Hop til indhold
dhnmdst

Miya i Hvidovre possible without condom

Recommended Posts

… And Justice for All skrev, den 19.1.2023 at 16:25:

Tænker at pikken må glide godt i den suppe af sæd, der er inde i pigen, efter en hel dag på job.

Tjo...Det lod ikke til at det var noget som irriterede Sony som var i Hvidovre og senere Nørrebro, men hun fik åbenbart så meget/mange penge at hun derefter er blevet væk fra landet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er risiko for at Mellisa prøver snuppe vagten. havde aftalt med miya den anden dag men da jeg ankom stod Mellisa i døren og sagde at miya var optaget, men at jeg kunne bare tage hende istedet

miya er da meget sød men meget passiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
hankypanky888 skrev, for 39 minutter siden:

Tak for reviews, fik folk den tid de betalte for? dvs hvis man betalte for 30 min, så fik man ca. 30 min osv. :)

Jeg betalte for 45 min. men klarede kun 20 min. Mit tyske er ikke godt, så smuttede derefter - men helt på eget initiativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
niasset2000 skrev, for 2 minutter siden:

Der er risiko for at Mellisa prøver snuppe vagten. havde aftalt med miya den anden dag men da jeg ankom stod Mellisa i døren og sagde at miya var optaget, men at jeg kunne bare tage hende istedet

miya er da meget sød men meget passiv.

Synes bestemt ikke hun er passiv. Hun arbejder på sagen, til gengæld er der ikke meget romantik i luften. Hun er så langt fra GFE,  som det man lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, Lige nu:

Synes bestemt ikke hun er passiv. Hun arbejder på sagen, til gengæld er der ikke meget romantik i luften. Hun er så langt fra GFE,  som det man lade sig gøre.

ja det var egentlig osse det jeg mente :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hankypanky888 skrev, for 3 timer siden:

Tak for reviews, fik folk den tid de betalte for? dvs hvis man betalte for 30 min, så fik man ca. 30 min osv. :)

Jeg gjorde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Pølsefabrikken i Hvidovre... Valget faldt på en halv time med Miya. 

Der gik nogenlunde med at lave en aftale. Hun er meget slank, virkelig petit, men ganske køn. Hun kan meget lidt engelsk, kun lidt tysk og det hæmmer oplevelsen noget for mig. 

Hun havde rimelig travlt med at få mig afsluttet, så jeg måtte stoppe hende et par gange. Jeg er en ok størrelse, så selvom hun brugte godt med creme, så skulle der arbejdes lidt på det bagerste hul. Hun er dejligt stram både i ét  og to, så det var en fantastisk følelse at fylde hendes mås med min mandejuice. 

Det tog ca 10 minutter, så var jeg ude igen, men det var mit eget valg. Jeg havde svært ved at se hvad den sidste tid skulle bruges på, når vi ikke kan tale sammen...

Jeg tror at jeg vil prøve Melissa næste gang, det betyder noget for mig, at kunne fortælle mine ønsker og have lidt samtale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
underdog40 skrev, den 22.1.2023 at 15:09:

Verdens bedste lubrikant

Yes, og at tro at hun får det ud ved at skylle sig lidt bagefter, er nok en smule naivt. Dem der har prøvet at få haletusserne af fingrerne ved kun at bruge vand, vil nok give mig ret. Men hver sin fetisch. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Var forbi 30 min.

Pigen var overraskende glad, smilende og let til latter, uden nogen form for hastværk. 
Skinny ungpige med faste bryster, dog ikke modelsmuk som nogle af de polske/lettiske alternativer.

Absolut pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi igen…denne gang fik jeg Miya overtalt til at gå med mig i bad, det var sgu et af de frækkeste shower together jeg har haft med en GP :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dhnmdst skrev, den 14.1.2023 at 11:32:

Omkring 160 cm vil jeg tro

Du opgav anal med pigen pga. størrelsen.

Forsøgte hun helhjertet. Fik du lov til at varme hende op?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 36 minutter siden:

Du opgav anal med pigen pga. størrelsen.

Forsøgte hun helhjertet. Fik du lov til at varme hende op?

Ja hun forsøgte og vi varmede op…kunne måske også have gennemført, men jeg stoppede det og nøjedes med de to andre huller…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde glædet mig til at møde Miya. Hun er lige min type. Lille og skinny. 

Desværre gik det ikke sådan. Jeg aftalte en tid med hende i går og sørgede for at holde beskederne korte for at undgå misforståelser.

Jeg havde i forvejen skrevet at jeg var på vej og skrev igen da jeg ankom, men intet svar. Jeg ventede så et stykke tid og prøvede også at ringe. Intet svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
notapolitician skrev, 1 time siden:

Jeg havde glædet mig til at møde Miya. Hun er lige min type. Lille og skinny. 

Desværre gik det ikke sådan. Jeg aftalte en tid med hende i går og sørgede for at holde beskederne korte for at undgå misforståelser.

Jeg havde i forvejen skrevet at jeg var på vej og skrev igen da jeg ankom, men intet svar. Jeg ventede så et stykke tid og prøvede også at ringe. Intet svar. 

Måske er det en fordom, men med piger i det prissegment tror jeg ikke at du kan forvente at booke en tid. Den bliver i hvert fald ikke holdt, hvis en ny kunde kommer indenom. Med andre ord, så er det først til mølle. Sådan virkede det i hvert fald da jeg var forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 9 minutter siden:

Måske er det en fordom, men med piger i det prissegment tror jeg ikke at du kan forvente at booke en tid. Den bliver i hvert fald ikke holdt, hvis en ny kunde kommer indenom. Med andre ord, så er det først til mølle. Sådan virkede det i hvert fald da jeg var forbi.

Jeg har nu fint kunnet booke tider de tre-fire gange jeg har besøgt Miya…men måske jeg bare har været heldig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Hun er ikke at finde på Whatsapp mere - så måske er hun smuttet - måske venter hun bare 14 dage, til pillerne har virket B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 20 minutter siden:

Hun er ikke at finde på Whatsapp mere - så måske er hun smuttet - måske venter hun bare 14 dage, til pillerne har virket B)

Hun er at finde på SMS…intet nyt der - hun har aldrig haft Whatsapp :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole22222 skrev, for 5 minutter siden:

Ville da være frækt at opleve hende.

 

Har en drøm om at slikke en kvinde ren for sperm så det var måske en mulighed ved hende - eller er det for meget?? [email protected]

 

Deler ikke din fantasi, men vil være en ære at besøge hende lige inden dig :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole22222 skrev, for 1 time siden:

Har en drøm om at slikke en kvinde ren for sperm så det var måske en mulighed ved hende - eller er det for meget?? [email protected]

 

Tænker muligvis at slå vej forbi hende imorgen - ku godt se på at arrangere hun er 'fyldt op' før du entrerer

 

Sku til at foreslå @skunken og jeg ku DP hende, men tror nok den kære tøs ville flække på langs ved forsøget :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...