Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/308761

Dagen efter et skuffende besøg i Holte (link) havde jeg stadig myoser og trang til at blive forkælet, så jeg ringede til Tina for at høre, om jeg kunne få 4 hands hos hende og om hun havde tid :-). Det blev så til dagen efter igen, og der kunne jeg heldigvis også.
Kommunikationen går jo fint og snildt på dansk og jeg dukkede op til aftalt tid. Stedet ligger ikke diskret, men døren blev lukket hurtigt op, da jeg ringede på. Ellers er der mulighed for at blive lukket ind af bagdøren også.
Der var travlt i biksen kunne jeg fornemme, og det fortjener de nu også.
Fik hyggesnakket med Tina og sagde, atjeg ønskede 4H i 60 minutter og derefter mega :-). Ak, det var der desværre ikke tid til, og det skulle jeg da også have kommunikeret da jeg lavede aftalen. Men... nu var jeg her og trængte også til mega, så vi aftalte at korte massagetiden lidt ned, så der var tid til det også ;-)
Jeg kan ikke huske navnet på den anden pige der masserede, men hun kunne også sit kram. Jeg er nok til, at de er endnu hårdere - men det er jo også hårdt arbejde for dem. Under alle omstændigheder kunne jeg efterfølgende mærke på min krop, at de havde gjort det godt.
Mega-delen efter massagen blev meget vel eksekveret med dt og god savl. Det virkede til, at jeg havde mere travlt end Tina :-) som tog sig god tid, og så måtte det jo ende som det gerne skulle :-D
Efterfølgende blev jeg tilbudt et bad, hvilket jeg dog pænt takkede nej til da jeg ofte foretrækker bare at tage det derhjemme. Jeg blev lukket ud af bagdøren, da min bil holdt i den retning og et kig på uret sagde at der var gået 65 minutter.
Ialt 1500 kr skiftede hænder for veludført thaimassage og mf. Dejligt med sikre kort.

Skrevet

Tak for anmeldelse.  :)

Er lidt forvirret,  for i starten skriver du at de ikke har tid til at tage dig, og at der bliver jongleret lidt med ydelserne så der er tid til det hele. Og til sidst skriver du at du går id efter 65 min. Hvor lang tid havde du bestilt eller håbet på da? 

Skrevet
  • Author

De havde tid til at tage mig de 60 minutter jeg havde booket. De havde ikke tid til først 60 minutter og derefter mega, og ja... jeg var først ude efter 65 minutter. Det er god stil, ikke at booke back-to-back og skulle have kunden ud 5 minutter før tiden er udløbet.

Skrevet

Tak for afklaringen, @MrJ.

MrJ skrev, for 1 time siden:

Det er god stil, ikke at booke back-to-back og skulle have kunden ud 5 minutter før tiden er udløbet.

Enig.

Skrevet
MrJ skrev, for 4 timer siden:

De havde tid til at tage mig de 60 minutter jeg havde booket. De havde ikke tid til først 60 minutter og derefter mega, og ja... jeg var først ude efter 65 minutter. Det er god stil, ikke at booke back-to-back og skulle have kunden ud 5 minutter før tiden er udløbet.

Ahh okay. Vidste ikke at seancen indeholdt 60 min fuld massage og så mega med ekstra tid oven i hatten. Troede det hele var inden for de 60 min. Har nemlig ikke selv oplevet andet de steder jeg har været. 

Tak for svar 

• 3 weeks later...
Skrevet

Er Tina og Nana gået på ferie? Jeg kan ikke finde deres annonce nogen steder og har desværre ikke deres nummer længere grundet ny mobil.

• 1 month later...
Skrevet

Hvor diskret er stedet? Er det en klinik eller en lejlighed eller hvordan? Har besøgt Tina før på tidligere adresser og egentligt er jeg ikke så genert, men kender en del i Vanløse

Skrevet
Cowboytoasten skrev, for 6 minutter siden:

Hvor diskret er stedet? Er det en klinik eller en lejlighed eller hvordan?

Det er ikke en lejlighed. Stedets hovedindgang er overhovedet ikke diskret, men du får mulighed for at komme væsentlig mere diskret ind ad en bagdør, hvis du foretrækker det.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.