Hop til indhold
Guest Sisse

En beklagelse.

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg havde for en rum tid siden en gæst hvor vi gik til makronerne. Og blandt andet gik til den op af en væg. I den forbindelse fik vi raget væguret ned og da jeg tog det op var tiden løbet fra os. Så vi fik pludselig meget travlt.

Jeg opdagede så senere på dagen at uret stod 5-6 min foran og satte det herefter korrekt. Men blev selvfølgelig ked af at have afsluttet et besøg i hast uden grund. Jeg troede det skyldes at vi havde raget uret ned i kampens hede.

for ikke så længe siden opdager jeg igen at uret går forkert og stiller det igen.

og dælme om den ikke er gal igen i mandags.

Problemet er at jeg først har opdaget dette op af dagen og jeg er ked af hvis nogen føler sig snydt for tid.

heldigvis har jeg for vane at glemme tiden så den løber ofte fra mig. Men jeg håber virkelig ikke der sidder nogle der ude som føler sig snydt.

Jeg lover at jeg fremover kontrollere uret hver gang inden vagt start.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne jo overveje at lade gæsterne betale pr. minut - jo flere minutter gæsten vælger at bruge - jo mere tjener du  :wink:  - nærmest ligesom et taxameter og som forhåbentligt går præcist

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jernet. Ja det kunne jeg. Men da jeg kun tager imod ved tidsbestilling har jeg desværre ikke den luksus at kunne lade tiden flyve for meget. Til gengæld er der ingen ventetid og man er sikker pp at man har en aftale.

Jeg er nød til at have tid til et bad. Og rengøring af værelset. Samt en pause. Og jeg har en forpligtelse til at være klar og frisk til den næste gæst kommer på besøg. Så det kan være svært at udvide tiden på dagen hvis jeg har en aftale senere. Men man kan jo altid spørge. Det skader ikke.

der er fordele og ulemper ved alle former for hvordan pigerne gør tingene. Jeg har valgt tidsbestilling af diskretionshensyn. På den måde møder man aldrig andre gæster i døren og kommer aldrig til at vente på gaden.

også skal man huske på at uret altså ikke kun er til for vores skyld. En stor del af vores gæster har altså et forklaringsproblem hvis ikke de er tilbage ved deres tlf/hjemme på givet tidspunkt. Og jeg vil ikke have en alarm til at stå og bimle og bamle....

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jernet. Ja det kunne jeg. Men da jeg kun tager imod ved tidsbestilling har jeg desværre ikke den luksus at kunne lade tiden flyve for meget. Til gengæld er der ingen ventetid og man er sikker pp at man har en aftale.

Jeg er nød til at have tid til et bad. Og rengøring af værelset. Samt en pause. Og jeg har en forpligtelse til at være klar og frisk til den næste gæst kommer på besøg. Så det kan være svært at udvide tiden på dagen hvis jeg har en aftale senere. Men man kan jo altid spørge. Det skader ikke.

der er fordele og ulemper ved alle former for hvordan pigerne gør tingene. Jeg har valgt tidsbestilling af diskretionshensyn. På den måde møder man aldrig andre gæster i døren og kommer aldrig til at vente på gaden.

også skal man huske på at uret altså ikke kun er til for vores skyld. En stor del af vores gæster har altså et forklaringsproblem hvis ikke de er tilbage ved deres tlf/hjemme på givet tidspunkt. Og jeg vil ikke have en alarm til at stå og bimle og bamle....

jeg tænker en vagtpige ville være til stor hjælp for dig sisse smiler.... Hun skulle ikke banke på døren, men ordne dit værelse osv mens du får dit bad og lige holder en pause... Jeg synes det er en skøn hjælp og også smadder hyggeligt smil. Knus kram Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde for en rum tid siden en gæst hvor vi gik til makronerne. Og blandt andet gik til den op af en væg. I den forbindelse fik vi raget væguret ned og da jeg tog det op var tiden løbet fra os. Så vi fik pludselig meget travlt.

Jeg opdagede så senere på dagen at uret stod 5-6 min foran og satte det herefter korrekt. Men blev selvfølgelig ked af at have afsluttet et besøg i hast uden grund. Jeg troede det skyldes at vi havde raget uret ned i kampens hede.

for ikke så længe siden opdager jeg igen at uret går forkert og stiller det igen.

Problemet er at jeg først har opdaget dette op af dagen og jeg er ked af hvis nogen føler sig snydt for tid.

heldigvis har jeg for vane at glemme tiden så den løber ofte fra mig. Men jeg håber virkelig ikke der sidder nogle der ude som føler sig snydt.

En ægte GFE-pige kigger aldrig på uret. Hvis hun altså har et.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sisse

Prøv og skifte batterierne (på uret ) de plejer tit og være årsag til problemer som dit.

the rider

Hej Rider & Sisse,

Hvis det er batteriet der er ved at "tabe pusten", så begynder uret at gå langsommere og langsommere.. ikke hurtigere og hurtigere :-)

Så fejlen skal nok findes I at uret falder for tit på gulvet - af forskellige årsager... ;-)

Uret fejlede ikke noget inden "første nedrivning"? *S*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

X. Du har fuldstændig ret. For en ægte GFE pige får altid besøg af ægte gentlemens som gør det for hende.

Rigtige mænd ved nemlig Hvordan man behandler kvinder og kender sin besøgstid. Og ville aldrig gøre en kvinde forlegen ved at hun bliver nød til at afbryde deres samvær. Så derfor har GFE piger et ur et eller andet sted i rummet som alle disse gentlemens kan kigge på ind i mellem....

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauv! Siger jeg bare.

Når sådan møbler og indretning bliver ødelagt af fælles gymnastik, så er der dobbelt thumbs up!

Og så er vi tilbage den til lovede københavn tur :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Plaskeren. En kbh tur ser ud til at have lange udsigter desværre.

Jeg er ikke så meget for bordellerne og bryder mig ikke om at skulle tage imod besøg på et hotel. Jeg trives bedst i rolige og diskrete omgivelser. Så jeg har endnu ikke kunnet finde et egnet sted hvor jeg kan være. Men lykkedes dette lover jeg at komme en tur over til jer.

line. Tak for krammer og knus og sender lige lidt tilbage igen. Jeg har altid en vagt pige med mig. Men jeg har det bare bedst med selv lige at gå tingene efter så alt er som jeg vil have det.

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plaskeren. En kbh tur ser ud til at have lange udsigter desværre.

Jeg er ikke så meget for bordellerne og bryder mig ikke om at skulle tage imod besøg på et hotel. Jeg trives bedst i rolige og diskrete omgivelser. Så jeg har endnu ikke kunnet finde et egnet sted hvor jeg kan være. Men lykkedes dette lover jeg at komme en tur over til jer.

line. Tak for krammer og knus og sender lige lidt tilbage igen. Jeg har altid en vagt pige med mig. Men jeg har det bare bedst med selv lige at gå tingene efter så alt er som jeg vil have det.

Øv.

Men så er der ikke andet for end at jeg må holde en mini ferie i det jydske....

Del dette indlæg

Link til indlæg

En ide kunne være at hvis nu du har extra tid til rådighed og ingen efterfølgende booking, kunne du foreslå en kunde at betale for f.eks ½ time up front og en tilbudspris på efterfølgende minutter til betaling efter seancen, hvis du/han kan trække den længere  :wink:   Evt. for nemheds skyld inddelt i 5/10 min. intervaller, hvor du for hver ca. 5 min. spørger ind til om han ønsker at fortsætte lidt endnu/pay more - eller hvem der nu melder pas først  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Jernet. En fin ide. Meeeeeeen er vist ikke lige mig.

måske en anden taktik skulle være at springe af lige før afslutning og sige 500 bobs eller gå hjem med pungen fuld. Det virker åbenbart for andre piger. Loool

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sisse

Cassiopeia Stars i København har et system med rødt og grønt lys, i stedet for banken på døren 5 minutter før tid.

Hvis jeg har forstået dig ret, så er du altid kun på vagt sammen med din teledame?

Er det ikke sådan at der derfor aldrig er en kollega der venter, du derfor er afhængig af at være færdig sharp til tiden.

Hvis ja hvorfor så ikke indføre et lampesystem, der lyser gult når tiden er gået og rødt når der er gået 5 minutter over tid.

Faktisk tror jeg at hvis det rygtes, så vil gæster der venter hellere have en pæn besked af teledamen om at der går lige 5 minutter mere og et tilbud om en småkage imens :smile: , end at de selv oplever det minuttyranni af banken 5 minutter før tid.

Med de afstande nogle kører for at på på bordel i Jylland, vil jeg mene at de bør undlade at bestille tid, hvis de er afhængige af 5 minutter under besøget til den ene eller den anden side.

En pige i branchen der derimod går mindre op i om kunden får 5 minutter for meget, end hun gør i at der varskoes 5 minutter inden, vil - tror jeg få megen positiv opmærksomhed herfor.

Men det kræver selvfølgelig tilsvarende seriøse kunder, der ikke samtidig lige skal rykke den 5 minutter yderligere, når den røde lampe lyser 5 minutter over tid.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

X. Du har fuldstændig ret. For en ægte GFE pige får altid besøg af ægte gentlemens som gør det for hende.

Rigtige mænd ved nemlig Hvordan man behandler kvinder og kender sin besøgstid. Og ville aldrig gøre en kvinde forlegen ved at hun bliver nød til at afbryde deres samvær. Så derfor har GFE piger et ur et eller andet sted i rummet som alle disse gentlemens kan kigge på ind i mellem....

Sisse har ret, det er rart med et synligt ur. Så kan man selv kontrollere det og prøve at holde tiden.

Selv modellen med et æggeur synes jeg er OK, selvom det ikke er charmerende. Det er jo også en garanti for at der ikke snydes med tiden.

Specielt fordi med æggeuret sættes tiden først igang når pigen er kommet ind og er klar til at springe op på sengen.

Hvis man bare aftaler en halv time og ankomst kl. 11.00 risikerer man at man kommer af høflighed 11.02, man klæder sig af, pigen gør sig klar, man taler om sine ønsker, man betaler, kl. er 11.10 før man er igang og den halve time er blevet 20 min....

Nogle anvender også musik-modellen. Dvs. der afspilles noget muzak og pigen ved så hvornår der er gået den aftalte tid udfra musikken. Man må så selv checke sin mobiltlf. Ved ikke om den anvendes så meget længere. 

Evt, kan kvinden sige på en pæn måde sige at tiden er ved at være tæt på at udløbe hvis hun 5. min før fornemmer at det trækker ud. 

Personligt sætter jeg dog pris på piger er ikke hænger sig i om der går 5 min ekstra. Sommetider er jeg jo også færdig før tiden. Og det må da gerne komme en anden kunde til gode...

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med de afstande nogle kører for at på på bordel i Jylland, vil jeg mene at de bør undlade at bestille tid, hvis de er afhængige af 5 minutter under besøget til den ene eller den anden side.

Hej Rejse, det er snarere tværtimod - når vi kører langt, vil vi netop gerne være sikre på at pigen har reserveret en tid til os - om pigen, så først er klar 5 - 10 min senere er uden betydning. Ofte har jeg f.eks. sat så god tid af til kørsel, at jeg måske er fremme 15 - 30 min. før tid - ja, så forsøger jeg at ringe til pigen og høre om det er OK at komme med det samme - evt. kan telefondamen, så måske spørge om jeg kan trække den lidt, eller sige jeg må komme og få en kop kaffe medens jeg venter.

Det værste er derimod at køre langt og så få at vide at pigen først har en ledig tid om 2 timer - og har man ikke garderet sig med alternativer i nærheden (NB ikke booket, men kun noteret adresser og tlf. nr. mv.) - så er det sur røv uforløst at køre hele vejen hjem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Sisse - det ur tror jeg også at jeg har oplevet !

Men nøjagtigt det samme problem !

Kærligst Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Trine. Og hvis jeg ikke husker galt så besøger vi samme hus ik...

men nu ved du at du skal være opmærksom på dette. ; 0)

rejse. Lysskifte bliver ALDRIG aktuelt. Finder hele ideen lige rigeligt storby bordel aktig.

Jeg har slet ikke den problemstilling du beskriver for jeg laver stort set aldrig mine aftaler så tæt at der opstår ventetid. Heller ikke selvom tiden smutter. Og jeg åbner ikke døren for folk der kommer uanmeldt fra gaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...