Hop til indhold
Naboen

Tanker der trænger sig på

Recommended Posts

Januar er nu godt 20 dage gammel og jeg syntes faktisk at jeg har fået min del af årets normale slag som det jo normalt giver , men det havde måske ikke lige behøve same sig på årets første 15-16 dage.
jeg skal nok lade være med at komme ind på alt sammen , men lad os bare sige at det indtil videre har kostet mig 40 K , aflyst rejse og et knækket ribben ..
Men så er vi også ligesom igang ikke :)

Nå men , har jo lidt ekstra tid i dag da der ikke er nogle planer, hvilket der så også gør at der kommer nogle tanker, sikkert kombineret med den dårlige start på året :)

Har et lille spørgsmål og det er jo hoved sagligt jer skønne GP´er jeg ønsker svar fra , men er der andre der har erfaringer , så bare fyr løs.

NU er det sådan at jeg er en velvoksen herre , jeg har rundet de 50 og rammer ikke lige de 180 cm , men er lidt under , min fysiske fremtoning er der nogen der vil kalde buttet , andre vil kalde mig fed , jeg selv siger ..  jeg er kraftigt overvægtig.

Men hvordan forholder det sig med jer GP´er , hvad har i af tanker om en "Gæst" der kommer og ikke lige fremstår som et fysisk Pragt eksemplar , kan i stadig nyde tiden med gæsten , er lysten til at Betjene denne gæst lige stor som hvis det er den veltrænede gæst der kommer ? 

Skal ærligt indrømme at min tvivl gør,  at det nogle gange afholder mig fra at besøge jer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kun 1 ting der tæller din tegnedreng -hvis du er "loaded with cash"  -så er de "skønne GP" fuldstændigt ligeglad med din fysiske fremtoning...  Såfremt du ikke er velsoigneret, og spiller idiot kan det godt være det kræver lidt ekstra cash... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest henlan

Min høje alder og triste fysiske fremtoning afholdt mig fra at besøge GP'erne i mange år, men da jeg endeligt fandt modet for nyligt, blev jeg forbavset over, hvor godt pigerne tog imod mig. Mon ikke din personlighed er det vigtigste i den forbindelse? Alder er i alt fald ikke nogen hindring, så vidt jeg har forstået telefondamerne, der hvor jeg kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har spurgt et par af pigerne på nogle af mine første besøg om lidt af det samme i hyggetiden efter sexen og før tiden løb ud. Er nemlig heller ikke ligefrem guds gave til kvindekønnet rent fysisk. Er ikke overvægtig, men ligner en lasket datalogistuderende, som burde være spærret inde på DTU for bestandig. 

Det korte af det lange: Tror de fleste piger er meget lidt interesserede i deres kunders ydre. Det der prioriteres er at man:

1) Er velsoigneret

2) Er høflig

3) Er punktlig og overholder aftaler

4) Betaler ved Kasse 1 og ikke prutter om prisen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 2300Amar

Nu siger jeg noget, som jeg ikke mener så hårdt .

Hvordan skulle andre kunne lide dig/tænde på dig - når du tydeligvis ikke bryder om dig selv og banker dig selv oven i holdet ?

Man dig op og sig til dig selv jeg er sku god nok som den jeg er !

Tror selv på skønhed kommer indefra, så arbejde lidt på at blive bedre til at elske dig selv, så kommer det andet af sig selv .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 37 minutter siden:

Januar er nu godt 20 dage gammel og jeg syntes faktisk at jeg har fået min del af årets normale slag som det jo normalt giver , men det havde måske ikke lige behøve same sig på årets første 15-16 dage.
jeg skal nok lade være med at komme ind på alt sammen , men lad os bare sige at det indtil videre har kostet mig 40 K , aflyst rejse og et knækket ribben ..
Men så er vi også ligesom igang ikke :)

Nå men , har jo lidt ekstra tid i dag da der ikke er nogle planer, hvilket der så også gør at der kommer nogle tanker, sikkert kombineret med den dårlige start på året :)

Har et lille spørgsmål og det er jo hoved sagligt jer skønne GP´er jeg ønsker svar fra , men er der andre der har erfaringer , så bare fyr løs.

NU er det sådan at jeg er en velvoksen herre , jeg har rundet de 50 og rammer ikke lige de 180 cm , men er lidt under , min fysiske fremtoning er der nogen der vil kalde buttet , andre vil kalde mig fed , jeg selv siger ..  jeg er kraftigt overvægtig.

Men hvordan forholder det sig med jer GP´er , hvad har i af tanker om en "Gæst" der kommer og ikke lige fremstår som et fysisk Pragt eksemplar , kan i stadig nyde tiden med gæsten , er lysten til at Betjene denne gæst lige stor som hvis det er den veltrænede gæst der kommer ? 

Skal ærligt indrømme at min tvivl gør,  at det nogle gange afholder mig fra at besøge jer :)

... nogle af mine bedste orgasmer med mænd i det her regi, har haft lidt godt på siden. Det kan virkeligt noget. (jeg skal ikke specificere, hvad det præcis er, meeeeeeeeeeen...) :rolleyes::rolleyes:B)
Så jeg har sjældent haft forbehold, ærligt talt. (Eneste ønske jeg har haft, har været ærlighed omkring de fysiske aspekter, så jeg var forberedt inden ankomst).

Xoxo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, 1 time siden:

jeg er kraftigt overvægtig

Kære @Naboen

Jeg synes ikke du er på nogen måde overvægtig :wub:

Men hvis du selv synes det, er det en god ide at skrive og spørge pigerne først før du møder op. 

For mig vil jeg altid give alle kunder den samme respekt <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

så er de "skønne GP" fuldstændigt ligeglad med din fysiske fremtoning

Det passer simpelt hen ikke. Selvfølgelig gør det en forskel, hvordan man ser ud. Men det betyder endnu mere hvordan man opfører sig.

Naboen skrev, for 2 timer siden:

Betjene denne gæst lige stor som hvis det er den veltrænede gæst der kommer ? 

Hvis du vælger en "prof", dvs. en der har været i gamet i et stykke tid, og som har god omtale, så afhænger det mest af at du selv opfører dig ordentligt - er soigneret, når du møder frem, smiler - eller fortæller at du er nervøs - lytter til, hvad hun forklarer dig (fx hvis hun ikke bryder sig om at fingre allevegne osv.) og forklarer, hvad det er for en slags oplevelse, du søger. Så skal det sagtens gå godt. Måske vil en superlækker fyr alligevel få en bedre oplevelse, men sådan er det også hos frisøren - men klippet bliver i begge.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke det ligefrem står i annoncen, så spørger jeg altid om det er ok at jeg er overvægtig, langt de fleste siger ok for det.

Jeg har prøvet én gang, hvor jeg tydeligt kunne fornemme at hun slet og ret ikke brød sig om mig og det skal jeg ikke prøve igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Måske vil en superlækker fyr alligevel få en bedre oplevelse

Det tror jeg ikke er sikkert.

En glædespige fortalte mig en gang at hun ikke har den bedste sex med unge toplækre fyre - mange af dem er simpelthen for selvoptagne.

Så hun ville hellere have en fed end en selvfed. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sådan I privaten en selverklæret "chubby chaser".. Som I alle andre aspekter af mit liv og min omgang med andre mennesker så er det personligheden der betyder noget.. Tungere mænd, eller mænd der af andre grunde ikke passer ind i skønhedsidealet, de har som regel været nødt til at udvikle en personlighed for at komme frem i livet og har ikke haft muligheden for at bare kunne "køre det hele" på udseendet.. 

Jeg kan virkelig bare rigtig godt lide den måde store mænd elsker mig på og den måde de faktisk arbejder for at et forhold fungerer.. 

Så jeg har intet imod overvægtige mænd hverken ældre eller yngre.. Hellere det end den 25 årige med vaskebrættet faktisk.. Jeg ved også at den ydelse jeg leverer er bedre fordi jeg er mindre selvbevidst og mere i øjeblikket.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Det kun 1 ting der tæller din tegnedreng -hvis du er "loaded with cash"  -så er de "skønne GP" fuldstændigt ligeglad med din fysiske fremtoning...  Såfremt du ikke er velsoigneret, og spiller idiot kan det godt være det kræver lidt ekstra cash... 

Det du siger er, at man kan betale sig fra at være svært overvægtig, usoigneret og idiot?

Er det dine personlige oplevelser du beskriver?

@Naboen jeg er en af de piger som har brug for både billede af og en tlf snak med gæsten inden jeg laver en aftale, for jeg skal kunne se mig selv visualiseret være intim med ham før jeg kan tage stilling til om vi skal mødes. 

Jeg afviser at lave aftale med en gæst der er svært overvægtig og det gør jeg af både manglende tiltrækning og mit eget helbred (jeg er ikke gifted med særlig stabile hofter så en bred mand kan simpelthen give mig hofteskred).

Buttet, kraftig, svært overvægtig, det er alt sammen en subjektiv betragtning (og nogle mænd synes at 175 cm og 105 kg er normal vægtig) men det skal ikke afholde dig fra at besøge en sød GP <3.

Forbered hende på din fysik, så i ikke går fejl af hinanden :)

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
2300Amar skrev, for 4 timer siden:

Nu siger jeg noget, som jeg ikke mener så hårdt .

Hvordan skulle andre kunne lide dig/tænde på dig - når du tydeligvis ikke bryder om dig selv og banker dig selv oven i holdet ?

Man dig op og sig til dig selv jeg er sku god nok som den jeg er !

Tror selv på skønhed kommer indefra, så arbejde lidt på at blive bedre til at elske dig selv, så kommer det andet af sig selv .

Nu er det ikke sådan at jeg ikke kan lide mig selv som du nu siger så pænt :) 

Jeg ved hvad jeg står for , jeg ved at mit sind bringer mig ret langt i forhold til dates og lign , nu var det ene og alene den fysiske fremtoning jeg tænkte på og nej der er jeg ganske rigtigt ikke tilfreds, men dén del arbejdes der på. 
Jeg går selv meget op i at behandle alle med respekt , jeg går meget op i at mine venner og gæster føler sig godt tilpas i mit selskab og opfører mig ordentligt . 
så måske jeg kan sige jeg er 75 % tilfreds ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 3 timer siden:

Kære @Naboen

Jeg synes ikke du er på nogen måde overvægtig :wub:

Mook har du mødt personen, for jeg har læst hans indlæg 3 gange nu, og han skriver intet om hvad han vejer, så hvordan kan du skrive han ikke er overvægtig, med mindre du kender ham ?

Specielt når han selv betegner sig som kraftig overvægtig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tømreren skrev, for 43 minutter siden:

Mook har du mødt personen, for jeg har læst hans indlæg 3 gange nu, og han skriver intet om hvad han vejer, så hvordan kan du skrive han ikke er overvægtig, med mindre du kender ham ?

Specielt når han selv betegner sig som kraftig overvægtig.

Den kan jeg så godt svare på.. 

Ja , Mook har mødt mig mere end én gang og hun fik mig ikke til at føle jeg var for stor , vægtmæssigt :) 

Det var sådan et generelt spørgsmål jeg stillede for at spore mig ind på om hvordan den generelle holdning er :) 

gudskelov er der forskellige meninger og det skal der også være plads til , for det er stadig en sexuel akt imellem to mennesker , betaling eller ej :) 

Redigeret af Naboen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Naboen skrev, for 5 timer siden:

Der er nogen svar man selv må finde på basis af den måde omgivelserne behandler en.  Besøg nogle de GPér  som du nogengange afholder dig fra at besøge. Lyt fra efter til dine mavefornemelse, føltes det godt, blev du behandlet pænt, blev der udvist interesse for dig, ja så er alt vel som det skal være

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tømreren skrev, for 57 minutter siden:

Mook har du mødt personen

Ja, jeg har mødt ham to gange.

Og sidste gang vi sås hinanden, var han min perfekt fremtid mand til mig:wub::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

ÅRhhhhhh  altså <3
Tusinde tak for de søde ord 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 11 minutter siden:

Og sidste gang vi sås hinanden, var han tæt på min perfekt fremtid mand til mig:wub::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 11 minutter siden:

Hej Mook,

Er du så stoppet?

Jeg kan ikke finde din annonce.

Vh. Jens

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jensen skrev, for 1 minut siden:

Hej Mook,

Er du så stoppet?

Jeg kan ikke finde din annonce.

Vh. Jens

Nej, jeg stopper ikke - ikke før…. 
Jeg er på i morgen hvis ellers du tør;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Er ikke helt klar over hvorfor du interesserer dig for gp'er menninger om dit udseende, det dig som køber et samvær af hende, ikke omvendt.

Det som interesserer dem mest er penge, respekt, penge, hygiejne, og penge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...