Hop til indhold

Maja – MajajaJAjA - på Pussy Galores

Featured Replies

Skrevet

Jeg indrømmer – at jeg tvivlede – OG den blev bogstavelig talt blæst VÆK ….  – og mine ben ryster stadig efter mødet med Maja – OG, nej jeg tager ikke pis på nogen. Jeg var sammen med min første GP, da jeg var 18 og siden er det jo blevet til lidt flere – derfor synes jeg; det er imponeret; at besøget hos Maja kommer til at ligge som en af de bedste oplevelser overhovedet for mig.

Til dem som ikke kender stedet: Pussy Galores flyttede fra Frederiksberg til Lyngbygvej … og dermed uden for mit nærområde, derfor har jeg slet ikke været der før i mandags. Jeg havde måske også forestillet mig et stort neonskilt – men, og det burde jeg selvfølgelige have tjekket for lang tid siden, var  det selvfølgelig ikke – indgang til de himmelske piger, er faktisk meget diskret. Det er så meget diskret, at jeg måtte være sikker på, at det var butiksdøren direkte fra gaden, derfor ringede til den søde receptionist; og er det er det; godt fundet på!.  MEN, gå til venstre på vej ud – medmindre, du skal med bussen.

Maja:  – jeg mangler faktisk ord – men prøver – alle kan se billederne og de er retvisende – MEN, det bedste er jo, når ansigtet faktisk er smukkere – Maja, har de smukkeste og mest sexede blå øjne overhovedet samt de hedeste læber – totalt vildt. Jeg skrev, at billederne er retvisende, i høj grad – men læg nogle tattoos til – dog, synes jeg, at det gør Maja endnu mere smukkere og … især sexet. (Selvom, jeg nok ikke er til den slags). Udover det utrolige smukke ansigt – så, har hun også et par smukke, lækre, STORE bryster – det er jeg normalt ikke til – men, her forenes alt i det perfekte - synes jeg.

Jeg havde bestilt en time (2100) og fik også talt mig frem til lidt blidt dominans til hende (600) som er min yndlings-tilvalg. (Ja, det lyder måske af meget – heldigvis har jeg også lidt mere at bruge af) Og, det er faktisk det bedste; for Maja er pleasner -typen, som tålmodigt hører på ens ønsker MEN også kan sige ja eller nej – det var simpelthen så himmelsk.

Jeg har simpelthen lyst til at gå lidt mere i detaljer, hvad angår selv … sex! Men, så bliver det måske til den vulgære side – alligevel; hendes kusse var total velsmagende, lækker røv – store bløde bryster – jamen, altså, at se ind i hendes smukke og sexede øjne under blow – Wow-Wow. Det var bare så super frækt …

Jeg vil virkelig gerne dele den fantastiske oplevelse med nogen / jer – så jeg håber, I tager godt imod min beskrivelse …

Kan godt læse af min egen tekst, at den er ekstrem positiv – men, dog, det var det jeg oplevede. Jeg vil komme igen – og det er faktisk sjældent, at jeg gør. 

Igen – det var bare overraskende fantastisk og vildt.

Tak til Maja ...

Redigeret af Mega Happy

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Er det samme Maja som på Sexy Club (billederne er ihvertfald identiske)?

http://www.sexyclub.dk/girls/maja5/index.php

Med så positive ord vil jeg meget gerne besøge hende også!

Optræder du evt i bikini, Emma Maja?

Skrevet

Var forbi Maja i dag og kan kun sige Wow!

Hun røg lige ind på min favorit liste<3

Skrevet
Johntran skrev, for 19 timer siden:

Var forbi Maja i dag og kan kun sige Wow!

Hun røg lige ind på min favorit liste<3

er brysterne ægte?

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 38 minutter siden:

er brysterne ægte?

Nej :D Hvordan man kan være i tvivl efter at have nydt de fine billeder

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 2 timer siden:

er brysterne ægte?

De har fået noget hjælp. Men de er dejlige. Slet ikke for hårde:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.