SiaUngQ 1099 Skrevet 14. Januar, 2023 Jeg har sagt, hvad jeg føler der skal siges i denne debat og deltager ikke ydeligere. Min holdning er tilkendegivet og udspecificeret flere gange også er det op til den enkelte hvordan de vælger at tolke den. God aften 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 14. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 12 minutter siden: Så det er okay bevidst at gøre piger utrygge? Det syntes jeg var endnu voldsommere. Men det er lidt som om, i ikke forstår mig…. Du skrev ikke noget om at det er bevist han gjorde dig udtryg, men blodt at han gjorde dig utryg. Tror bare at vores defination af diskretion er lidt forskellig. Slut herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lucullusb Skrevet 14. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 8 timer siden: Jeg vil gerne opfordre GP’s til at anmelde dårlige numre på 180.dk. Jeg har selv tænkt mig fremover at gøre det, da jeg her på det sidste har oplevet det var brugbart. Senest idag. selvfølgelig KUN dårlige mænd. Håber det er ok, at komme med sådan en opfordring. Skriv gerne kort i anmeldelsen hvad det drejer sig om (dukkede ikke op, var modbydelig, erc) Det er ikke mig der har lavet anmeldelsen på billedet men jeg afviste en på baggrund af anmeldelsen. Tror du skal være forsigtig, rygterne spreder sig hurtigt, og mange vil nok fravælge at besøge dig hvis de tænker de riskerer en sviner pga af misforståelser, dårlig kemi eller hvad som helst andet… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 14. Januar, 2023 (edited) SiaUngQ skrev, for 2 timer siden: Så det er okay bevidst at gøre piger utrygge? Det syntes jeg var endnu voldsommere. Men det er lidt som om, i ikke forstår mig…. Helt korrekt forstår dig kun til dels. Men kan godt se du har skrevet du ikke kommenterer yderligere. Kan læse mange piger har problemer jeg aldrig har set skyggen af. Vidste jeg nu godt i forvejen. Fra en kunde hvis samlever også arbejder som gp. På en eller anden måde får jeg mig åbenbart sat i respekt allerede inden de kommer og sorterer det værste fra fordi de ikke gider bøvle med “hende den sure strigle” som dog er ret sød hvis de først når døren og opfører sig pænt. Havde for få dage siden en der ombestemt sig efter at have fået den præcise adresse pga beliggenheden. Skal jeg nu være utryg og tænke han kommer en anden dag overfalder mig. Nej, verden er farlig det er farligt at køre bil, gå på gaden og meget andet. At leve i frygt er ikke, at leve. De fleste mænd er altså søde rare mennesker. Som blot gerne vil hygge sig. Redigeret 14. Januar, 2023 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TillyBamber 98 Skrevet 14. Januar, 2023 ... måske er hele løsningen bare at opstarte en tråd, hvor GPerne kan se, at man deler ud af info i PB. Så kan man gøre noget, så længe man er aktiv og dem, som ønsker info, kan opsøge information. Og så risikerer man ikke at støde nogen ell bryde med datalovgivningen. #løsningpåsvaret "#godaftentilalle XoXo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rallende 53 Skrevet 15. Januar, 2023 (edited) SiaUngQ skrev, for 22 timer siden: “Korrekthed” skal ikke valideres. Manden der godt kan opfører sig ordenligt, har ingen grund til at få sex-relaterede anmeldelser på hans telefonnummer. Iøvrigt er det sjælendt IT-manden eller ham med en IQ på 110 der genere os - med fare for at støde nogle med den udtagelse. Det er ikke "korrekt opførsel" eller mangel på samme der skal valideres. Det er påstanden om at den og den gør det og det der ikke vlideres. For at undgå at uskyldige hænges til tørre. Hvis din klientel er Bodega-Bent og venner så oplever du sjældent "IT-manden" og der er nok flere psykopater i de brancher end i Bents branche - som jeg ikke ved hva er. Og hvem siger Bodega Bent ikke har en IQ på 125? Citat Vi kan aldrig helgardere os - det er chancen i branchen, men derfor kan vi godt ønske og forsøge at beskytte os selv og hinanden Det sidste af din besked forstod jeg ikke… Det er bare en fornemmelse af at I er en flok yngre piger der tror i er Guds gave til mændene. Der er lidt nyprostitueret over det, men hvad ved jeg. Er ikke til yngre piger. junglebøffen skrev, for 18 timer siden: Jeg er næsten stoppet med at besøge GP, da der en tendens til mindre diskretion, derfor er jeg gået ind i sugardate miljøet, som jeg ikke har fortrudt, har haft flere dejlige oplevelser og har pt et par søde piger jeg ses med fast og her er der diskretion som går begge veje. Men de nye piger der er omtalt i denne tråd kommer da vist fra sugardate miljøet - eller skyder jeg ved siden af? Redigeret 15. Januar, 2023 af Rallende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rallende 53 Skrevet 15. Januar, 2023 TillyBamber skrev, for 13 timer siden: ... måske er hele løsningen bare at opstarte en tråd, hvor GPerne kan se, at man deler ud af info i PB. Så kan man gøre noget, så længe man er aktiv og dem, som ønsker info, kan opsøge information. Og så risikerer man ikke at støde nogen ell bryde med datalovgivningen. #løsningpåsvaret "#godaftentilalle XoXo Det er stadig ulovligt og bryder stadig alle relevante love og regler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5298 Skrevet 15. Januar, 2023 Det tager mig 3 sek at sætte ( Ansigt ) på manden jeg taler med i telefonen. Det kommer med tiden at man lære det. Man lære at sortere faker/papegøjer /piximændene der ikke læser ens tekst mm væk med tiden. Det gør så ikke at jeg kunne finde på at skrive om ham på nettet. Han bliver bare blokeret på mobilen sammen med de 570 eksisterende pt. Og får manden udleveret min adresse og ikke dukker op ( er sket 3 gange på 15 år) så holder det ikke mig vågen om natten. Man skal virkelig passe på man ikke skyder sig selv i foden fordi man bliver lidt ophidset. Tryk på pyt knappen og glæd dig over den næste dejlige mand der kommer til døren 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 15. Januar, 2023 Jeg forstår godt din frygt.. da jeg startede med at arbejde, som jeg gør nu, oplevede jeg også flere mænd der bookede tid, skrev at de holdte på parkeringen og efter modtagelse af værelsesnummer skete der så ikke mere.. Så kunne man nemt tænke "Hvad fik han ud af det" eller at man ikke havde lyst til at sove på stedet.. Jeg tror bare ikke offentlig udskamning er løsningen men måske et lille netværk af piger.. Det er dog nemmere sagt end gjort.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9554 Skrevet 15. Januar, 2023 Rallende skrev, den 14.1.2023 at 11:34: Der er ingen der validerer "korrekthed", Altså ligesom anmeldelser på eroguide? SweetMilf6630 skrev, for 20 timer siden: Tænk hvis manden en dag seriøst vil sælge noget på gul og gratis, Hun skriver jo, at det var et taletidskort - altså ikke registreret på navn. Hvis folk vil sælge noget anonymt, så er det kun fint at skræmme folk væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 15. Januar, 2023 Bebop skrev, 1 time siden: Hun skriver jo, at det var et taletidskort - altså ikke registreret på navn. Hvis folk vil sælge noget anonymt, så er det kun fint at skræmme folk væk. Lige i dette tilfælde er det et taletids kort. Men hun opfordrer alle til at gøre det. (Fordi de færreste generer fra sporbart nummer). Plus hun antyder at hun ville gøre det uanset hvad da, kunden lige så godt selv havde villet købe et køleskab. Men gp’ere nok ville kunne tolke advarslen. Der findes også gp’ere med for lidt IQ og denne advarsels ordning kunne nemt løbe løbsk. I må advare om os herinde. Men personlige oplysninger blevet redigeret væk. Der er ingen der redigere på 118. Og er også tydeligt langt de fleste herinde kan finde ud af at tolke anmeldelse og ikke tager alt skrevet for gode varer. Stiler uddybende og kritiske spørgsmål, tjekker om anmelderen generelt kun skriver dårligt om alle piger. Om pigen har udelukkende dårlige anmeldelser eller der også er gode osv. At advarer på telefonnummer er et farligt skråplan. Og som mine kommentarer også tydeligt vider er jeg blot interreseret i at beskytte branchen i sin helhed (og kundernes privatliv) Derfor taler jeg imod en ordning der kan gøre os upopulære. Det er i forvejen kun halvt lovligt at være prostitueret, vi bliver tålt ikke accepteret eller anerkendt. Det kan hurtig blive totalt forbud hvis for mange bryder lover og laver egne regler. Og jeg ved nogen af dem der generer os kun gør det fordi de netop ikke bryder sig om os, mener vi er ulækre, dårlige mennesker, burde forsvinde fra jordens overflade, at prostitution slet ikke skulle være tilladt. Så ved at gå til modangreb med ulovligheder, underminerer vi blot os selv og giver dem præcis hvad de vil ha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rallende 53 Skrevet 15. Januar, 2023 Bebop skrev, 1 time siden: Altså ligesom anmeldelser på eroguide? Du mangler konteksten der handler om et "opslag" på 180.dk. Anmeldelser kan nemt fjernes, så jeg antager anmeldelser på eroguide er korrekte. Bebop skrev, 1 time siden: Hun skriver jo, at det var et taletidskort - altså ikke registreret på navn. Hvis folk vil sælge noget anonymt, så er det kun fint at skræmme folk væk. Et taletidskort kan godt være registreret på navn og spores og ikke nødvendivis vis teleselskabet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 15. Januar, 2023 (edited) Rallende skrev, for 4 timer siden: Men de nye piger der er omtalt i denne tråd kommer da vist fra sugardate miljøet - eller skyder jeg ved siden af? Det er vist en antagelse som hverken kan på/afvises. Men jeg frygter selv det kan være “døgnfluer” unge/nye som snuser til branchen, uden at kunne håndtere det. Også når at lave en masse ravage imens de er her. Hvis man er så utryg må løsningen være at starte/generelt arbejde på klinik med bedre sikkerhed. Dog virker fortalere fra advarsel med telefonnummer fra andre tråde ikke altid som unge nybegyndere. Så vist en go blanding af brændte børn som skyr ilden og nye som er bange. Redigeret 15. Januar, 2023 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 39 Skrevet 15. Januar, 2023 Jeg har brugt mit private mobil nummer i mange år og det kan slåes op så pigerne kan se mit navn og adresse. Det tør jeg ikke mere, efter at have læst denne tråd. Sæt nu at man træder en GP over tæerne og hun så skriver en kommentar til mit nummer på 180.dk. Troede at der altid var 100% gensidig diskretion. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1099 Skrevet 16. Januar, 2023 (edited) Okay, nu vælger jeg alligevel at svare…En person som denne - manden dukkede ikke op - der var flere anmeldelser om useriøsitet på hans nummer. Ordlyden i hans henvendelse lød ellers meget reel. Der indrømmer jeg gerne, at jeg også har været inde og tilføje et “useriøs” på hans nummer… Det er tydeligt, hans hensigt aldrig har været at dukke op. Jeg er helt enig i at laaaaangt størstedelen er dejlige mænd, der gerne vil hygge sig og deres selvskab nyder jeg. Og netop derfor vil jeg af med de useriøse, dem der gør branchen utryg - ja, jeg er ikke naiv og ved det er en umulig opgave - men man kan altid forsøge og som tidligere nævnt ikke bare acceptere at blive trådt på… Det kan godt være mine holdninger “skræmmer” nogle væk - det kan jeg godt leve med og er egentligt deres tab. Dem der har mødt mig, ved godt hvordan jeg er. Iøvrigt har jeg hukommelse som en si (Sorry gæster) så de er glemt indtil de træder ind af døren igen, så er der en klokke der ringer, haha Redigeret 16. Januar, 2023 af SiaUngQ Kom til at trykke afsend for hurtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1099 Skrevet 16. Januar, 2023 JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden: Jeg forstår godt din frygt.. da jeg startede med at arbejde, som jeg gør nu, oplevede jeg også flere mænd der bookede tid, skrev at de holdte på parkeringen og efter modtagelse af værelsesnummer skete der så ikke mere.. Så kunne man nemt tænke "Hvad fik han ud af det" eller at man ikke havde lyst til at sove på stedet.. Jeg tror bare ikke offentlig udskamning er løsningen men måske et lille netværk af piger.. Det er dog nemmere sagt end gjort.. TAK! Du har netop fanget min pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5298 Skrevet 16. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 3 timer siden: TAK! Du har netop fanget min pointe. Men pas på med at brænde vi andres pigers bro. Hvad du gør finder du selv ud af men denne branche er allerede ile set fra mange sider af og begynder vi at udøve en form for selvtægt så risikerer vi jo at det bliver svenske og norske tilstande her i lille dk.. Du kan jo bare blokere nummeret. Du kunne jo booke via opkald og ikke sms så har du en fornemmelse af hvad du har med at gøre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14435 Skrevet 16. Januar, 2023 smalhans skrev, for 17 timer siden: Jeg har brugt mit private mobil nummer i mange år og det kan slåes op så pigerne kan se mit navn og adresse. Det tør jeg ikke mere, efter at have læst denne tråd. Sæt nu at man træder en GP over tæerne og hun så skriver en kommentar til mit nummer på 180.dk. Troede at der altid var 100% gensidig diskretion. Det er heldigvis de færreste piger, der ikke forstår hvor vigtig gensidig diskretion er, vælg med omhu. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5298 Skrevet 16. Januar, 2023 Er vi ikke diskrete overfor vores gæster eller dem vi skriver/taler med ødelægger vi vores egen butik og det går stærkt når rygterne flyver på nettet. Jeg passer på og forventer gengæld hos de dejlige mænd. og er man i et pige kollektiv så kan det også gå ud over de andre piger i huset at de får et skidt ry. Tryk nu bare på den pyt knap. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1099 Skrevet 16. Januar, 2023 Frodige Ida skrev, for 5 timer siden: Men pas på med at brænde vi andres pigers bro. Hvad du gør finder du selv ud af men denne branche er allerede ile set fra mange sider af og begynder vi at udøve en form for selvtægt så risikerer vi jo at det bliver svenske og norske tilstande her i lille dk.. Du kan jo bare blokere nummeret. Du kunne jo booke via opkald og ikke sms så har du en fornemmelse af hvad du har med at gøre. Jeg kan godt følge dig - og derfor har jeg op til flere gange også nævnt, at jeg ikke føler i forstår mig. Keeper var så venlig at komme med en påmindelse om at nogle deltaljer kunne sætte mig selv i yderligere risici og derfor kan jeg ikke argumenterer ordenligt føler jeg. Min hensigt med denne tråd, var ikke at gøre de dejlige mænd usikre men jeg oplevede 180 som et brugbart redskab. Jeg indrømmer gerne at, jeg ikke havde forudset jeg ville blive tillagt nogle handlinger, der dybest set intet har med mig at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9554 Skrevet 16. Januar, 2023 SweetMilf6630 skrev, den 15.1.2023 at 15:03: Det kan hurtig blive totalt forbud hvis for mange bryder lover og laver egne regler. Lige det ville jeg ikke være bange for. Jeg kan godt følge din bekymring for at skrive negativt om registrerede telefonnumre på offentlige hjemmeside, som i øvrigt også vil være på kant med gdpr, så vidt jeg lige kan bedømme. Rallende skrev, den 15.1.2023 at 15:05: Anmeldelser kan nemt fjernes, så jeg antager anmeldelser på eroguide er korrekte. Nej, og det bliver de ekstremt sjældent, for bevisbyrden er svær og admin har en politik om at lade alt skrevet stå, medmindre det er meget tydelig chikane. Men jf. min diskussion med @SweetMilf6630, så er min sammenligning irrelevant for telefonnumre som er registreret på navn. Den duer kun med anonyme numre. Rallende skrev, den 15.1.2023 at 15:05: Et taletidskort kan godt være registreret på navn og spores og ikke nødvendivis vis teleselskabet. Tak for forklaring . Her skal du skelne mellem det skrevnes bogstavelige betydning og den intenderede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TillyBamber 98 Skrevet 16. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, for 34 minutter siden: Min hensigt med denne tråd, var ikke at gøre de dejlige mænd usikre men jeg oplevede 180 som et brugbart redskab. Jeg indrømmer gerne at, jeg ikke havde forudset jeg ville blive tillagt nogle handlinger, der dybest set intet har med mig at gøre. Det er MEGET let at blive misforstået på EG og komme galt af sted - uanset ens gode hensigter. Men der megen værdi i alle input, fordi de fortæller fra andre perspektiver, end man selv står med og står i, når man bliver brændt af el snydt af en ell anden kunde. Nogle gange er EG ikke det rette forum at ventilere i - nogle gange skal man bare gøre det, som giver mening for en og så holde det for sig selv. Der er altid en mod-perspektiv, når GPerne poster et ell andet her. Også GPere har blinde vinkler. Det har alle mennesker. De blinde vinkler har du så fået mulighed for at læse i denne tråd - og EG er en barsk platform... XoXo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 2300Amar Skrevet 16. Januar, 2023 SiaUngQ skrev, den 14.1.2023 at 18:56: Så det er okay bevidst at gøre piger utrygge? Det syntes jeg var endnu voldsommere. Men det er lidt som om, i ikke forstår mig…. Stop med den form for selvtægt, er du utryg i dit erhverv så stop eller meld kunden til politiet hvis han har været ubehagelig . Skal vi også til at lave lukkede grupper på fb også over de personer vi ikke bryder sig om . Desuden får du intet ud af det da størstedelen af sex køber bruger taletidskort . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rallende 53 Skrevet 16. Januar, 2023 (edited) Bebop skrev, 1 time siden: Nej, og det bliver de ekstremt sjældent, for bevisbyrden er svær og admin har en politik om at lade alt skrevet stå, medmindre det er meget tydelig chikane. Men jf. min diskussion med @SweetMilf6630, så er min sammenligning irrelevant for telefonnumre som er registreret på navn. Den duer kun med anonyme numre. Men alligevel bringer du anmeldelser ind i tråden. Og, det er anmelderen der har bevisbyrden som du selv kan tjekke hos ombudsmanden. Citat Tak for forklaring . Her skal du skelne mellem det skrevnes bogstavelige betydning og den intenderede. Velbekomme. Nydeligt, men forklar gerne det bogstavelige kontra "den intenderede" så jeg forstår hvad du mener. Det akademisk niveau er vist for høj til mig. Redigeret 16. Januar, 2023 af Rallende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 16. Januar, 2023 Bebop skrev, for 4 timer siden: Lige det ville jeg ikke være bange for. Nej, men det er jeg så. Der er stadig politikere og andre private grupperinger der ønsker forbud. Hvis de får ekstra gode argumenter i deres kurv, ved man aldrig hvad vej vinden blæser. SiaUngQ skrev, for 4 timer siden: Jeg indrømmer gerne at, jeg ikke havde forudset jeg ville blive tillagt nogle handlinger, der dybest set intet har med mig at gøre. Ved ikke lige hvilke handlinger det er du føler du bliver tillagt. Ser faktisk for en gangs skyld en tråd der er blevet ret godt på sporet og alle kommentarer relaterer til emnet. Er da ærgerligt du føler du ikke kan argumentere ordentligt. Men hvis ordlyden kan skabe problemer er det jo helt tydeligt ting der ikke bør skrives. Så de advarsel skal du nok blot være glad for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg