Hop til indhold

Ganda i Vejle??

Featured Replies

Skrevet

Er det nogen der har været her? https://annoncelight.dk/showad/351607

Har skreven lidt med hende -og hun lyder lovende... kan ikke finde noget på hende. Så jeg tænker jeg ville tag en for holdet -en af dagende... medmindre nogen har haft dårlig oplevelser der på Vardevej 54 Kælderen. 

Det har lige været brænd der d.13. fortæller google.

Skrevet

Hej jeg har ikke været forbi hende i Vejle men hun var tidligere i Kolding under navnet Manao, måske du kan finde hende der. 

Jeg husker hende som ganske køn men ikke nogen speciel ophidsende oplevelse, det skal dog ikke tages som en kritik og jeg er selv ganske tændt på et besøg igen. 

Mht.  til stedet i Vejle er det et dejligt sted at komme til og såmænd også hyggelig nok, der har været et par andre "modne" thai'er der som jeg har besøgt. 

Branden der kender jeg ikke til, men der var en ganske solid og af ældre dato, radiator i rummet :huh:

Skrevet

Som Herrrman skriver så har hun huseret i Vejle før, måske starten af 2020 sammen med Meena på Havnegade.

Søg på Manao så kommer der en del frem

Redigeret af Max Power

Skrevet
Max Power skrev, for 20 timer siden:

Søg på Manao så kommer der en del frem

Så må hun være sur, for det er LIME på Thai.

Finder selv ud :)  :)  :) 

/Jyden

Skrevet
  • Author
Jyden33 skrev, for 4 timer siden:

Så må hun være sur, for det er LIME på Thai.

Finder selv ud :)  :)  :) 

/Jyden

-Jamen du har sguda ret -hun var (måske det er det jeg kan med kvinder som hende) blev pisse sur -selv om jeg er ærke fynbo.

-billederne i annoncen er muligvis af hende -men så er de 10-20år gamle. 

Jeg havde booket fp 1time til 1.200kr. på sms på dansk -damen butikken forlangte 1.500kr. og forstod ikke dansk. Men efter lidt betænkningstid blev hun så enig med sig selv om -det godt kunne blive til de 1.200kr.

Da jeg så spurte til billederne i annoncen var af hende, og om hvor længe siden der var de var blevet taget -peget hun på døren -og sagde "you can go if you want" min mavefornemmelse var ikke til, at jeg skulle noget som helst med hende -så jeg sagde "thank's" og daffede lige så stille ud af døren igen;-)

Kvinden i butikken har små bryster -i annoncen står "har store bryster"  og "Jeg altid er her for at give dig den bedste oplevelse" og "Jeg glæder os til at se dig" og "Billeder er ægte"  Jeg følte mig ikke så velkommen og fik nok den bedste oplevelse med hende da hun sagde jeg kunne gå;-)

Jeg havde ellers set frem til en dejlig søndagstur til Vejle med en hyggestund inde jeg smuttede hjem igen -det fik jeg da på ingen måde med den sure mokke der! Men men Men -intet er så skidt, at det ikke er godt for noget... -lidt længer inde af Vardevej var så en anden der var lidt mere venlig stemt;-) Så jeg fik min hyggestund der i sted;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.