisterende anmeldelser.

Altså dear sweet - måske et bryst i panden....

Forstår sådan set godt dit brok, men pointet er, at der i den seneste anmeldelse var dømt alt fra 10 til minus 3 - og med minus tre var der en kropslig beskrivelse, der ikke ligefrem var lokkende -  plus mindre pæne ord om Ingas psykiske tilstand.

Det er såmænd blot det, jeg nu forsøger at få opklaret. Eftersom alle er enige om, at hendes billeder er fake.

Og især fordi  jeg i går pludselig ser, at en af mine foretrukne brune værtinder på Hvidovrevej lige overfor S-toget skrev ”sidste chance".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså, du bliver nok nødt at opleve hende selv. Anmeldelserne om Inga er en god symbol for hvor forskellige vi faktiskt er. Jeg kan f.eks. ikke forstå hvad som fejler med hendes krop og udseende??Ikke helt ung og ikke vidunderligt smuk. Men heller ikke gammel og grim. Og jeg syntes - som de fleste andre - at hendes øvelser med Tour d'Eiffel var meget interessante. Imens resten af øvelserne var fundamentalt uinteressante. For mig. 

Hun koster jo ikke kassen, så prøv selv og fortæl bagefter hvad du syntes.

Ikke...?

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...